Alle baby-ting er bare så fine! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Miss Church

Baagøe skriver:

Hmm... Jeg var lidt sent ude - købte ikke de første ting før 14 uger inden termin

Hold da op! Hvordan kunne du lade vær med det?!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Miss Church

LunaLykke skriver:

Nej nej, han vidste det godt, men han vidste ikke om jeg havde lyst til at beholde det . Da vi fandt ud af det, var der lidt dårlig stemning, og jeg tog testen sammen med ham. Så gik lidt glip af muligheden for at "overraske" ham. Så jeg gjorde lidt ud af det, da jeg ville fortælle ham min endelige beslutning

Det var en go' måde at gøre det på 

Anmeld

11. november 2011

Nettemor

LunaLykke skriver:

Nej nej, han vidste det godt, men han vidste ikke om jeg havde lyst til at beholde det . Da vi fandt ud af det, var der lidt dårlig stemning, og jeg tog testen sammen med ham. Så gik lidt glip af muligheden for at "overraske" ham. Så jeg gjorde lidt ud af det, da jeg ville fortælle ham min endelige beslutning

nårh på den måde.. det var da lidt sødt så kunne bare heller ikke lige forstå du kunne holde det hemmeligt for ham så længe

Anmeld

11. november 2011

Giraffen

Miss Church skriver:

Hej 

Jeg ser så mange fine ting og sager til babyer over alt! Jeg har så meget lyst til at købe en masse, men jeg kan ikke få mig selv til det  Vi er jo slet ikke gået igang med pb endnu 

Hvornår købte i de første ting til babyen? 

det eneste jeg købte før 12. uge var en Barnets bog for den ville jeg have fra starten af til at skrive i. resten kom hen af vejen, nu er jeg halvvejs og vi har købt barnevogn, slynge, bæresele, lidt sengetøj og er så småt gået igang med tøjet (vi fandt ud af kønnet i sidste uge)

Anmeld

11. november 2011

Lou87

Købte barnevogn fordi den var på tilbud i fjerde måned..
Ellers tror jeg ikk jeg købte det vilde før efter 3d scanningen hvor vi fik kønnet at vide og der var jeg 6 mdr henne ca.

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Giraffen skriver:

det eneste jeg købte før 12. uge var en Barnets bog for den ville jeg have fra starten af til at skrive i. resten kom hen af vejen, nu er jeg halvvejs og vi har købt barnevogn, slynge, bæresele, lidt sengetøj og er så småt gået igang med tøjet (vi fandt ud af kønnet i sidste uge)

Ja den vil jeg også have fra starten af!  

Hvor spændende Det glæder jeg mig også til jeg kan. 

Held og lykke med maven 

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Lou87 skriver:

Købte barnevogn fordi den var på tilbud i fjerde måned..
Ellers tror jeg ikk jeg købte det vilde før efter 3d scanningen hvor vi fik kønnet at vide og der var jeg 6 mdr henne ca.

Jeg tror ikke jeg kan vente så længe hihi 

Anmeld

11. november 2011

Giraffen

Miss Church skriver:

Ja den vil jeg også have fra starten af!  

Hvor spændende Det glæder jeg mig også til jeg kan. 

Held og lykke med maven 

tak for det  det der halve år der gerne må gå stærkt er det op til I skal starte projekt baby eller hvordan ?

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Giraffen skriver:

tak for det  det der halve år der gerne må gå stærkt er det op til I skal starte projekt baby eller hvordan ?

Så lidt  

Ja nemlig  P-pillerne bliver lagt på hylden i starten af det nye år og også får kroppen lige 3-4 månender til at komme ud af p-pille-rusen  Og så håber jeg at det går stærkt 

Anmeld

11. november 2011

Skønne Jønne

Miss Church skriver:

Så lidt  

Ja nemlig  P-pillerne bliver lagt på hylden i starten af det nye år og også får kroppen lige 3-4 månender til at komme ud af p-pille-rusen  Og så håber jeg at det går stærkt 

Altså det er ikke sikkert at der skal gå så længe inden du kan blive gravid efter du har smidt dem
Jeg blev gravid inden 3 mdr. Det eneste er bare at man ikke helt kan regne med termin ud fra sidste menstruation - men så finder man bare ud af det ved en skanning

Vi købte ikke rigtig noget før efter MD-skanningen omkring uge 20 hvor vi fik af vide at det blev en lille dreng... Inden havde vi vist kun købt en body hvor der står mom+dad= me

nu er jeg 30+3 og vi mangler faktisk ikke noget vigtigt mere - nu er det bare de sidste pynteting og måske lidt mere tøj osv Farmanden har lige fået malet værelset, sat lampe op, gardiner osv. i denne uge - så nu kan Natteravnen bare komme an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.