Cillit Bang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

wamse

Det bliver min datter så glad for at høre, for hun er helt i trance over reklamen for det, og hver gang vi ser det, når vi er ude at handle, så skriger hun op;"se mor det skal vi have, det fjerner ALLE pletter og skidt der hjemme"  Så næste gang må jeg bukke under for hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Zafir

Mmmm... - Jeg har det mere sådan, at jeg tænker at det er super mega skadeligt for naturen... Fordi det ligesom er så krads.

Men det lyder fedt, at det kan alle de der ting

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

Ditte_Marie skriver:

Jeg har seriøst haft amme-hjerne siden jeg fik en positiv test..

Haha haha det er også tilladt.. det er værre for os andre der ikke har ammet i 4 år hvad hulen skal vi bruge som undskyldning

Anmeld

10. november 2011

lilledittemor

1012lmp skriver:

Haha haha det er også tilladt.. det er værre for os andre der ikke har ammet i 4 år hvad hulen skal vi bruge som undskyldning

hmm.... ja det ved jeg sgu ikke

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

1012lmp skriver:

Ja er der andre af jer der har prøvet det? ellers GØR det...

Har købt det for første gang idag imod alle mine principper... var sikker på det var svindel og humbuk... men OMG jeg er overrasket

Det er jo SUPER godt og det VIRKER...

Ja bare lige et godt råd til alle synes i skal prøve det..!

Min kæreste arbejder inden for ejendomsservice og deriblandt flytterengøringer, han sagde en dag til mig i ramme alvor "skat (kunstnerisk tænkepause).... Efter jeg er begyndt at bruge Cilid Bang.... (kunstnerisk tænkepause)... så er mine kunder bare blevet meget gladere" 

jeg var flad af grin og det var lige til en reklame  

men jo det er ret fantastisk til kalk - dog skal du passe på med at bruge det nogle steder, da det kan æde emaljen, er ikke 100% men tror fx ikke det må bruges inden i køleskabet og ved laminatgulve og muligvis heller ikke på malede træflader - er dog slet ikke sikker, men jeg skal altid lige høre min kæreste "må jeg bruge den her eller hva?" når vi gør rent

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

Giraffen skriver:

Min kæreste arbejder inden for ejendomsservice og deriblandt flytterengøringer, han sagde en dag til mig i ramme alvor "skat (kunstnerisk tænkepause).... Efter jeg er begyndt at bruge Cilid Bang.... (kunstnerisk tænkepause)... så er mine kunder bare blevet meget gladere" 

jeg var flad af grin og det var lige til en reklame  

men jo det er ret fantastisk til kalk - dog skal du passe på med at bruge det nogle steder, da det kan æde emaljen, er ikke 100% men tror fx ikke det må bruges inden i køleskabet og ved laminatgulve og muligvis heller ikke på malede træflader - er dog slet ikke sikker, men jeg skal altid lige høre min kæreste "må jeg bruge den her eller hva?" når vi gør rent

Haha haha haha hvor er han sjov... Kan være han skal bruge sin egen Cillit Bang reklame... thi hi...

men det kan godt være det er rigtigt for det er jo stærke sager.. jeg er bare lykkelig over min MEGET rene ovn.. haha haha

Anmeld

10. november 2011

Holbæktrunten

1012lmp skriver:

Blandt andet ja, og til at fjerne kalk, sæberester, fedt, fastgroet skidt osv...

Jeg købte det fordi jeg simpelthen ikke kunne få min ovn og en plade dertil ren..!

Men det er VIRKELIG effektivt... skulle ikke engang bruge kræfter snavset "faldt" bare af...

Hvad hedder det du brugte til ovnen mere præcist? Har brugt en time at forsøge at gøre min ren i dag, og kom kun fra "livsfarlig" til "moderat sundhedsskadelig" 

Men deres toiletrens med klorin er GENIAL! Troede at det var for sent med toilettet i det hus vi har øbt, da der var begyndt at sætte sig kalk. Alm toiletrens a to gange gjorde INTET... Første gang med cillit BANG, og snavset var væk ! 

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

Holbæktrunten skriver:

Hvad hedder det du brugte til ovnen mere præcist? Har brugt en time at forsøge at gøre min ren i dag, og kom kun fra "livsfarlig" til "moderat sundhedsskadelig" 

Men deres toiletrens med klorin er GENIAL! Troede at det var for sent med toilettet i det hus vi har øbt, da der var begyndt at sætte sig kalk. Alm toiletrens a to gange gjorde INTET... Første gang med cillit BANG, og snavset var væk ! 

Jamen det er bare cillit Bang med grønt låg... og det er IKKE sådan en spray men flydende som almindelig rengøringsmiddel!

Det var bare SUPER godt altså... overvejer at prøve den der kalk spray i toilettet da det bare er helt kalket til i bunden

Anmeld

10. november 2011

Muffin

I LOVE IT! Hihi. Og kan faktisk godt lide den stærke duft- selv om det nok ikke er helt sundt at indånde

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

Muffin skriver:

I LOVE IT! Hihi. Og kan faktisk godt lide den stærke duft- selv om det nok ikke er helt sundt at indånde

Jeg synes også det er en ok lugt.. man kan da dufte der er blevet gjort rent i hvert fald... haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.