Cillit Bang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

LR85

patella skriver:

Vil lige sige at vi har brugt Cilit Bang for nylig - det var fordi vi havde fået mugpletter på vores klapvogn. Det tog det fuldstændig. Denne behandling foregik udenfor i den friske luft, da jeg også er gravid (det var min mand der ordnede det). Da vi så også havde en del grimme fuger i brusekabinen, besluttede vi at den lige skulle have en ordentlig omgang... det tog også alt skidtet. Men mit eneste besøg ude på badeværelset mens det stod på, det var da jeg lige skulle skifte min dreng og jeg fortrød SÅDAN at jeg gik derud. Jeg stod der nok 1 minut men var dårlig resten af dagen, fordi det var så skrapt. Jeg havde SÅ dårlig samvittighed overfor både min dreng på 2 som jeg skiftede og for bebs i maven. Og huset stank længe efter (en rigtig god rengøringslugt, men en meget kraftig lugt når man er gravid) Så jeg vil virkelig anbefale dig at lade din mand udføre det hårde arbejde og så nyde at du er fri Og hold dig langt væk i mens!

Min mand var også RIGTIG dårlig resten af dagen og så læste vi også på flasken (bagefter selvfølgelig) at man helst skal bruge maske og beskyttelsesbriller og have masser af udluftning imens ... 

Det skal siges at det var den Cilit Bang der hedder noget med Mug og Skimmel...

Men hold da op det er effektivt

Tak for råd. Du reddet måske lige min barnevogn der er totalt ramt a svamp eller lign efter at have stået udenfor  

Nå men må få manden igang med de stærke rengøringsmidler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

LR85

1012lmp skriver:

har kun boet her med dem i 3 mdr så har kun prøvet det også almindelig rengøringsmiddel og der var det her helt klart bedst!

Men har hørt at man kan "knubbe" dem med en opvasketabs og det skulle virke... eller Citron men har ikke selv prøvet endnu men gør du så sig lige hvordan det er gået

Ha ha, gode råd også. Jeg må prøve mig frem

Anmeld

11. november 2011

lio

rikkeregnbue skriver:

Er det det man skal gå ud og købe for at få fjernet pletter på tøjet?

Det er vanish der fjerner pletter på tøjet..efektivt og stor bruger af det. det er også svanemærket.

Anmeld

11. november 2011

Chevro

1012lmp skriver:

Ja er der andre af jer der har prøvet det? ellers GØR det...

Har købt det for første gang idag imod alle mine principper... var sikker på det var svindel og humbuk... men OMG jeg er overrasket

Det er jo SUPER godt og det VIRKER...

Ja bare lige et godt råd til alle synes i skal prøve det..!

Ja det er et virkelig godt og effektivt produkt.

Dog er det ret giftigt hvis man er gravid! :/

Brugte det til afløbet i bruseren den anden dag - men blev så dårligo g utilpas!

Anmeld

12. november 2011

patella

louiseandersen85 skriver:

Tak for råd. Du reddet måske lige min barnevogn der er totalt ramt a svamp eller lign efter at have stået udenfor  

Nå men må få manden igang med de stærke rengøringsmidler

Det er måske en god idé at bruge Rodalon i vognen først (det kan du læse om hvis du googler det) Det dræber alt det skadelige i svampene, hvilket nok er en god idé når der skal ligge en lille i vognen. Men Rodalon tager ikke pletterne, så dem tar man så bagefter med Cilit Bang...

Anmeld

12. november 2011

sofiell89

Hey, hvor er det fedt a høre jeres anbefalinger. Har virkelig et problem med mine glas-brusedøre. De er fuldstændig kalket til fordi vi aldrig tørre dem af. Har prøvet almindelige bruse-rengøringsmidler, men de tager bare ikke kalken

Tror i lugten er for stærk til jeg som gravid skal bruge det, eller skal jeg få min mand til at gøre det? 

Herhjemme bruger jeg almindeligt toiletrens på spejlet som vi har ude i badet.. toiletrens + svamp = 2 min efter rent.. Det lærte jeg nemlig da jeg gjorde rent. Fordi der er så meget kalkfjerner i toiletrens. (dog ikke det billige fra netto)

Anmeld

12. november 2011

LR85

patella skriver:

Det er måske en god idé at bruge Rodalon i vognen først (det kan du læse om hvis du googler det) Det dræber alt det skadelige i svampene, hvilket nok er en god idé når der skal ligge en lille i vognen. Men Rodalon tager ikke pletterne, så dem tar man så bagefter med Cilit Bang...

De var lige det min plan vat. Først dræbe barkterierne, bagefter se om jeg kan få de synlige pletter væk MED: Min allerførste cilit bang jeg har købt i dag  

Anmeld

12. november 2011

Toshiba

1012lmp skriver:

Ja er der andre af jer der har prøvet det? ellers GØR det...

Har købt det for første gang idag imod alle mine principper... var sikker på det var svindel og humbuk... men OMG jeg er overrasket

Det er jo SUPER godt og det VIRKER...

Ja bare lige et godt råd til alle synes i skal prøve det..!

GUD KAN man leve UDEN det OG vanish???

Anmeld

13. november 2011

patella

De var lige det min plan vat. Først dræbe barkterierne, bagefter se om jeg kan få de synlige pletter væk MED: Min allerførste cilit bang jeg har købt i dag  

Jamen så er der jo bare tilbage og sige TILLYKKE og good luck 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.