Har i fundet ud af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2009

Amelia<3

Hej så har jeg været til scanning igår. og der fik vi at vide at vi skal være forældre til en dejlig pige

Vi har fået en extra scanning om 3 uger for at se om hun vokser som hun skal, da hun er lidt mindre end gennemsnitet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

SaNiNa

arnela87 skriver:

Hej så har jeg været til scanning igår. og der fik vi at vide at vi skal være forældre til en dejlig pige

Vi har fået en extra scanning om 3 uger for at se om hun vokser som hun skal, da hun er lidt mindre end gennemsnitet... 

Stort tillykke med jerss pige
Håber scanningen om 3 uger viser det hele er som det skal være...

Anmeld

20. marts 2009

Amelia<3

Sanne skriver:

Stort tillykke med jerss pige
Håber scanningen om 3 uger viser det hele er som det skal være...

Mange gange tak

Det håber jeg også

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

arnela87 skriver:

Mange gange tak

Det håber jeg også

husk at tænke positiv, det har jeg lært... I meget lang tid i starten af graviditeten var jeg rigtig nervøs, og hvade det rigtig dårlig... tanken om jeg ikke fik noget at spise eller drikke så jeg mente jo at lillemanden heller ikke fik noget og tænk nu hvis og hvis...

men idag har jeg endelig lært at slappe af og nyde graviditeten...

Anmeld

20. marts 2009

vanessa

Tillykke med lille pigen......håber hun har vokset sig større til
næste scanning....
Rigtig god weekend til alle...........

vanessa.

Anmeld

20. marts 2009

Amelia<3

Sanne skriver:

husk at tænke positiv, det har jeg lært... I meget lang tid i starten af graviditeten var jeg rigtig nervøs, og hvade det rigtig dårlig... tanken om jeg ikke fik noget at spise eller drikke så jeg mente jo at lillemanden heller ikke fik noget og tænk nu hvis og hvis...

men idag har jeg endelig lært at slappe af og nyde graviditeten...

Ja du har ret i at man skal tænke positivt, men det er begyndt at være sværet, hver gang jeg var til en undersøgelse så har der ALTID været noget galt, først sagde til mig at moderkagen var langt nede og at jeg skulle føde på kejsersnit, så i onsdags da jeg var til scanning sagde de at jeg kan føde normalt, total dejlig nyhed var glad hele dagen for de sagde at alt var okay.

Dagen efter får man sig en lille chok da man får et brev hjem fra sygehuset at de vil se mig pga de vil se im hun vokser fint.

Undskyld jeg havde bare lige brug for at komme ud med det hele...

Jeg er glad for at du er begyndt at tænke positivt og begyndt at nyde din graviditet, det skal jeg også til at gøre

Anmeld

20. marts 2009

Amelia<3

vanessa skriver:

Tillykke med lille pigen......håber hun har vokset sig større til
næste scanning....
Rigtig god weekend til alle...........

vanessa.

Mange gange tak;D

Det håber jeg også..

Tak og i lige måde

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

arnela87 skriver:

Ja du har ret i at man skal tænke positivt, men det er begyndt at være sværet, hver gang jeg var til en undersøgelse så har der ALTID været noget galt, først sagde til mig at moderkagen var langt nede og at jeg skulle føde på kejsersnit, så i onsdags da jeg var til scanning sagde de at jeg kan føde normalt, total dejlig nyhed var glad hele dagen for de sagde at alt var okay.

Dagen efter får man sig en lille chok da man får et brev hjem fra sygehuset at de vil se mig pga de vil se im hun vokser fint.

Undskyld jeg havde bare lige brug for at komme ud med det hele...

Jeg er glad for at du er begyndt at tænke positivt og begyndt at nyde din graviditet, det skal jeg også til at gøre

Kan så godt følge dig... Det er bestemt ikke let... men de sender jo heldigvis et brev om at de lige vil følge hende og om hun nu følger kurven, fik fik osse afvide til 3d scan at være lille dreng var en lille en, men nu er jeg jo heller ikke selv særlig stor, var 47 cm og vejede 2500g (er tvilling).

du må endelig skrive hvis du får brug for en at snakke/skrive med...
vores små guldklumper i maven fylder jo det hele og vi er jo hele tiden bekymrede på en eller anden måde... og det vil vi jo osse være når de kommer til verden...

Anmeld

21. marts 2009

Amelia<3

Sanne skriver:

Kan så godt følge dig... Det er bestemt ikke let... men de sender jo heldigvis et brev om at de lige vil følge hende og om hun nu følger kurven, fik fik osse afvide til 3d scan at være lille dreng var en lille en, men nu er jeg jo heller ikke selv særlig stor, var 47 cm og vejede 2500g (er tvilling).

du må endelig skrive hvis du får brug for en at snakke/skrive med...
vores små guldklumper i maven fylder jo det hele og vi er jo hele tiden bekymrede på en eller anden måde... og det vil vi jo osse være når de kommer til verden...

Ja det er rigtigt dejligt at de vil følge hende og om hun vokser fint

Mange tak for jeg kan skrive til dig hvis der er noget, der er altid rart at snakke med en der er også gravid end andre. Kan også sagtens snakke med min mand om det men det er jo aldrig det samme for de oplever jo ikke det samme som os...

Anmeld

22. marts 2009

Katjaro

arnela87 skriver:

om det bliver en pige eller en dreng?
Har i fundet navn til barnet????

MD scanning og forrige tilvækst scanning viste en dreng - så det er også hvad vi forventer der kommer ud

Navne har ikke været nemme men det bedste bud foreløbig er:

Albert

Ellers har Frej, Theis og Niklas også været oppe og vende

Storesøster hedder Dicte

Hilsen Katja 32+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.