Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: DDeDet Hvordan går det med mavsen søde? Er det hårdt, når man har en lille en i forvejen?
DDeDet
Hvordan går det med mavsen søde? Er det hårdt, når man har en lille en i forvejen?
Har stemt blankt da jeg også er i tvivl.. Ville vente nogle dage og teste igen
det der er da en rigtig streg i mine øjne...
sådan så min test også ud da jeg var 3+2 gravid med min søn
så et lille forsigtigt tillykke herfra!
hvor langt skulle du være henne?
VNB skriver: det der er da en rigtig streg i mine øjne... sådan så min test også ud da jeg var 3+2 gravid med min søn så et lille forsigtigt tillykke herfra! hvor langt skulle du være henne?
hov jeg havde ikke lige set det med at du havde ændret i farvemætningen... hmm... så ved jeg ikke rigtig...
men jeg kan ihvertfald sagtens de 2 streger! Så håber den er der!
Jeg ser bestemt en lyserød streg, så tror den er der...
Risen skriver: Denne streg kom i modsat til igår inden for tidsrammen. Har dog redigeret i farverne for ellers ville man næsten ikke kunne se den. Er meget i tvivl om det er en skyggestreg eller en "rigtig" streg. Den består ikke "arm-testet", og men den er der..
Denne streg kom i modsat til igår inden for tidsrammen. Har dog redigeret i farverne for ellers ville man næsten ikke kunne se den. Er meget i tvivl om det er en skyggestreg eller en "rigtig" streg. Den består ikke "arm-testet", og men den er der..
Rigtig streg! Tillykke
Hvad er Arm- testen ?
Ha ha, altså jeg kan se én tydelig streg og så to skyggestreger - en på hver side af den tydelige streg.... så ved ikke lige, men umiddelbart vil jeg mene din test må være ugyldig, når den ser så underlig ud..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128