Håbløst, hvad vil i andre sige ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

situationen er den, at jeg brændene ønsker mig flere børn, min kæreste og jeg har prøvet i snart 3 år på at få nummer 2... 

igår sagde jeg til kæresten at jeg vil stoppe med at ryge, hvis det forbedre chancen for graviditet, men da jeg os ved at alkohol og rygning påvirker mænds sæd,spurgte jeg om han så os vil stoppe.. 

men han sagde: du kan fandme tro jeg ikke stopper med at ryge og jeg vil os ha lov at ha mine øl, og så sagde jeg: det er jo dit valg, og jeg vil aldrig kunne bestemme det,men hvad så hvis vi ik kan få flere børn?- det ved jeg ikke sagde han... det kan vi jo ik gøre så meget ved..  

Han vil heller ikke gå uden for at ryge hvis jeg skal stoppe med at ryge, fordi han betaler jo også huslege her og bor her og bestemmer her sagde han... 

jeg føler det er så håbløst det med at få flere børn, men fik også føelesen af at det kan godt være han ikke vil ændre på hans dårlige vaner, men samtidig, jeg behøver heller ikke acceptere hans valg ang . rygning hvis vi ik kan få flere børn... 

jeg elsker min kæreste, men han skal ikke tro at han får lov at bestemme om jeg skal ha flere børn ihvertfald... 

kan i høre og forstå hvad jeg nogenlunde mener med det her.. 

hvad synes i andre om situationen... hvad vil i tænke og føle ???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anonym trådstarter

håber virkelig nogen af jer andre har nogle gode råd, erfaringer, oplevelser eller andet... 

hvad gør man i denne situation....  ? synes ihvertfald han er vildt taglig.... 

Anmeld

10. november 2011

maria_wlt

Jeg synes helt ærligt at det er en tavelig holdning og opbakning.

Man burde da om noget bakke sin partner op hvis han/hun vil stoppe med at ryge. + ryge udenfor i det hele taget når man har børn.

Jeg synes det er flot at du gør noget ekstra for at blive gravid, men det er meget dårlige chancer du får hvis din kæreste vil ryge dig op i hovedet selvom du prøver at stoppe.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Jeg synes helt ærligt at det er en tavelig holdning og opbakning.

Man burde da om noget bakke sin partner op hvis han/hun vil stoppe med at ryge. + ryge udenfor i det hele taget når man har børn.

Jeg synes det er flot at du gør noget ekstra for at blive gravid, men det er meget dårlige chancer du får hvis din kæreste vil ryge dig op i hovedet selvom du prøver at stoppe.

ja lige præsis...  

altså i forvejen ryger vi kun ude i køkkenet med lukket dør, og helt åben vindue i køkkenet, og det sagde han også igår : han sagde: du har fået mig i køkkenet og ryge og det er fint , men jeg går satme ikke udenfor, pga. dit valg, så sagde han os : jeg vil gerne støtte dig og opbakke dig med dit rygestop, men udenfor i det kolde og dårlige vejr , det gør jeg bare ikke... 

og så synes jeg sku ikke han hverken vil støtte eller opbakke mig...

og for noget helt andet, jeg vil os gerne stoppe rygnibngen fordi jeg er bange for at blive syg af det, så gider jeg da ikke at der stadig er røg her inde, hvis jeg vil ha det væk  fik føelsen af at jeg slet ikke kunne holde ham ud igår da han sagde det 

Anmeld

10. november 2011

JJH

Jeg ville nok blive undersøgt så i kan finde ud af hvorfor det ikke lykkedes jer, hvis så hans sæd kvalitet er dårlig ser han måske anderledes på at stoppe med at ryge og drikke.

Super flot beslutning du tager med at stoppe.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Jeg ville nok blive undersøgt så i kan finde ud af hvorfor det ikke lykkedes jer, hvis så hans sæd kvalitet er dårlig ser han måske anderledes på at stoppe med at ryge og drikke.

Super flot beslutning du tager med at stoppe.

Tak ... 

men jeg spurgte ham netop om han vil stoppe hvis han fik afvide at hans sæd var dårlig, så sagde han : det må tiden vise, og så begyndte han at snakke om at det os kunne være andre ting hvis der er noget ned hans sæd, så kunne det være hans arbejde osv osv.... og det er os rigtigt... 

men fatter ikke at han er sådan, som han os sagde, jamen døden skal jo ha en årsag osv osv osv... kunne slet ik holde ud at høre på ham... 

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

....

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak ... 

men jeg spurgte ham netop om han vil stoppe hvis han fik afvide at hans sæd var dårlig, så sagde han : det må tiden vise, og så begyndte han at snakke om at det os kunne være andre ting hvis der er noget ned hans sæd, så kunne det være hans arbejde osv osv.... og det er os rigtigt... 

men fatter ikke at han er sådan, som han os sagde, jamen døden skal jo ha en årsag osv osv osv... kunne slet ik holde ud at høre på ham... 

hvor kunne jeg godt bruge en masse råd osv 

Anmeld

10. november 2011

Jonatansmor

Altså, sådan helt upædagogisk korrekt og alt muligt, ville jeg da presse manden op i et hjørne og oplyse ham om at rygning ikke blot smadrer hans indre, det lugter også jævnt klamt og forhindrer muligvis jeres chancer for baby. Enten stoppede han frivilligt, eller det blev under tvang (Jeg ville ikke ane hvordan jeg ville tvinge ham, men det ville jeg bestemt ikke lade skinne igennem)

Helt ærligt - alkohol, smøger kan altså vente til man er så gammel at familien alligevel snart har afskrevet en.

Pisseflot du stopper - enten er han med på den, eller også så står han bare udenfor og nyder sine smøger og sin alkohol - er den mere simpel?

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Altså, sådan helt upædagogisk korrekt og alt muligt, ville jeg da presse manden op i et hjørne og oplyse ham om at rygning ikke blot smadrer hans indre, det lugter også jævnt klamt og forhindrer muligvis jeres chancer for baby. Enten stoppede han frivilligt, eller det blev under tvang (Jeg ville ikke ane hvordan jeg ville tvinge ham, men det ville jeg bestemt ikke lade skinne igennem)

Helt ærligt - alkohol, smøger kan altså vente til man er så gammel at familien alligevel snart har afskrevet en.

Pisseflot du stopper - enten er han med på den, eller også så står han bare udenfor og nyder sine smøger og sin alkohol - er den mere simpel?

gid det var, og du har SÅ meget ret.... 

men han lukkede diskotionen igår og sagde: den er ik længere, jeg stopper ik, og jeg blir indenfor... 

jeg ved med 100 % sikkerhed at jeg ik kan tvinge ham, ... 

jeg vil kun have en måde, og den synes jeg ik jeg har lyst til, og det vil være at sige at vi skulle gå hver til sit... 

men som jeg skrev tidligere, jeg behøver ikke at lade ham bestemme om jeg skal ha flere børn eller ej... og det mener jeg, hvis han vil være ego, er det uden mig... skide hår tanke, men er os bare så sur på ham lige nu... over det igår aftes... 

jeg VIL og skal ha flere børn, med eller uden Ham ! basta! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.