Kan der overhovedet komme en ekstra streg?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Risen

Maja88 skriver:

både dem fra apoteket og dem fra billige-test.dk

Okay. Så burde det være lige til jo..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Muffinmus

Har fået 5 skyggetsreger mi min babymaking tid..eler dvs de 3 af dem kom faktisk med en test fra TS jeg havde købt og var stadig påpilerne, men sørme om ikke alle 3 gav en svag streg efter 5min ca..men falske, har prøvet to svage falske med valmed....den ene indenfor tid og den anden over tid og var ikke i nærhende af at være gravid of de 3 andre jeg tog var piv negative hele vejen.

Anmeld

10. november 2011

Risen

MariaE skriver:

Har fået 5 skyggetsreger mi min babymaking tid..eler dvs de 3 af dem kom faktisk med en test fra TS jeg havde købt og var stadig påpilerne, men sørme om ikke alle 3 gav en svag streg efter 5min ca..men falske, har prøvet to svage falske med valmed....den ene indenfor tid og den anden over tid og var ikke i nærhende af at være gravid of de 3 andre jeg tog var piv negative hele vejen.

Test fra TS? Hvad betyder ts?

Jeg har lige taget en test idag igen, og nu kom den inden for tidsrammen, men den er næsten usynlig, så aner ikke om det er en skyggestreg eller om den er god nok 

Anmeld

10. november 2011

ansjosen

Altså hvi sdu får streger md tydelig farve i, så har du hcg i kroppen, uanset hvor sent den kommer, men du kan jo netop sagtens opleve en bio, hvor du får "mens2 til normal tid, og det derfor virker som om de er falsk positive... Jeg tror jeg har taget 300 g test i mit liv, og har aldirg oplevet at der kom farve i en streg uden jeg var gravid, helle rik selvom det kom sent... Med min datter fik jeg en svag positiv, meget svag efter 30 min, 3+3, allerede dagen efter kom den efter 10 minutter og var tydeligere...3+5 kom den uden tvivl inden for tiden...

Så hvis der er fremgang i det du tester, så ville jeg klart tro på den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.