Cillit Bang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

LR85

Hey, hvor er det fedt a høre jeres anbefalinger. Har virkelig et problem med mine glas-brusedøre. De er fuldstændig kalket til fordi vi aldrig tørre dem af. Har prøvet almindelige bruse-rengøringsmidler, men de tager bare ikke kalken

Tror i lugten er for stærk til jeg som gravid skal bruge det, eller skal jeg få min mand til at gøre det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

1012lmp

louiseandersen85 skriver:

Hey, hvor er det fedt a høre jeres anbefalinger. Har virkelig et problem med mine glas-brusedøre. De er fuldstændig kalket til fordi vi aldrig tørre dem af. Har prøvet almindelige bruse-rengøringsmidler, men de tager bare ikke kalken

Tror i lugten er for stærk til jeg som gravid skal bruge det, eller skal jeg få min mand til at gøre det? 

Tror godt du kan gøre det selvom du er gravid bare du ikke gør det hver dag Men ellers skader det jo ikke at sætte manden lidt igang... haha

Jeg prøvede på mine glas bruse vægge i går synes ikke det virkede sådan helt godt, gjrode det bare med en klud, tror måske man skal bruge en svamp også den mørkegrønne side der til at skrubbe med..

Men det er meget svært at se om man får det hele mine er ikke gennemsigtige men sådan ruflede så det er svært at se synes jeg men prøver igen når jeg lige får tid...

Anmeld

10. november 2011

LR85

1012lmp skriver:

Tror godt du kan gøre det selvom du er gravid bare du ikke gør det hver dag Men ellers skader det jo ikke at sætte manden lidt igang... haha

Jeg prøvede på mine glas bruse vægge i går synes ikke det virkede sådan helt godt, gjrode det bare med en klud, tror måske man skal bruge en svamp også den mørkegrønne side der til at skrubbe med..

Men det er meget svært at se om man får det hele mine er ikke gennemsigtige men sådan ruflede så det er svært at se synes jeg men prøver igen når jeg lige får tid...

Okay, mine er fuldstændig gennemsigtige, så alt ses (dog er de sp tilkalkede at man ikke kan se særlig godt igennem dem nu)

Har du prøvet andre ting mid din glas brusedøre? Eller er det her det bedste?

Anmeld

10. november 2011

Holbæktrunten

1012lmp skriver:

Jamen det er bare cillit Bang med grønt låg... og det er IKKE sådan en spray men flydende som almindelig rengøringsmiddel!

Det var bare SUPER godt altså... overvejer at prøve den der kalk spray i toilettet da det bare er helt kalket til i bunden

okay, må jeg på jagt efter så...

Det der virker her er deres TOILETRENS med klor... 

Anmeld

10. november 2011

Gry91

Ditte_Marie skriver:

Ja for søren godt at der er nogen der er vågne

hehe

Men også virkelig genialt produkt! bruger det rigtig tit!

Anmeld

11. november 2011

B&J

JAAAA det er super godt det er hammer godt jamen hvad skulle jeg dog gøre det uden her hjemme

Anmeld

11. november 2011

morethanperfect

1012lmp skriver:

Ja er der andre af jer der har prøvet det? ellers GØR det...

Har købt det for første gang idag imod alle mine principper... var sikker på det var svindel og humbuk... men OMG jeg er overrasket

Det er jo SUPER godt og det VIRKER...

Ja bare lige et godt råd til alle synes i skal prøve det..!

Ja , det er super godt ! 

Anmeld

11. november 2011

patella

Vil lige sige at vi har brugt Cilit Bang for nylig - det var fordi vi havde fået mugpletter på vores klapvogn. Det tog det fuldstændig. Denne behandling foregik udenfor i den friske luft, da jeg også er gravid (det var min mand der ordnede det). Da vi så også havde en del grimme fuger i brusekabinen, besluttede vi at den lige skulle have en ordentlig omgang... det tog også alt skidtet. Men mit eneste besøg ude på badeværelset mens det stod på, det var da jeg lige skulle skifte min dreng og jeg fortrød SÅDAN at jeg gik derud. Jeg stod der nok 1 minut men var dårlig resten af dagen, fordi det var så skrapt. Jeg havde SÅ dårlig samvittighed overfor både min dreng på 2 som jeg skiftede og for bebs i maven. Og huset stank længe efter (en rigtig god rengøringslugt, men en meget kraftig lugt når man er gravid) Så jeg vil virkelig anbefale dig at lade din mand udføre det hårde arbejde og så nyde at du er fri Og hold dig langt væk i mens!

Min mand var også RIGTIG dårlig resten af dagen og så læste vi også på flasken (bagefter selvfølgelig) at man helst skal bruge maske og beskyttelsesbriller og have masser af udluftning imens ... 

Det skal siges at det var den Cilit Bang der hedder noget med Mug og Skimmel...

Men hold da op det er effektivt

Anmeld

11. november 2011

1012lmp

Okay, mine er fuldstændig gennemsigtige, så alt ses (dog er de sp tilkalkede at man ikke kan se særlig godt igennem dem nu)

Har du prøvet andre ting mid din glas brusedøre? Eller er det her det bedste?

har kun boet her med dem i 3 mdr så har kun prøvet det også almindelig rengøringsmiddel og der var det her helt klart bedst!

Men har hørt at man kan "knubbe" dem med en opvasketabs og det skulle virke... eller Citron men har ikke selv prøvet endnu men gør du så sig lige hvordan det er gået

Anmeld

11. november 2011

Vivian87

Vi brugte det på vores brusedøre da vi flyttede fra vores tidligere lejlighed... Det var også helt gennemsigtige, og godt nok skulle det ha to gange, men så var de også piv rene!  

Tror dog at du skal sætte manden til det - min jordemor har i hvert fald sagt at jeg skal holde mig fra det da dampende kan være skadelige for lillepigen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.