louiseandersen85 skriver:
Hey, hvor er det fedt a høre jeres anbefalinger. Har virkelig et problem med mine glas-brusedøre. De er fuldstændig kalket til fordi vi aldrig tørre dem af. Har prøvet almindelige bruse-rengøringsmidler, men de tager bare ikke kalken 
Tror i lugten er for stærk til jeg som gravid skal bruge det, eller skal jeg få min mand til at gøre det?
Vil lige sige at vi har brugt Cilit Bang for nylig - det var fordi vi havde fået mugpletter på vores klapvogn. Det tog det fuldstændig. Denne behandling foregik udenfor i den friske luft, da jeg også er gravid (det var min mand der ordnede det). Da vi så også havde en del grimme fuger i brusekabinen, besluttede vi at den lige skulle have en ordentlig omgang... det tog også alt skidtet. Men mit eneste besøg ude på badeværelset mens det stod på, det var da jeg lige skulle skifte min dreng og jeg fortrød SÅDAN at jeg gik derud. Jeg stod der nok 1 minut men var dårlig resten af dagen, fordi det var så skrapt. Jeg havde SÅ dårlig samvittighed overfor både min dreng på 2 som jeg skiftede og for bebs i maven. Og huset stank længe efter (en rigtig god rengøringslugt, men en meget kraftig lugt når man er gravid) Så jeg vil virkelig anbefale dig at lade din mand udføre det hårde arbejde og så nyde at du er fri
Og hold dig langt væk i mens!
Min mand var også RIGTIG dårlig resten af dagen og så læste vi også på flasken (bagefter selvfølgelig) at man helst skal bruge maske og beskyttelsesbriller og have masser af udluftning imens ...
Det skal siges at det var den Cilit Bang der hedder noget med Mug og Skimmel...
Men hold da op det er effektivt 
Anmeld