Julegaver/fødselsdagsgaver 2011 (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Maja_4000

Jeg tænkte på , om vi ikke skulle skrive hvad vi køber til de små .. Så kan vi få gode idéer hos hinanden Hehe

Vi har lige købt de første 2 ting :b

- Xylofon

- Lille kuglebane med giraf

Begge dele fra Netto til ingen penge ..

Jeg tænkte at vi så bare skriver videre på vores lister når vi køber flere ting .. Eller er det en dum idé ?  Jeg synes bare det er ret svært at finde på noget :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Sakris

Vi ved ikke helt om vi giver hende fødselsdagsgave og julegave i år.

Men ved at svigermor og svigerfar køber den store DUPLO ZOO, og at min far giver penge til vinterstøvler!

Jeg har købt adventsgaver til hende. Men det er strømpebukser den ene søndag, en mini kasse duplo den anden søndag, bodystockings den 3. søndag og en lille pegebog d. 4. søndag. 

Hun er jo i realiteten ligeglad, så det er bare så hun får noget bånd og gavepapir ligesom far 

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

muhaha.. Nu ved du jo hvad vi har købt, men det holder mig ikk fra at skrive det alligevel

Brio gåvogn (købt i dag )
En bold der larmer og blinker ..
wallstickers
2 x hummel bodyer
et hoppedyr (den fra babysam - den sorte ko)

Det var vidst det .. Det er så både fødselsdagsgaver og julegaver.
BUM  

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Vi ved ikke helt om vi giver hende fødselsdagsgave og julegave i år.

Men ved at svigermor og svigerfar køber den store DUPLO ZOO, og at min far giver penge til vinterstøvler!

Jeg har købt adventsgaver til hende. Men det er strømpebukser den ene søndag, en mini kasse duplo den anden søndag, bodystockings den 3. søndag og en lille pegebog d. 4. søndag. 

Hun er jo i realiteten ligeglad, så det er bare så hun får noget bånd og gavepapir ligesom far 

Vi har valgt at droppe adventsgaver i år - Netop fordi hun hellere vil have papiret Synes ellers det ville være hyggeligt :b Hehe

Nok et dumt spørgsmål .. Men forventer du at få brug for vinterstøvler til hende i år ? :b Det regner jeg ikke med at vi gør nemlig 

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

muhaha.. Nu ved du jo hvad vi har købt, men det holder mig ikk fra at skrive det alligevel

Brio gåvogn (købt i dag )
En bold der larmer og blinker ..
wallstickers
2 x hummel bodyer
et hoppedyr (den fra babysam - den sorte ko)

Det var vidst det .. Det er så både fødselsdagsgaver og julegaver.
BUM  

Hehe .. Den gåvogn har vi også .. Caroline ser bare SÅ stolt ud når hun går med den Hehe

Dejligt at have styr på det allerede

Anmeld

11. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Den gåvogn har vi også .. Caroline ser bare SÅ stolt ud når hun går med den Hehe

Dejligt at have styr på det allerede

hehe tænkte det var en god ide at købe da han jo ikke rigtig vil gå på flad fod men han går nemlig på tæer.. Så ja.. Tænkte sådan en gåvogn var god
Ja det er satme lækkert at have styr på hans gaver.. Så mangler jeg bare de 12 andre .. suk 

Anmeld

11. november 2011

SukkerDronning

Vi har kun købt en tegnefilm (hun elsker at se film) og et puslespil med dutter. Ved ikke rigtig om jeg skal købe duplo, wheely bug eller toddler bestik til hende i fødslesdags gave, jul kan jeg slet ikke overskue endnu!

(Skide god ide med sådan en tråd!)

Anmeld

12. november 2011

Maja_4000

Vi har kun købt en tegnefilm (hun elsker at se film) og et puslespil med dutter. Ved ikke rigtig om jeg skal købe duplo, wheely bug eller toddler bestik til hende i fødslesdags gave, jul kan jeg slet ikke overskue endnu!

(Skide god ide med sådan en tråd!)

Jeg overvejer også wheely bug og bestikket .. Kender du nogle som har det ?

Og du fandt herind .. Flot Hehe

Anmeld

12. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

ville lige blande mig og sige at jeg kender en som har dte bestik - Victor .. det er rigtig godt  Vi fik det i dåbsgave - kan anbefales

Anmeld

12. november 2011

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Ja det er super fedt! Har også set det til lidt højere pris på ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.