Nogen der kan anbefale af føde i vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Koen.

Jeg skulle føde i vand første gang, og lå da os i badekaret som var guld værd mod smerterne, men desværre virkede vandet for godt på mig så efter 3 presseveer blev der pludselig 10 minutter imellem hver presseve fordi jeg slappede SÅ godt af så måtte op og have vedrop, meen vi satser på det igen denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

EKBJ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tøffer altid under den varme bruser når jeg har ondt. Og har altid drømt om at føde i vand. Ville helst en hjemmefødsel i kar, men det kan ikke lade sig gøre pga. pladsmangel. Så det bliver i kar på hospitalet.

Du kan både vælge smertelindring, og så komme op når du skal presse, eller at føde i selve karet. Så vidt jeg kan forstå, skal man så bare føde moderkagen på land, og du kan ikke få lattergas når du er i vand. Men du kan godt få ilt. 

Fik også besked på, at sige man vil føde i vand, når man ringer ind og melder sin ankomst, så man er bedre sikret for at få et kar. Mon ikke det gælder de fleste steder.

Det er lang tid til jeg har termin. Men det har bare altid været min drøm og føde i vand. :-) 

Anmeld

12. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

EKBJ skriver:

Det er lang tid til jeg har termin. Men det har bare altid været min drøm og føde i vand. :-) 

Også min. Det kan man sagtens have en ide om at man vil læææænge inden.  Jeg skal da give min erfaring videre når jeg når så langt. 

Anmeld

12. november 2011

EKBJ

Også min. Det kan man sagtens have en ide om at man vil læææænge inden.  Jeg skal da give min erfaring videre når jeg når så langt. 

Hvor langt er du henne nu? :-). 

Anmeld

13. november 2011

EKBJ skriver:

Hvor langt er du henne nu? :-). 

Jeg er 37+ 4  Så det er - om bebs vil det - lige om lidt 

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Jeg er 37+ 4  Så det er - om bebs vil det - lige om lidt 

Hvor spændende? Dreng eller pige?

Anmeld

13. november 2011

EKBJ skriver:

Hvor spændende? Dreng eller pige?

Hemmeligt 

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Hemmeligt 

du ved det ikke selv?

Anmeld

13. november 2011

EKBJ skriver:

du ved det ikke selv?

Jo  Men kun det nærmeste familie og de aller nærmeste venner der ved det. 

Manden ville vide det, jeg ville ikke. Så det er blevet et frirum for mig herinde, at holde det for mig selv. 

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Jo  Men kun det nærmeste familie og de aller nærmeste venner der ved det. 

Manden ville vide det, jeg ville ikke. Så det er blevet et frirum for mig herinde, at holde det for mig selv. 

Nåårh okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.