Anonym skriver:
situationen er den, at jeg brændene ønsker mig flere børn, min kæreste og jeg har prøvet i snart 3 år på at få nummer 2...
igår sagde jeg til kæresten at jeg vil stoppe med at ryge, hvis det forbedre chancen for graviditet, men da jeg os ved at alkohol og rygning påvirker mænds sæd,spurgte jeg om han så os vil stoppe..
men han sagde: du kan fandme tro jeg ikke stopper med at ryge og jeg vil os ha lov at ha mine øl, og så sagde jeg: det er jo dit valg, og jeg vil aldrig kunne bestemme det,men hvad så hvis vi ik kan få flere børn?- det ved jeg ikke sagde han... det kan vi jo ik gøre så meget ved..
Han vil heller ikke gå uden for at ryge hvis jeg skal stoppe med at ryge, fordi han betaler jo også huslege her og bor her og bestemmer her sagde han...
jeg føler det er så håbløst det med at få flere børn, men fik også føelesen af at det kan godt være han ikke vil ændre på hans dårlige vaner, men samtidig, jeg behøver heller ikke acceptere hans valg ang . rygning hvis vi ik kan få flere børn...
jeg elsker min kæreste, men han skal ikke tro at han får lov at bestemme om jeg skal ha flere børn ihvertfald...
kan i høre og forstå hvad jeg nogenlunde mener med det her..
hvad synes i andre om situationen... hvad vil i tænke og føle ????
undskyld..... men ryger i indenfor??????????? har i ikke et barn?????!!!!!!!!?????????? 

ej jeg kan slet ikke tage det her seriøst, du skader allerede et barn og så vil du så have et til med en som vil drikke og ryge som det passer ham???