Håbløst, hvad vil i andre sige ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

millesofie

Anonym skriver:

situationen er den, at jeg brændene ønsker mig flere børn, min kæreste og jeg har prøvet i snart 3 år på at få nummer 2... 

igår sagde jeg til kæresten at jeg vil stoppe med at ryge, hvis det forbedre chancen for graviditet, men da jeg os ved at alkohol og rygning påvirker mænds sæd,spurgte jeg om han så os vil stoppe.. 

men han sagde: du kan fandme tro jeg ikke stopper med at ryge og jeg vil os ha lov at ha mine øl, og så sagde jeg: det er jo dit valg, og jeg vil aldrig kunne bestemme det,men hvad så hvis vi ik kan få flere børn?- det ved jeg ikke sagde han... det kan vi jo ik gøre så meget ved..  

Han vil heller ikke gå uden for at ryge hvis jeg skal stoppe med at ryge, fordi han betaler jo også huslege her og bor her og bestemmer her sagde han... 

jeg føler det er så håbløst det med at få flere børn, men fik også føelesen af at det kan godt være han ikke vil ændre på hans dårlige vaner, men samtidig, jeg behøver heller ikke acceptere hans valg ang . rygning hvis vi ik kan få flere børn... 

jeg elsker min kæreste, men han skal ikke tro at han får lov at bestemme om jeg skal ha flere børn ihvertfald... 

kan i høre og forstå hvad jeg nogenlunde mener med det her.. 

hvad synes i andre om situationen... hvad vil i tænke og føle ???? 

undskyld..... men ryger i indenfor??????????? har i ikke et barn?????!!!!!!!!??????????

ej jeg kan slet ikke tage det her seriøst, du skader allerede et barn og så vil du så have et til med en som vil drikke og ryge som det passer ham???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

gid det var, og du har SÅ meget ret.... 

men han lukkede diskotionen igår og sagde: den er ik længere, jeg stopper ik, og jeg blir indenfor... 

jeg ved med 100 % sikkerhed at jeg ik kan tvinge ham, ... 

jeg vil kun have en måde, og den synes jeg ik jeg har lyst til, og det vil være at sige at vi skulle gå hver til sit... 

men som jeg skrev tidligere, jeg behøver ikke at lade ham bestemme om jeg skal ha flere børn eller ej... og det mener jeg, hvis han vil være ego, er det uden mig... skide hår tanke, men er os bare så sur på ham lige nu... over det igår aftes... 

jeg VIL og skal ha flere børn, med eller uden Ham ! basta! 

Selvfølgeligt kan du tvinge ham? Hvor mange smøger vil han mon have ødelagt af den balje af vand der dukker op rundt om hjørnet hver eneste gang han tænder sig en?! Kun fantasien sætter grænser.

YOU GO GIRL! Du skal FANME ikke finde dig i at blive holdt nede af den dybt egoistiske NARHAT! Kan selv, vil selv & gør selv - yndlingsmotto.

Og hvor vover han forresten at lukke en samtale ned før I begge er enige om den er slut? Skal du ikke finde dig i! Spil du benhårdt spil et par dage og se om han ikke bløder lidt op. Mænd er ikke så stærke i at se fremtiden, men når de lige får fornemmelsen at mor er ikke sur, hun er rasende - så fatter de budskabet

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

undskyld..... men ryger i indenfor??????????? har i ikke et barn?????!!!!!!!!??????????

ej jeg kan slet ikke tage det her seriøst, du skader allerede et barn og så vil du så have et til med en som vil drikke og ryge som det passer ham???

det var lidt barnligt skrevet det der... ! tal ordenligt, eller lad tråden ligge og smutte videre... 

du drikker sikkert Cola eller nioget helt andet som os er skadeligt.. 

sterinlys på bordet er skadeligt... 

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Selvfølgeligt kan du tvinge ham? Hvor mange smøger vil han mon have ødelagt af den balje af vand der dukker op rundt om hjørnet hver eneste gang han tænder sig en?! Kun fantasien sætter grænser.

YOU GO GIRL! Du skal FANME ikke finde dig i at blive holdt nede af den dybt egoistiske NARHAT! Kan selv, vil selv & gør selv - yndlingsmotto.

Og hvor vover han forresten at lukke en samtale ned før I begge er enige om den er slut? Skal du ikke finde dig i! Spil du benhårdt spil et par dage og se om han ikke bløder lidt op. Mænd er ikke så stærke i at se fremtiden, men når de lige får fornemmelsen at mor er ikke sur, hun er rasende - så fatter de budskabet

Hahahahaha   tak hvor strålende skrevet... 

jamen jeg har også besluttet mig for at der ingen sex er, FØR han tager emnet op igen og jeg høre noget jeg gerne vil Høre  

for har sgu ikke lyst til sex hvis der ingen babyer kommer af det  

selvfølgelig er det ikke sikkert at det er hans sæd der er noget med, men alligevel... rygningen osv skal bare afskaffes... 

