Håbløst, hvad vil i andre sige ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Måske har han mistet lysten til et barn mere? Har du spurgt ham om det måske er det? For mig lyder det ihvertfald som om, at jeres prioritering omkring det er meget forskellig. Og i skal jo være enige. Det jo tydeligt at du er villig til at gøre mere for det end ham. Måske er han også bange for testresultatet ved en sædprøve? En del mænd føler sig godt og grundigt amputeret i den sammenhæng. Særligt hvis det går "galt". Jeg tvivler på han opfører sig sådan for at være dum og led. Jeg tror til gengæld i skal snakke tingene igennem igen igen 

vi har snakket meget om det, og han vil lige meget gerne have et barn mere... ikke i samme stil som mig da han os gerne vil ha noget større og bo i osv osv.... 

men i tre år og han sagde os igår at han gerne vil ha flere, men alligevel lød det os på ham at det ik er så vigtigt for ham nu......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

millesofie

Anonym skriver:

ja ytre din mening om det min kæreste har sagt , sgu ikke om at vi ryger... hvis nu du læste min tråd igennem er det jo os det som det handler om..... 

!!!!!! lad være med at kommentere på en tråd hvis du ikke har noget at sige andet end: eeeij ryger i ??????????????!!!!!!!!!!¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ jeg er sgu ikke dum, og NEJ MIT BARN ER IKKE I NÆRHEDEN ER RØG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du skriver selv at i ryger i køkkenet  og ja døren er lukket og vinduet åbent men derfor kommer alle de skadelige røgpartikler jo stadig ind både på tøj møbler gardiner osv

jeg gider ikke diskutere, jeg følte bare at du var uansvarlig og prøvede at råbe dig op, undskyld ulejligheden

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

du skriver selv at i ryger i køkkenet  og ja døren er lukket og vinduet åbent men derfor kommer alle de skadelige røgpartikler jo stadig ind både på tøj møbler gardiner osv

jeg gider ikke diskutere, jeg følte bare at du var uansvarlig og prøvede at råbe dig op, undskyld ulejligheden

Tænk dig om næste gang du åbner din mund... 

Anmeld

10. november 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

det var lidt barnligt skrevet det der... ! tal ordenligt, eller lad tråden ligge og smutte videre... 

du drikker sikkert Cola eller nioget helt andet som os er skadeligt.. 

sterinlys på bordet er skadeligt... 

Enig i, at det ikke var pænt skrevet.

Men uanset tonen, så har hun en pointe i, at man absolut ikke bør ryge indenfor, når der er børn i hjemmet. Eller i det hele taget.

Rygning skader påviseligt andre. (Det gør cola fx ikke. ) Du kunne jo vælge at bruge argumentet over for din mand.. Du kan sikkert sagtens få professionel opbakning fra en sundhedsplejerske eller lignende fagfolk. I øvrigt holder argumentet om, at din mand betaler husleje, og derfor må gøre, som han vil. - Hvis det argument holdt, så kunne du jo replicere, at du således også ligeledes må skade ham i hjemmet - ved fx at slå - da du også betaler husleje . Barnligt, men måske effektfuldt?

Anmeld

10. november 2011

Frk. Himmelblå

Frk. Himmelblå skriver:

Enig i, at det ikke var pænt skrevet.

Men uanset tonen, så har hun en pointe i, at man absolut ikke bør ryge indenfor, når der er børn i hjemmet. Eller i det hele taget.

Rygning skader påviseligt andre. (Det gør cola fx ikke. ) Du kunne jo vælge at bruge argumentet over for din mand.. Du kan sikkert sagtens få professionel opbakning fra en sundhedsplejerske eller lignende fagfolk. I øvrigt holder argumentet om, at din mand betaler husleje, og derfor må gøre, som han vil. - Hvis det argument holdt, så kunne du jo replicere, at du således også ligeledes må skade ham i hjemmet - ved fx at slå - da du også betaler husleje . Barnligt, men måske effektfuldt?

PS: jeg mener naturligvis, at hans argument om husleje IKKE holder. ups.

Anmeld

10. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

vi har snakket meget om det, og han vil lige meget gerne have et barn mere... ikke i samme stil som mig da han os gerne vil ha noget større og bo i osv osv.... 

men i tre år og han sagde os igår at han gerne vil ha flere, men alligevel lød det os på ham at det ik er så vigtigt for ham nu......

Hm... Han lyder som et mysterium. Men igen, hvilken mand er ikke det? 

Har du sat det på spidsen for ham? 

Sig at hvis han vil ryge videre, så kræver du en sædprøve. Det jo ikke fedt hvis i famler i blinde. 3 år er længe, uden vished. 

Anmeld

12. november 2011

JJH

Anonym skriver:

Tak ... 

men jeg spurgte ham netop om han vil stoppe hvis han fik afvide at hans sæd var dårlig, så sagde han : det må tiden vise, og så begyndte han at snakke om at det os kunne være andre ting hvis der er noget ned hans sæd, så kunne det være hans arbejde osv osv.... og det er os rigtigt... 

men fatter ikke at han er sådan, som han os sagde, jamen døden skal jo ha en årsag osv osv osv... kunne slet ik holde ud at høre på ham... 

Jeg tror din mand vil tage det anderledes, hvis han finder ud af der er noget galt med kvaliteten. det er jeg sikker på min ville. han ryger også stadig, dog kun udenfor, men har ingen intentioner om at stoppe. det er hans valg. Men jeg vælger jeg ikke vil have vores kommende barn skal lide under røgen.

Anmeld

12. november 2011

baby012

* Nu syns jeg i det hele taget at børn, og røg skal holdes MEGET langt fra hinanden.. og havde ALDRIG nogensinde tilladt en fyr at ryge i det hjem mit lille barn er i .. det er simpelthen uansvarligt i mine øjne.. og det må du jo bare få din kæreste til at indse, ved han hvor meget det skader jeres barn at han ryger ? og hans sæd har jo heller ikke ligefrem godt af det, heller ikke øl.. 

i det hele taget lyder det ikke til at han tager det særlig tungt at der ikke kommer en nr. 2 .. og så længe han har den der slatte holdning, ja så syns jeg måske også det er bedst at han ikke ønsker flere .. 

men ej hvor har jeg ondt af dig som er villig til så meget for at få ønskebarn nr. 2 .. men det lyder desværre lidt til at du skal indstille dig på at det ikke bliver af ham du får det .-. prøv at snak om ham om han evt. ville have det okay med at i brugte en doner, det fik min venindes kæreste til at stoppe med både alkohol og tobak.. alkohol begyndte han dog lidt på igen efter hun 4 måneder senere var blevet gravid, men de sik fat sig ind i tingene.. og gør man det, så ryger man sku ikke i nærheden af sit barn (om det så er for lukket dør, og med vinduet åbent).. der er simpelthen SÅ mange skadelige partikler der sætter sig alle mulige steder, også selvom man lufter ud  

men held og lykke med ham 

Anmeld

12. november 2011

Muffinmus

Alt andet lige kan DU gøre en kæmpe forskel ved at holde op med at ryge-----for du forringer jo dine chancer med måske 40 %.... dvs du du i princippet lige så godt kunne knalde med gumme det halve af dine ægløsninger...så stor forskel gør det for din krop.

At din parnter er et hundehoved er møg ærgeligt, men den må i kæmpe lidt om jo, evt må han jo bare ryge udenfor  så det ikke kan påvirke din familie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.