Den "ekstra streg" (Med billed og afstemning)LÆS TEKST :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Risen

tanja. skriver:

Har ikke så meget forstand på skyggestrger/rigtige streger, men du ved jeg hepper på jer søde

Hvordan går det med mavsen søde? Er det hårdt, når man har en lille en i forvejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Emily2012<3

Jeg tænker lidt at den er ret nem at se.. 

ALLE de skyggestreger jeg har haft, der har der ikke været noget farve i stregen, og  der har heller ikke været noget..

MEN der er jo farve i din streg, og synes den virker til at være OK tydelig i forhold til ALLEEEE mine snyde teste..

Så jeg  for at den er tydeligere i morgen eller i overmorgen..

Anmeld

10. november 2011

Risen

1012lmp skriver:

Tja det er et godt spørgsmål.... men selvom du er testmonster kan du ligeså godt vente for du får intet ud at at blive ved med at få "falske positive"....

Den eneste det går ud over er dig selv så var jeg din kæreste ville jeg konfiskere alle dine teste den næste uge

Tror jeg bestemt også min mand gerne ville - Men har købt 15 test over amazon.uk.com til 50 kroner Så synes jo de skal bruges, især fordi det er sidste projekt baby vi går i gang med 

Anmeld

10. november 2011

Risen

BJNGJ. skriver:

Jeg tænker lidt at den er ret nem at se.. 

ALLE de skyggestreger jeg har haft, der har der ikke været noget farve i stregen, og  der har heller ikke været noget..

MEN der er jo farve i din streg, og synes den virker til at være OK tydelig i forhold til ALLEEEE mine snyde teste..

Så jeg  for at den er tydeligere i morgen eller i overmorgen..

Uh hvor jeg håber  - Men er også klar på at blive skuffet. Du skriver ALLE dine skyggestreger. Du har haft mange? - Og hvordan vil du definere forskellen på skyggestreg og rigtig streg? Er det farven?

Anmeld

10. november 2011

Emily2012<3

Risen skriver:

Uh hvor jeg håber  - Men er også klar på at blive skuffet. Du skriver ALLE dine skyggestreger. Du har haft mange? - Og hvordan vil du definere forskellen på skyggestreg og rigtig streg? Er det farven?

Jeg  skal også nok  for den er der.. 

Jeg har haft RIGTIG mange skyggestreger, flere end jeg kan huske tror jeg.. Men forskellen fra mine og din det er farven..

Mine streger har bare været sådan lidt grålige i det og man skulle næsten have testen helt op i hovedet for man kunne se noget derpå..

Så jeg synes altså din ser rigtig fin ud.. 

Anmeld

10. november 2011

Risen

BJNGJ. skriver:

Jeg  skal også nok  for den er der.. 

Jeg har haft RIGTIG mange skyggestreger, flere end jeg kan huske tror jeg.. Men forskellen fra mine og din det er farven..

Mine streger har bare været sådan lidt grålige i det og man skulle næsten have testen helt op i hovedet for man kunne se noget derpå..

Så jeg synes altså din ser rigtig fin ud.. 

Åh øv da.. Havde også flere skyggestreger i sidste måned 

Hmmm.. bliver lidt mindre forventningsfuld, for jeg skal også tage den ret tæt på før jeg kan se noget.. Jeg kan ikke se den hvis jeg holder armen helt ude men kun tæt på.. Men der er en smule farve i den.. .. 

Anmeld

10. november 2011

Emily2012<3

Risen skriver:

Åh øv da.. Havde også flere skyggestreger i sidste måned 

Hmmm.. bliver lidt mindre forventningsfuld, for jeg skal også tage den ret tæt på før jeg kan se noget.. Jeg kan ikke se den hvis jeg holder armen helt ude men kun tæt på.. Men der er en smule farve i den.. .. 

Jeg tror nu altså den er god nok..

Prøv igen i morgen eller lørdag morgen, så bude du hvertfald være sikker..

Anmeld

10. november 2011

Risen

BJNGJ. skriver:

Jeg tror nu altså den er god nok..

Prøv igen i morgen eller lørdag morgen, så bude du hvertfald være sikker..

Ja det må jeg gøre.. Tusind tak for dit svar 

Anmeld

10. november 2011

Emily2012<3

Ja det må jeg gøre.. Tusind tak for dit svar 

Var så lidt.. 

Og så husk lige en update..

Anmeld

10. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Denne streg kom i modsat til igår inden for tidsrammen. Har dog redigeret i farverne for ellers ville man næsten ikke kunne se den. Er meget i tvivl om det er en skyggestreg eller en "rigtig" streg. Den består ikke "arm-testet", og men den er der.. 

Rigtig streg!  Håber jeg har ret og den bliver hængende.  Det fortjener du! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.