Anmeld

10. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Hahahahaha   tak hvor strålende skrevet... 

jamen jeg har også besluttet mig for at der ingen sex er, FØR han tager emnet op igen og jeg høre noget jeg gerne vil Høre  

for har sgu ikke lyst til sex hvis der ingen babyer kommer af det  

selvfølgelig er det ikke sikkert at det er hans sæd der er noget med, men alligevel... rygningen osv skal bare afskaffes... 

Nemlig - af vejen med de smøger og velkommen til frisk luft og en konstant kysseklar mand

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Nemlig - af vejen med de smøger og velkommen til frisk luft og en konstant kysseklar mand

Anmeld

10. november 2011

millesofie

Anonym skriver:

det var lidt barnligt skrevet det der... ! tal ordenligt, eller lad tråden ligge og smutte videre... 

du drikker sikkert Cola eller nioget helt andet som os er skadeligt.. 

sterinlys på bordet er skadeligt... 

nej jeg skader ikke mit barn og jeg synes faktisk ikke det var barnligt, synes at man skal bruge hovedet når man er forældre. dit barn er jo ryger... men har det selv valgt det???

men ok jeg forlader tråden, jeg har alligevel ikke mere at sige.

ps jeg taler altid pænt, har ikke sagt nogen fy ord eller på anden måde svinet dig til, har bare ydtret min mening som du bad om at vi læsere skulle gøre

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

nej jeg skader ikke mit barn og jeg synes faktisk ikke det var barnligt, synes at man skal bruge hovedet når man er forældre. dit barn er jo ryger... men har det selv valgt det???

ps jeg taler altid pænt, har ikke sagt nogen fy ord eller på anden måde svinet dig til, har bare ydtret min mening som du bad om at vi læsere skulle gøre

ja ytre din mening om det min kæreste har sagt , sgu ikke om at vi ryger... hvis nu du læste min tråd igennem er det jo os det som det handler om..... 

!!!!!! lad være med at kommentere på en tråd hvis du ikke har noget at sige andet end: eeeij ryger i ??????????????!!!!!!!!!!¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ jeg er sgu ikke dum, og NEJ MIT BARN ER IKKE I NÆRHEDEN ER RØG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

så nej han ryger ikke... og det var også barnligt sagt... min søn har aldrig fejlet noget som helst, han var 3580 og 51 cm da han blev født, SUND OG RASK og HELT igennem NORMAL, og fungere fantstisk i samfundet----  det kan være du skulle kikke på dit eget barn.. og se om DU har gjort noget forkert....

ja undskyld, men bliver sgu så sur over at du lukker sådan noget lort ud...!!!  

Anmeld

10. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

situationen er den, at jeg brændene ønsker mig flere børn, min kæreste og jeg har prøvet i snart 3 år på at få nummer 2... 

igår sagde jeg til kæresten at jeg vil stoppe med at ryge, hvis det forbedre chancen for graviditet, men da jeg os ved at alkohol og rygning påvirker mænds sæd,spurgte jeg om han så os vil stoppe.. 

men han sagde: du kan fandme tro jeg ikke stopper med at ryge og jeg vil os ha lov at ha mine øl, og så sagde jeg: det er jo dit valg, og jeg vil aldrig kunne bestemme det,men hvad så hvis vi ik kan få flere børn?- det ved jeg ikke sagde han... det kan vi jo ik gøre så meget ved..  

Han vil heller ikke gå uden for at ryge hvis jeg skal stoppe med at ryge, fordi han betaler jo også huslege her og bor her og bestemmer her sagde han... 

jeg føler det er så håbløst det med at få flere børn, men fik også føelesen af at det kan godt være han ikke vil ændre på hans dårlige vaner, men samtidig, jeg behøver heller ikke acceptere hans valg ang . rygning hvis vi ik kan få flere børn... 

jeg elsker min kæreste, men han skal ikke tro at han får lov at bestemme om jeg skal ha flere børn ihvertfald... 

kan i høre og forstå hvad jeg nogenlunde mener med det her.. 

hvad synes i andre om situationen... hvad vil i tænke og føle ???? 

Måske har han mistet lysten til et barn mere? Har du spurgt ham om det måske er det? For mig lyder det ihvertfald som om, at jeres prioritering omkring det er meget forskellig. Og i skal jo være enige. Det jo tydeligt at du er villig til at gøre mere for det end ham. Måske er han også bange for testresultatet ved en sædprøve? En del mænd føler sig godt og grundigt amputeret i den sammenhæng. Særligt hvis det går "galt". Jeg tvivler på han opfører sig sådan for at være dum og led. Jeg tror til gengæld i skal snakke tingene igennem igen igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.