Alle baby-ting er bare så fine! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Miss Church

Skønne Jønne skriver:

Altså det er ikke sikkert at der skal gå så længe inden du kan blive gravid efter du har smidt dem
Jeg blev gravid inden 3 mdr. Det eneste er bare at man ikke helt kan regne med termin ud fra sidste menstruation - men så finder man bare ud af det ved en skanning

Vi købte ikke rigtig noget før efter MD-skanningen omkring uge 20 hvor vi fik af vide at det blev en lille dreng... Inden havde vi vist kun købt en body hvor der står mom+dad= me

nu er jeg 30+3 og vi mangler faktisk ikke noget vigtigt mere - nu er det bare de sidste pynteting og måske lidt mere tøj osv Farmanden har lige fået malet værelset, sat lampe op, gardiner osv. i denne uge - så nu kan Natteravnen bare komme an

Nej, men den står også på gummi i de 3-4 måneder. Jeg skal nemlig være færdig med min uddannelse, inden bebsen skal fødes  

Men håber det kommer til at gå stærkt når også gummiet flyver sig en tur 

Jeg tænker også at man hvert fald kan købe få neutrale ting inden

Nej hvor spændende, nu er der heller ikke såå længe til jeres guldklump kommer til verden  Held og lykke med det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

lycly

nettemor skriver:

nårh på den måde.. det var da lidt sødt så kunne bare heller ikke lige forstå du kunne holde det hemmeligt for ham så længe

Haha nej, også lidt tarveligt måske at holde det hemmeligt så længe

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Miss Church skriver:

Hej 

Jeg ser så mange fine ting og sager til babyer over alt! Jeg har så meget lyst til at købe en masse, men jeg kan ikke få mig selv til det  Vi er jo slet ikke gået igang med pb endnu 

Hvornår købte i de første ting til babyen? 

Jeg begyndte så småt efter MD-scanningen, jeg "turde" ikke før. Da vi fik at vide vi ventede en pige var det direkte ned i H&M bagefter og købe noget lyserødt tøj 

Anmeld

11. november 2011

Skønne Jønne

Babymor2010 skriver:

Jeg begyndte så småt efter MD-scanningen, jeg "turde" ikke før. Da vi fik at vide vi ventede en pige var det direkte ned i H&M bagefter og købe noget lyserødt tøj 

Jeg havde det på præcis samme måde

Man er jo bange for at jinxe det så der går noget galt... Er da stadig nervøs nu hvor værelset står klar! for vi skal jo lige have bebsemanden med hjem også men man kan jo ikke vente for evigt

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Babymor2010 skriver:

Sådan har jeg det nemlig også lidt  

Dejligt at i fik jer en lille prinsesse 

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Skønne Jønne skriver:

Jeg havde det på præcis samme måde

Man er jo bange for at jinxe det så der går noget galt... Er da stadig nervøs nu hvor værelset står klar! for vi skal jo lige have bebsemanden med hjem også men man kan jo ikke vente for evigt

Nej det er jo lige det 

Hvor bliver det dejligt for jer at få ham hjem til jeres lille familie 

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Miss Church skriver:

Sådan har jeg det nemlig også lidt  

Dejligt at i fik jer en lille prinsesse 

Tak 

Anmeld

12. november 2011

Pige2009

Hold da op! Hvordan kunne du lade vær med det?!  

Det var nok omstændighederne omkring min graviditet. Jeg fortalte heller ikke mine forældre det før 14 uger inden min termin

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Baagøe skriver:

Det var nok omstændighederne omkring min graviditet. Jeg fortalte heller ikke mine forældre det før 14 uger inden min termin

Arh okay Så der var en grund. 

Håber ikke den var for slem 

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

Miss Church skriver:

Arh okay Så der var en grund. 

Håber ikke den var for slem 

Njaaa... Det er som man tager det - lang historie, men hvis du søger på mine indlæg herinde, finder du grunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.