Nogen der kan anbefale af føde i vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. november 2011

EKBJ

Min mor og jeg sad her den anden dag og snakkede om hvordan jeg ville føde.. jeg har overvejet med og føde i vandet. - nogen der kan anbefale det? og fortælle om hvordan det var? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Nolle

jeg kan kun anbefalde det - det hjalp mig vkirlige med at slappe af imellem veer'erne. 

Anmeld

9. november 2011

EKBJ

schonert skriver:

jeg kan kun anbefalde det - det hjalp mig vkirlige med at slappe af imellem veer'erne. 

Tænker at det må lindre smerterne lidt? 

Anmeld

9. november 2011

Nolle

EKBJ skriver:

Tænker at det må lindre smerterne lidt? 

Det tager noget af smerten - helt bestemt ;D

Anmeld

9. november 2011

ansjosen

Det er toppen...kan klart anbefales...

håber selv at få lov at prøve igen...på et tidspunkt....

Anmeld

9. november 2011

Taniakb

jeg går i mødregruppe med 2 der har prøvet det her med deres 3 barn.. Og de var helt vilde med det begge to.. Og anbefaldede det meget hvis vi andre sku ha flere

Anmeld

9. november 2011

EKBJ

ansjosen skriver:

Det er toppen...kan klart anbefales...

håber selv at få lov at prøve igen...på et tidspunkt....

Hvad er det der gør at det er så godt?:-). 

Anmeld

9. november 2011

SukkerDronning

Ja for søren! Vil faktisk helst ikke føde uden vand, tror jeg ville føle mig bundet. Jo mere vand jo bedre!

Jeg følte mig lettere og mere fri pga. vandet Og et brusebad i starten af fødslen kan virkelig også anbefales..

Du kan vel godt ombestemme dig når først du ligger i karret? Det kan være lidt svære den anden vej

Anmeld

9. november 2011

Krussedulle

EKBJ skriver:

Min mor og jeg sad her den anden dag og snakkede om hvordan jeg ville føde.. jeg har overvejet med og føde i vandet. - nogen der kan anbefale det? og fortælle om hvordan det var? 

Det kan varmt anbefales jeg kom i kar da jeg var klar til at føde, og det lindre smerterne (syntes jeg) ... Der er også nogle, som bare slet ikke kan med det varme vand.. Men giv det en chance, hvis det er det du vil .. Jeg syntes det var stort selv at få lov at løfte min søn op på maven

Anmeld

9. november 2011

EKBJ

Krussedulle skriver:

Det kan varmt anbefales jeg kom i kar da jeg var klar til at føde, og det lindre smerterne (syntes jeg) ... Der er også nogle, som bare slet ikke kan med det varme vand.. Men giv det en chance, hvis det er det du vil .. Jeg syntes det var stort selv at få lov at løfte min søn op på maven

Fik du virkelig selv lov til at løfte ham op? :i 

- jeg tror det lindre smerterne!!,  

hvor længe var du i vandet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.