Cillit Bang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.401 visninger
48 svar
0 synes godt om
9. november 2011

1012lmp

Ja er der andre af jer der har prøvet det? ellers GØR det...

Har købt det for første gang idag imod alle mine principper... var sikker på det var svindel og humbuk... men OMG jeg er overrasket

Det er jo SUPER godt og det VIRKER...

Ja bare lige et godt råd til alle synes i skal prøve det..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Er det det man skal gå ud og købe for at få fjernet pletter på tøjet?

Anmeld

9. november 2011

1012lmp

rikkeregnbue skriver:

Er det det man skal gå ud og købe for at få fjernet pletter på tøjet?

Blandt andet ja, og til at fjerne kalk, sæberester, fedt, fastgroet skidt osv...

Jeg købte det fordi jeg simpelthen ikke kunne få min ovn og en plade dertil ren..!

Men det er VIRKELIG effektivt... skulle ikke engang bruge kræfter snavset "faldt" bare af...

Anmeld

9. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

1012lmp skriver:

Blandt andet ja, og til at fjerne kalk, sæberester, fedt, fastgroet skidt osv...

Jeg købte det fordi jeg simpelthen ikke kunne få min ovn og en plade dertil ren..!

Men det er VIRKELIG effektivt... skulle ikke engang bruge kræfter snavset "faldt" bare af...

Kunne være jeg skulle få fat på det, for ovnrens tager ikke det der er i vores ovn

Anmeld

9. november 2011

HeidiØ

1012lmp skriver:

Ja er der andre af jer der har prøvet det? ellers GØR det...

Har købt det for første gang idag imod alle mine principper... var sikker på det var svindel og humbuk... men OMG jeg er overrasket

Det er jo SUPER godt og det VIRKER...

Ja bare lige et godt råd til alle synes i skal prøve det..!

Nemlig! Du har ret - jeg troede sku også det var det rene svindel, men nej! Dog synes jeg VIRKELIG det er noget kradsbørstigt stads. Virkelig kraftig lugt. Men effektivt!  

Anmeld

9. november 2011

1012lmp

rikkeregnbue skriver:

Kunne være jeg skulle få fat på det, for ovnrens tager ikke det der er i vores ovn

Nemlig heller ikke her... det er SÅ vildt... haha er totalt oppe at køre over hvor godt det er...!

Det skal være den med det grønne låg til ovnen

Anmeld

9. november 2011

1012lmp

HeidiØ skriver:

Nemlig! Du har ret - jeg troede sku også det var det rene svindel, men nej! Dog synes jeg VIRKELIG det er noget kradsbørstigt stads. Virkelig kraftig lugt. Men effektivt!  

Ja kan også lugte det i hele hytten men altså det er jo en ok lugt så for mig er det okay

Anmeld

9. november 2011

Maja88

vi har også prøvet den med mug skimmel og snavs og er du syg den er effektiv.. men hold op det lugter.. får det helt dårligt af det..

men hvad hedder den til ovnen?

Anmeld

9. november 2011

foto på lærred

1012lmp skriver:

Nemlig heller ikke her... det er SÅ vildt... haha er totalt oppe at køre over hvor godt det er...!

Stod lige og skulle til at købe ovnrens her en af dagene og give den en ordentlig omgang. Tak for dit fif- det vil jeg afprøve

camilla

www.foto-paa-laerred.dk

julekort, invitationer, lærreder og wallstickers.

Anmeld

9. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

1012lmp skriver:

Dejligt, det skal i hvert fald på indkøbslisten så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.