Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Denne streg kom i modsat til igår inden for tidsrammen. Har dog redigeret i farverne for ellers ville man næsten ikke kunne se den. Er meget i tvivl om det er en skyggestreg eller en "rigtig" streg. Den består ikke "arm-testet", og men den er der..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg kan godt se stregen men tør ikke sige noget før man kan se den uden du har reg. i billede...
prøv om 2-3dage igen
Jeg ville teste igen lørdag morgen, der var tydlig forskel på mine efter 2 dag
Tja det er et godt spørgsmål.... men selvom du er testmonster kan du ligeså godt vente for du får intet ud at at blive ved med at få "falske positive"....
Den eneste det går ud over er dig selv så var jeg din kæreste ville jeg konfiskere alle dine teste den næste uge
Der er jo farve i stregen, men hvis du selv har sat den farve i, så er billedet jo ikke længere intakt og derfor kan vi ikke svare, hvordan den i virkeligheden ser ud.Så har slet ikke stemt.
Lotus86 skriver: Jeg kan tydeligt se nr. 2 streg, men vi kan jo ikke rigtig sige om den er god nok eller ej, når du har redigeret i farverne. Kan du ikke smide et uredigeret billede ind?
Jeg kan tydeligt se nr. 2 streg, men vi kan jo ikke rigtig sige om den er god nok eller ej, når du har redigeret i farverne. Kan du ikke smide et uredigeret billede ind?
Det var måske lige lidt hurtigt skrevet - Har ikke redigeret i faverne ved at påføre farver. Har blot ændret på lyskontrasten og mætningen
Lilje82 skriver: Der er jo farve i stregen, men hvis du selv har sat den farve i, så er billedet jo ikke længere intakt og derfor kan vi ikke svare, hvordan den i virkeligheden ser ud.Så har slet ikke stemt.
Hehe, har ikke sat farve i stregen.. Det ville da være for skørt Har kun redigeret i lyskontrasten og mætningen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128