Den "ekstra streg" (Med billed og afstemning)LÆS TEKST :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er dette en skyggestreg eller en rigtig streg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.701 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Risen

Denne streg kom i modsat til igår inden for tidsrammen. Har dog redigeret i farverne for ellers ville man næsten ikke kunne se den. Er meget i tvivl om det er en skyggestreg eller en "rigtig" streg. Den består ikke "arm-testet", og men den er der.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

B&J

jeg kan godt se stregen men tør ikke sige noget før man kan se den uden du har reg. i billede...

prøv om 2-3dage igen

Anmeld

10. november 2011

Nana88

Jeg ville teste igen lørdag morgen, der var tydlig forskel på mine efter 2 dag

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

Tja det er et godt spørgsmål.... men selvom du er testmonster kan du ligeså godt vente for du får intet ud at at blive ved med at få "falske positive"....

Den eneste det går ud over er dig selv så var jeg din kæreste ville jeg konfiskere alle dine teste den næste uge

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt skyggestreg, men er ikke sikker.

Anmeld

10. november 2011

Lotus86

Jeg kan tydeligt se nr. 2 streg, men vi kan jo ikke rigtig sige om den er god nok eller ej, når du har redigeret i farverne.

Kan du ikke smide et uredigeret billede ind?

Anmeld

10. november 2011

Koen.

Har ikke så meget forstand på skyggestrger/rigtige streger, men du ved jeg hepper på jer søde

Anmeld

10. november 2011

Lilje82

Der er jo farve i stregen, men hvis du selv har sat den farve i, så er billedet jo ikke længere intakt og derfor kan vi ikke svare, hvordan den i virkeligheden ser ud.

Så har slet ikke stemt.

Anmeld

10. november 2011

Risen

Lotus86 skriver:

Jeg kan tydeligt se nr. 2 streg, men vi kan jo ikke rigtig sige om den er god nok eller ej, når du har redigeret i farverne.

Kan du ikke smide et uredigeret billede ind?

Det var måske lige lidt hurtigt skrevet  - Har ikke redigeret i faverne ved at påføre farver. Har blot ændret på lyskontrasten og mætningen

Anmeld

10. november 2011

Risen

Lilje82 skriver:

Der er jo farve i stregen, men hvis du selv har sat den farve i, så er billedet jo ikke længere intakt og derfor kan vi ikke svare, hvordan den i virkeligheden ser ud.

Så har slet ikke stemt.

Hehe, har ikke sat farve i stregen.. Det ville da være for skørt  Har kun redigeret i lyskontrasten og mætningen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.