Kan der overhovedet komme en ekstra streg?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.133 visninger
23 svar
1 synes godt om
9. november 2011

Risen

hvis man ikke har HCG i blodet? Har testdag lørdag/søndag, men er desværre et værre testmonster, så er begyndt for et par dage siden  Igår var testen 100% negativ, idag kom der en ekstra streg ca. 15-20 min efter testet var taget. MEN er meget itvivl om den gælder som en streg eller en skyggestreg. Hvor ligger forskellen? Er det bredden? Farven? Eller hvad er det gør gør forskellen. 

Sidste måned havde jeg også flere teste med 2 streger fra valmed, men det er jeg ret sikker på var skyggestreger da min mens kom som planlagt. 

Vil være glad for nogle opmunteringer, ærlige svar og erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

babymus77

Jeg testede engang også ekstra streg med valmed... Og blev så glad!!! Lige indtil dagen efter hvor jeg prøvede andre tests som kun viste en streg!! Jeg ville prøve en clear blue digital!! Endten eller;-)) krydser for dig!!!

Anmeld

9. november 2011

Risen

babymus77 skriver:

Jeg testede engang også ekstra streg med valmed... Og blev så glad!!! Lige indtil dagen efter hvor jeg prøvede andre tests som kun viste en streg!! Jeg ville prøve en clear blue digital!! Endten eller;-)) krydser for dig!!!

Jeg har i denne måned testet med strimmelteste frem for valmed.. Så jeg tænker at det må gælde alle mærker som laver skyggestreger, eller også er jeg gravid..  Har en clear blue liggende, men den venter jeg med til testdagen.. De kan vist også først teste positivt ved ret højt HCG 

Anmeld

9. november 2011

babymus77

Risen skriver:

Jeg har i denne måned testet med strimmelteste frem for valmed.. Så jeg tænker at det må gælde alle mærker som laver skyggestreger, eller også er jeg gravid..  Har en clear blue liggende, men den venter jeg med til testdagen.. De kan vist også først teste positivt ved ret højt HCG 

Har du ikke et billed af testen?? Den er da sikkert go nok så;-)) jeg ved ikke med clear blue.. Har bare læst flere der testede positiv 3-4 dage før test dag med dem!!! Krydser alt hvad krydses kan, for at den er positiv og et forsigtig tillykke sendes herfra;-)

Anmeld

9. november 2011

Darling<3

Jeg ved ikke hvordan og hvorledes med dine teste, men hvorfor i alverden har du tjekket testen efter 15-20 minutter???

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

Risen skriver:

hej søde

God idé at vente med clearblue da den først måler ved højere hcg-koncentration (omkring 50, de andre omkring 20 enheder)...

Den ekstra streg KAN skyldes meget meget lavt hcg som derfor først registreres sent, men det kan også bare være overskudsfarve fra testen som sætter sig efter aflæsningsfristen udløber...

selvom det er svært, så skal du altså holde op med at kigge på dem efter aflæsningstidpunktet hæhæhæ

Tålmodighed, my dear! du må vente et par dage endnu

krydser!!!!!

Anmeld

9. november 2011

Risen

Honey<3 skriver:

Jeg ved ikke hvordan og hvorledes med dine teste, men hvorfor i alverden har du tjekket testen efter 15-20 minutter???

Fordi jeg er et testmonster, som ikke kan lade vær

Anmeld

9. november 2011

Risen

babymus77 skriver:

Har du ikke et billed af testen?? Den er da sikkert go nok så;-)) jeg ved ikke med clear blue.. Har bare læst flere der testede positiv 3-4 dage før test dag med dem!!! Krydser alt hvad krydses kan, for at den er positiv og et forsigtig tillykke sendes herfra;-)

Har et billed af testen fra sidste måned (det var valmed) 

https://www.baby.dk/debat/139738pi1/proever-at-blive-gravid/kan-i-skimte-2-streg.aspx

Anmeld

9. november 2011

henh01

Har du prøvet med morgenurin?

Jeg har 2 gange også prøvet at få positive ved Valmed hvor jeg ikke var gravid, her var det skyggestreger, men jeg gik ud fra at en streg var en streg og det tror jeg også ofte det er. Men det kan jo sagtens ske at ægget ikke når at sætte sig godt nok fast og man derfor mister det.. (egen teori haha)

Anmeld

9. november 2011

Risen

Caroline86 skriver:

hej søde

God idé at vente med clearblue da den først måler ved højere hcg-koncentration (omkring 50, de andre omkring 20 enheder)...

Den ekstra streg KAN skyldes meget meget lavt hcg som derfor først registreres sent, men det kan også bare være overskudsfarve fra testen som sætter sig efter aflæsningsfristen udløber...

selvom det er svært, så skal du altså holde op med at kigge på dem efter aflæsningstidpunktet hæhæhæ

Tålmodighed, my dear! du må vente et par dage endnu

krydser!!!!!

Tålmodighed, hvad er dog det?  .. Årh jeg ved godt jeg bare burde vente, men det er så svært.. Jeg føler denne uge har taget et år. Jeg tror det hænger sammen med at det bare SKAL være denne gang eller næste måned, for ellers vil det ikke hænge sammen med mit studie.. Og så havde jeg jo en SA som blev til en udskrabning lige inde brylluppet, så vil bare så gerne "videre" har den... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.