Nogen der skal ha' en wheely bug med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.680 visninger
69 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Malene84

Godaften skønne tøser,

Ja så kører bussen sgu igen... nu skal vi til endnu en dåb og den står igen på en wheely bug fra England.

Nogen der skal have en med? De kan sende 4 i en kasse.

Priser:

Den lille - 370 kr (I Danmark koster den kr)

Den store - 453 (I Danmark koster den 800 kr)

Jeg bor i København - så I kan hente dem her (og jo, jeg er til at stole på)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

elluL

Hej Malene.

Jeg kunne godt være interresseret i at købe en med, en lille? Hva koster den normalt i DK? Og ved du hva aldersgruppe den passer til?

Louise

Anmeld

27. februar 2011

misslea

Malene84 skriver:

Godaften skønne tøser,

Ja så kører bussen sgu igen... nu skal vi til endnu en dåb og den står igen på en wheely bug fra England.

Nogen der skal have en med? De kan sende 4 i en kasse.

Priser:

Den lille - 370 kr (I Danmark koster den kr)

Den store - 453 (I Danmark koster den 800 kr)

Jeg bor i København - så I kan hente dem her (og jo, jeg er til at stole på)

uuuhhh jeg har godt været inde på dne side, og jeg overvejer virkelig at få en med søde....! For vi bor jo SÅ tæt på hinanden!! Men vi har lige ønsket os den i dåbsgave.... what to do??

Anmeld

27. februar 2011

Steph_Laurits

Hvad er det for en siden?

Anmeld

27. februar 2011

Malene84

Lulle. skriver:

Hej Malene.

Jeg kunne godt være interresseret i at købe en med, en lille? Hva koster den normalt i DK? Og ved du hva aldersgruppe den passer til?

Louise

Hov... ja den pris er da smuttet!!! jeg undersøger med det samme

Anmeld

27. februar 2011

Malene84

misslea skriver:

uuuhhh jeg har godt været inde på dne side, og jeg overvejer virkelig at få en med søde....! For vi bor jo SÅ tæt på hinanden!! Men vi har lige ønsket os den i dåbsgave.... what to do??

åh søde... det kan jeg godt forstå. Det smarteste er vel at vente  eller, så skal I bytte den I evt. får og finde legetøj for 800 kr i stedet

Anmeld

27. februar 2011

misslea

Malene84 skriver:

åh søde... det kan jeg godt forstå. Det smarteste er vel at vente  eller, så skal I bytte den I evt. får og finde legetøj for 800 kr i stedet

Ja - jeg snakkede netop lige med Martin, som jo også foreslog, at vi jo altid kan bytte den, hvis vi får én, og så købe lækre sager til Wilma for 800 kr... heheh!!!

Hvilken str. har du købt til dine drenge? for jeg er i tvivl om det skal være den store eller lille?

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Må jeg lige indsparke en ting?

Køb en stor!! De små er simpelthen for små, og år ungerne er store nok til selv, at køre på den er de for små. Det er pengene værd at købe en stor. Vi har først lige sat Annas væk, og hun er 5.

De er bare fantastiske

Anmeld

27. februar 2011

Malene84

Lulle. skriver:

Hej Malene.

Louise

http://lirumlarumleg.dk/product/TOP-20/Wheely-Bug-Marieh%F8ne-lille

Shit det er de små der koster 800 kr i danmark, og de store koster næsten 900 kr

Anmeld

27. februar 2011

Malene84

misslea skriver:

Ja - jeg snakkede netop lige med Martin, som jo også foreslog, at vi jo altid kan bytte den, hvis vi får én, og så købe lækre sager til Wilma for 800 kr... heheh!!!

Hvilken str. har du købt til dine drenge? for jeg er i tvivl om det skal være den store eller lille?

søde I skal helt sikkert købe den store... de små er gode til 1årige og bliver så for lille og kan ikke bruges mere... den store kan de bruge i laaaaang tid

Jamen nu har jeg efterhånden købt 5 fra England   (dåbsgaver, julegaver osv) og de har alle været de store. Mine drenge er de stolte ejere af to tyre  lige nu bruger de dem bare som skubbe-ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.