Alle baby-ting er bare så fine! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Miss Church

Hej 

Jeg ser så mange fine ting og sager til babyer over alt! Jeg har så meget lyst til at købe en masse, men jeg kan ikke få mig selv til det  Vi er jo slet ikke gået igang med pb endnu 

Hvornår købte i de første ting til babyen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Nessie

Da jeg var gravid og godt ovre de første kritiske uger

Anmeld

11. november 2011

Toshiba

Miss Church skriver:

Hej 

Jeg ser så mange fine ting og sager til babyer over alt! Jeg har så meget lyst til at købe en masse, men jeg kan ikke få mig selv til det  Vi er jo slet ikke gået igang med pb endnu 

allerede før jeg blev gravid - kunne slet ikke vente

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Nessie skriver:

Da jeg var gravid og godt ovre de første kritiske uger

Ja , jeg tænker også, at efter uge 12 er det vel okay? Jeg tror nemlig også at jeg skal passe på at jeg ikke kommer til at glæde mig "for meget". Det kan jo være det ikke går så nemt som jeg håber 

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Toshiba skriver:

allerede før jeg blev gravid - kunne slet ikke vente

Åhh kender følelsen alt for godt  Hvad købte du? 

Anmeld

11. november 2011

lycly

Jeg kan huske, at det første jeg købte var 2 bodyer hvor der stod "I love dad" på, for at fortælle min kæreste at vi skulle have et barn.

Tror jeg købte dem omkring uge 10-11. Og så købte jeg faktisk ikke rigtig noget før vi havde været til kønssanning i uge 26. OG SÅ gik jeg ellers amok

Anmeld

11. november 2011

Nettemor

LunaLykke skriver:

Jeg kan huske, at det første jeg købte var 2 bodyer hvor der stod "I love dad" på, for at fortælle min kæreste at vi skulle have et barn.

Tror jeg købte dem omkring uge 10-11. Og så købte jeg faktisk ikke rigtig noget før vi havde været til kønssanning i uge 26. OG SÅ gik jeg ellers amok

fortalte du først din kæreste at du var gravid da du var 10-11 uger på vej?

sorry for emneskift

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

LunaLykke skriver:

Jeg har også tænkt på at overraske min kæreste på den måde, når vi får to steger  

Nej det er jo også det. Jeg tror også jeg kommer til at gå total amok. Der findes jo bare de sødeste bodyer! Min veninden er lige blevet gravid, så det kan da være jeg får købt en masse til hende hehe

Anmeld

11. november 2011

Pige2009

Miss Church skriver:

Hej 

Hmm... Jeg var lidt sent ude - købte ikke de første ting før 14 uger inden termin

Anmeld

11. november 2011

lycly

nettemor skriver:

fortalte du først din kæreste at du var gravid da du var 10-11 uger på vej?

sorry for emneskift

Nej nej, han vidste det godt, men han vidste ikke om jeg havde lyst til at beholde det . Da vi fandt ud af det, var der lidt dårlig stemning, og jeg tog testen sammen med ham. Så gik lidt glip af muligheden for at "overraske" ham. Så jeg gjorde lidt ud af det, da jeg ville fortælle ham min endelige beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.