* Nu syns jeg i det hele taget at børn, og røg skal holdes MEGET langt fra hinanden.. og havde ALDRIG nogensinde tilladt en fyr at ryge i det hjem mit lille barn er i .. det er simpelthen uansvarligt i mine øjne.. og det må du jo bare få din kæreste til at indse, ved han hvor meget det skader jeres barn at han ryger ? og hans sæd har jo heller ikke ligefrem godt af det, heller ikke øl..
i det hele taget lyder det ikke til at han tager det særlig tungt at der ikke kommer en nr. 2 .. og så længe han har den der slatte holdning, ja så syns jeg måske også det er bedst at han ikke ønsker flere ..
men ej hvor har jeg ondt af dig som er villig til så meget for at få ønskebarn nr. 2 .. men det lyder desværre lidt til at du skal indstille dig på at det ikke bliver af ham du får det .-. prøv at snak om ham om han evt. ville have det okay med at i brugte en doner, det fik min venindes kæreste til at stoppe med både alkohol og tobak.. alkohol begyndte han dog lidt på igen efter hun 4 måneder senere var blevet gravid, men de sik fat sig ind i tingene.. og gør man det, så ryger man sku ikke i nærheden af sit barn (om det så er for lukket dør, og med vinduet åbent).. der er simpelthen SÅ mange skadelige partikler der sætter sig alle mulige steder, også selvom man lufter ud
men held og lykke med ham 
Anmeld