Nogen der kan anbefale af føde i vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

EKBJ

Sirup skriver:

Ja for søren! Vil faktisk helst ikke føde uden vand, tror jeg ville føle mig bundet. Jo mere vand jo bedre!

Jeg følte mig lettere og mere fri pga. vandet Og et brusebad i starten af fødslen kan virkelig også anbefales..

Du kan vel godt ombestemme dig når først du ligger i karret? Det kan være lidt svære den anden vej

Tror klart det bliver karbad !:-), tror det er det der er bedst for mig. Og man kan jo altid komme op hvis man bare ikke kan holde det ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

SukkerDronning

EKBJ skriver:

Tror klart det bliver karbad !:-), tror det er det der er bedst for mig. Og man kan jo altid komme op hvis man bare ikke kan holde det ud? 

Det går jeg ud fra, jeg har selv født hjemme i fødekar, så jeg ved ikke hvordan det foregår. Men de kan jo ikke tvinge dig til at føde i vandet

Som jeg har forstået det, får du enten en stue med fødekar eller uden, men at der vil være en seng uanset hvad du vælger Hvis det er sådan det er, skal du da bare sige du vil føde i vand, for så kan du jo altid ombestemme dig.

Det jeg mener med brusebadet er at du kan bruge strålerne til at massere lænden, hvilket jeg virkelig syntes var rart

Anmeld

9. november 2011

Krussedulle

EKBJ skriver:

Fik du virkelig selv lov til at løfte ham op? :i 

- jeg tror det lindre smerterne!!,  

hvor længe var du i vandet? 

Altså nu havde jeg ikke rigtig ondt under veerne, før jeg var 8 cm åben.. Men kom også først på sygehuset da jeg var 5 cm åben.. Og Hun var færdig med at fylde karret da jeg var fuldt udvidet, så var egentlig kun i kar i 17 minutter.. men det var alligevel det hele værd! .... Ja, da han kom ud, løftede jeg ham selv op af vandet, og op til mig håber at få lov at opleve det igen!!

Anmeld

9. november 2011

EKBJ

Sirup skriver:

Det går jeg ud fra, jeg har selv født hjemme i fødekar, så jeg ved ikke hvordan det foregår. Men de kan jo ikke tvinge dig til at føde i vandet

Som jeg har forstået det, får du enten en stue med fødekar eller uden, men at der vil være en seng uanset hvad du vælger Hvis det er sådan det er, skal du da bare sige du vil føde i vand, for så kan du jo altid ombestemme dig.

Det jeg mener med brusebadet er at du kan bruge strålerne til at massere lænden, hvilket jeg virkelig syntes var rart

Hvordan var det er føde hjemme? :-). 

Anmeld

10. november 2011

ansjosen

Jamen....det støtter på en måde....og man kan bevæge sin hvalstørrelse krop nogenlunde frit i vandet, varmen er smertekindrende+ man har sit space i det kar der.. Jeg tog selv imod lillepigen og det var den største oplevelse ever....elskede det og det skal ik være sidste gang...

Man slipper også for al mulig medicinsk indblanding, og det er altså klar ten fordel 90% af gangene...jeg har prøvet den famøse epi og ja den tog smerterne( nogle af dem) men ødelagde min fødsel og jeg endt emd en syg dreng fordi fødslen havde varet for længe, fordi epien svækkede mine veer....så til enhver tid naturlig fødsel til mig...

Anmeld

10. november 2011

Zafir

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Begge mine fødselsberetninger er linket på min profil

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Har dog ikke født i vand, da jeg ikke måtte da jeg fik min søn.

Men håber da virkeligt jeg kan få lov næste gang, har kun hørt godt om det!

Anmeld

10. november 2011

Københavnermor

EKBJ skriver:

Min mor og jeg sad her den anden dag og snakkede om hvordan jeg ville føde.. jeg har overvejet med og føde i vandet. - nogen der kan anbefale det? og fortælle om hvordan det var? 

Jeg kan fortælle om jeg kan anbefale det efter december.. 

Anmeld

10. november 2011

SukkerDronning

EKBJ skriver:

Hvordan var det er føde hjemme? :-). 

Det var for fedt! Jeg ville gøre det igen og igen og igen (Du kan godt høre jeg allerede har glemt smerten ikke? hehe)

Man kender den jordemoder man føder med og så er det jo i trygge omgivelser og det syntes jeg var rigtig vigtigt

Anmeld

10. november 2011

EKBJ

Sirup skriver:

Det var for fedt! Jeg ville gøre det igen og igen og igen (Du kan godt høre jeg allerede har glemt smerten ikke? hehe)

Man kender den jordemoder man føder med og så er det jo i trygge omgivelser og det syntes jeg var rigtig vigtigt

Sygehuse er heller ikke lige mig, men kunne personligt aldrig drømme om at føde hjemme:-). - Men det må være afslappende at føde i trygge omgivelser! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.