Kan der overhovedet komme en ekstra streg?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

henh01

Risen skriver:

Har et billed af testen fra sidste måned (det var valmed) 

https://www.baby.dk/debat/139738pi1/proever-at-blive-gravid/kan-i-skimte-2-streg.aspx

hold da op den så MEGET positiv ud.. Hvordan ser de ud i denne mdr og har du haft din mens. efter denne test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Risen

henh01 skriver:

hold da op den så MEGET positiv ud.. Hvordan ser de ud i denne mdr og har du haft din mens. efter denne test?

Ja jeg fik mens desværre. Har en teori om det entet var skyggestreger eller også var det en biokemisk graviditet. Men det kan vel også være som Caroline skriver, farven som går over i aflæsningsfeltet.. 

Jeg har test på lørdag/søndag og kan nu ane (ligesom på billedet) en ekstra streg, men igen den kom ikke inde for tidsrammen 

Anmeld

9. november 2011

henh01

Risen skriver:

Ja jeg fik mens desværre. Har en teori om det entet var skyggestreger eller også var det en biokemisk graviditet. Men det kan vel også være som Caroline skriver, farven som går over i aflæsningsfeltet.. 

Jeg har test på lørdag/søndag og kan nu ane (ligesom på billedet) en ekstra streg, men igen den kom ikke inde for tidsrammen 

hvad er det en biokemisk er? Og kan sådan en fremprovokerer HCG?

Anmeld

9. november 2011

Darling<3

Risen skriver:

Fordi jeg er et testmonster, som ikke kan lade vær

Javel Men du give jo bare dig selv falske forhåbninger, da det er langt over aflæsnings tiden!!:/

Anmeld

9. november 2011

Risen

henh01 skriver:

hvad er det en biokemisk er? Og kan sådan en fremprovokerer HCG?

Det er som du selv skrev, når ægget er befrugtet men ryger med ud sammen med mens..

Anmeld

9. november 2011

Maja88

det kan sagtens komme farve så sent uden du er gravid desværre.. for jeg har været der et par gange

Anmeld

9. november 2011

Risen

Honey<3 skriver:

Javel Men du give jo bare dig selv falske forhåbninger, da det er langt over aflæsnings tiden!!:/

Yeah, ville jeg bestemt også lade vær med, hvis jeg kunne  Er med på den sidste del med at blive skuffet.. 

Anmeld

9. november 2011

Risen

Maja88 skriver:

det kan sagtens komme farve så sent uden du er gravid desværre.. for jeg har været der et par gange

Okay.. Tak for dit ærlige svar  - Er det ligemegt hvilke slags mærke har du oplevet det med? 

Anmeld

9. november 2011

Risen

Honey<3 skriver:

Tror også noget af det der gør at "jeg ikke lige kan lade vær med at kigge en ekstra gang," er at jeg havde en positiv test uden for tidsrammen for 3-4 måneder siden, hvor det faktisk viste sig at jeg var gravid.. Desværre endte den i en SA senere hen..

Anmeld

9. november 2011

Maja88

Risen skriver:

Okay.. Tak for dit ærlige svar  - Er det ligemegt hvilke slags mærke har du oplevet det med? 

både dem fra apoteket og dem fra billige-test.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.