Julegaver/fødselsdagsgaver 2011 (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

SukkerDronning

MissChrista skriver:

ville lige blande mig og sige at jeg kender en som har dte bestik - Victor .. det er rigtig godt  Vi fik det i dåbsgave - kan anbefales

Feeedt! Har sendt pb med oplysninger til hende der sælger det så nu håber jeg at Kaya også kan være den lykkelige ejer af det Dejligt at lille Victor kan anbefale det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Maja_4000

Sirup skriver:

Ja det er super fedt! Har også set det til lidt højere pris på ts

Til en højere pris ?

Anmeld

12. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

ville lige blande mig og sige at jeg kender en som har dte bestik - Victor .. det er rigtig godt  Vi fik det i dåbsgave - kan anbefales

Hehe

Har han nemmere ved selv at spise med det så ? Altså i forhold til en "almindelig" babyske/gaffel :b

Anmeld

12. november 2011

Mor Christa

Sirup skriver:

Feeedt! Har sendt pb med oplysninger til hende der sælger det så nu håber jeg at Kaya også kan være den lykkelige ejer af det Dejligt at lille Victor kan anbefale det

hehe Victor er hvert fald meget glad for det Så håber vi din lille trold også bliver glad for det

Anmeld

12. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hehe

Har han nemmere ved selv at spise med det så ? Altså i forhold til en "almindelig" babyske/gaffel :b

Uhn altså victor bruger kun det eller hænderne Men herhjemme er det rigtig godt og han bruger det meget

Anmeld

12. november 2011

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Til en højere pris ?

Kiggede lige igen og det var 200kr i blåt og det er vel alligevel ikke noget for Caroline

Anmeld

12. november 2011

Maja_4000

Sirup skriver:

Kiggede lige igen og det var 200kr i blåt og det er vel alligevel ikke noget for Caroline

Neej Grønt kunne jeg måske gå med til Hehe

Hvordan går det med kravleriet ? :b

Anmeld

13. november 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Vi har valgt at droppe adventsgaver i år - Netop fordi hun hellere vil have papiret Synes ellers det ville være hyggeligt :b Hehe

Nok et dumt spørgsmål .. Men forventer du at få brug for vinterstøvler til hende i år ? :b Det regner jeg ikke med at vi gør nemlig 

Det ved vi ikke endnu, men så bliver pengene brugt til almindelige sko og gummistøvler istedet

Anmeld

13. november 2011

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Neej Grønt kunne jeg måske gå med til Hehe

Hvordan går det med kravleriet ? :b

Præcis! Sådan har jeg det også!

Kravleriet? Altså det er jo ikke noget jeg gør mig så meget i 

Ej! bare pis! Hun kravler og kravler, men syntes ikke at det er specielt sjovt at gå, Hvis jeg sætter hende til at gå med sin briovogn, græder hun..

Hvad med Caroline, er hun begyndt at gå? Kan ikke helt huske hvor hun var henne af..

Anmeld

13. november 2011

Sakris

Sirup skriver:

Vi har kun købt en tegnefilm (hun elsker at se film) og et puslespil med dutter. Ved ikke rigtig om jeg skal købe duplo, wheely bug eller toddler bestik til hende i fødslesdags gave, jul kan jeg slet ikke overskue endnu!

(Skide god ide med sådan en tråd!)

Bestikket er super. Min datter fik det i rød i julegave. Hun kan nogenlunde bruge skeen, og kæmper lidt for at få gaflen til at "virke" Men de holder virkelig godt på det!

Tænker dog en whelly bug, da det er en stor gave, andre måske ikke har råd til? Mener den er på tilbud i føtex til 500,- og ellers kan man købe den billigt i england hvis man er et par stykker der skal have. 

Duplo er også kanon, men det kan godt være det bare er mig der tænker at det er den ultimative yndlingsgave fra bedsteforældrene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.