Har i fundet ud af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2009

p20juni

Sanne skriver:

Ja det føles som uendelighed... er osse begynd at tælle ned til terminen men altså 105 dag det altså pæn længe..

Tror 3d scanningen er det hele værd vi får den jo så gennem syghuset men vi ville selv have betalt hvis de ikke hvad tilbudet det...

Nøøjjj hvor er i heldige!!! hvordan kan det være!?
Jeg ville gerne have en 3D scanning, men mener det er for dyrt.. ! Det er det samme som kønsscanning...uha de ved hvad de skal tage for det! Så vi har valgt at lade være med alle de tilkøbsscanninger og venter, til at ser bebs på den måde, til efter fødslen..

Knuz Pernille 22+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

SaNiNa

p20juni skriver:

Nøøjjj hvor er i heldige!!! hvordan kan det være!?
Jeg ville gerne have en 3D scanning, men mener det er for dyrt.. ! Det er det samme som kønsscanning...uha de ved hvad de skal tage for det! Så vi har valgt at lade være med alle de tilkøbsscanninger og venter, til at ser bebs på den måde, til efter fødslen..

Knuz Pernille 22+6

Det fordi jeg belv indlagt akut da jeg faldt om hjemme af noget pencelin jeg hvade fået af vagtlægen og da kæresten ringede til vagtlægen og sagde jeg var blevet dårliger af det ville han ikke gøre noget så da jeg falde om måtte de jo ringe 112 og da de kom kunne de ikke finde hjertelyde eller slag... så lå nogle dag på syghuset og var lang lang væk hvor jeg blev scannet næsten hele tiden... og så tilbød de en 3d scanning når jeg hvad fået det bedre, da hele min graviditet indtil videre ikke har været særlig god... og vi kunne jo ikke sige nej tak til en gratis scanning...

vi ville have den lige meget hvad om vi skulle betale eller ej... Det betyder meget for mig... så de 1400 kr dem syntes vi er givet godt ud... en køns scanning koster vist 900 kr her i odense, men vi vælger jo så 3d/4d scanning til de 1400kr.

Anmeld

21. februar 2009

p20juni

Sanne skriver:

Det fordi jeg belv indlagt akut da jeg faldt om hjemme af noget pencelin jeg hvade fået af vagtlægen og da kæresten ringede til vagtlægen og sagde jeg var blevet dårliger af det ville han ikke gøre noget så da jeg falde om måtte de jo ringe 112 og da de kom kunne de ikke finde hjertelyde eller slag... så lå nogle dag på syghuset og var lang lang væk hvor jeg blev scannet næsten hele tiden... og så tilbød de en 3d scanning når jeg hvad fået det bedre, da hele min graviditet indtil videre ikke har været særlig god... og vi kunne jo ikke sige nej tak til en gratis scanning...

vi ville have den lige meget hvad om vi skulle betale eller ej... Det betyder meget for mig... så de 1400 kr dem syntes vi er givet godt ud... en køns scanning koster vist 900 kr her i odense, men vi vælger jo så 3d/4d scanning til de 1400kr.

Åhhh... det lyder da forfærdeligt!!! Håber du/i har det godt igen!!? Ja det er da bare med at tage imod, når sådanne tilbud kommer til en!!

Knuz Pernille 23+0

Anmeld

22. februar 2009

SaNiNa

p20juni skriver:

Åhhh... det lyder da forfærdeligt!!! Håber du/i har det godt igen!!? Ja det er da bare med at tage imod, når sådanne tilbud kommer til en!!

Knuz Pernille 23+0

vi har det bedre... haft lige haft en dum infektion som tog hårdt på mig og så har jeg nogle rigtig dumme bækkenløsninger som har gjort at jeg har åbnet mig lidt...

så nu skal jeg holde mig helt i ro til jeg føder... pænt svært men har så ondt nu at jeg næsten ikke kan rejse mig op...

Anmeld

22. februar 2009

Amelia<3

Sanne skriver:

vi har det bedre... haft lige haft en dum infektion som tog hårdt på mig og så har jeg nogle rigtig dumme bækkenløsninger som har gjort at jeg har åbnet mig lidt...

så nu skal jeg holde mig helt i ro til jeg føder... pænt svært men har så ondt nu at jeg næsten ikke kan rejse mig op...

Her kommer et dumt spørgesmål men hvad er bækkeløsning??

Anmeld

22. februar 2009

SaNiNa

23. februar 2009

p20juni

Sanne skriver:

Uha Uha...Det lyder da virkelig øv!! Men man kan også sige, at koncekvensen af ikke at slappe af, er forfærdelig, så det gør det måske lidt nemmere, ikke at lave noget!!

Jeg har været sygmeldt i ca. 1 måned fra mit arbejde som anlægsgartner pga. bækkenproblemer og uha jeg har nydt det, for jeg har kunne mærke, at det går meget bedre...Bortset fra jeg lige skulle rengøre hele huset igår, så jeg render rundt som en gammel dame med gigt.. men det går forhåbenligt over, for skal job igen på mandag..

Anmeld

23. februar 2009

SaNiNa

p20juni skriver:

Uha Uha...Det lyder da virkelig øv!! Men man kan også sige, at koncekvensen af ikke at slappe af, er forfærdelig, så det gør det måske lidt nemmere, ikke at lave noget!!

Jeg har været sygmeldt i ca. 1 måned fra mit arbejde som anlægsgartner pga. bækkenproblemer og uha jeg har nydt det, for jeg har kunne mærke, at det går meget bedre...Bortset fra jeg lige skulle rengøre hele huset igår, så jeg render rundt som en gammel dame med gigt.. men det går forhåbenligt over, for skal job igen på mandag..

ja jeg har jo gået sygmeldt hele min graviditet pga alle de problemer der har været... kan ikke rigtig sige jeg har nydt det, men har været rart at når jeg har haft brug for at sove eller bare ligge under dynen hele dagen så har jeg kunnet det...

skal til læge her om lidt når kæretsne lige kommer da jeg har haft nogle underlig smerter i lænden i nat og da jeg jo har åbnet mig er min lægen bange for det kan være veer og det håber jeg altså ikke for har slet ikke lavet noget som helst, siden fredag kun gået ud på toilettet....

Anmeld

24. februar 2009

Stumpen

Nej, vi ved ikke hvad det er og vil så heller ikke vide det.. Der var bare noget helt specielt -for os- ved ikke at vide det sidste gang, så bl.a. derfor vil vi ikke vide det..
Anja..

Anmeld

26. februar 2009

Stefanie

Ja det bliver en pige siger de
Hun skal hedde Victoria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.