Har i fundet ud af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.734 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

Amelia<3

om det bliver en pige eller en dreng?
Har i fundet navn til barnet????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Louise85

Ja, jeg får en dreng:-) Han skal hedde Theis.

Anmeld

13. februar 2009

SaNiNa

Nej vi kender ikke kønnet og vil meget gerne snart vide det...

hvis det bliver en pige så ved vi hvad hun skal hedder men den kniber med at blive enige hvis det bliver en dreng...

Anmeld

13. februar 2009

Louise85

Sanne skriver:

hvis det bliver en pige så ved vi hvad hun skal hedder men den kniber med at blive enige hvis det bliver en dreng...

Fik i ikke det af vide til MD?? Den gad måske ikke at blotte sig:-)

Anmeld

13. februar 2009

vanessa

Hej.....
Til min sidste scanning. Fik vi besked på at det blev en pigemen jeg skal have lavet en 3D scanning på et tidspunkt, for at være helt sikker.
Vi har fundet nogle navne....men ikke helt blivet enig endnu
Chalina,Kasmira,Cecillia,Jazmin,Izabella,Keeley,Jazmira.
Men der er jo nogle mdr endnu

knus vanessa.

Anmeld

14. februar 2009

SaNiNa

Louise85 skriver:

Fik i ikke det af vide til MD?? Den gad måske ikke at blotte sig:-)

nej desværre vi var så optaget af at kigge på skærmen at vi glemt at spøger... det tog osse kun 5 min til md scanningen vi var lidt uheldig med hende som scannede os at hun var sur og skulle bare have det overstået...

og da jeg var indlagt tænkte jeg slet ikke på det når de scannede var rigtig dårlig og ikke rigtig tilstedet... og da jeg så endelig blev lidt mere frisk ville den ikke vise noget som helst... og har ikke vist noget endnu så håber mandag der bliver vist noget på mandag...

Anmeld

19. februar 2009

p20juni

Sanne skriver:

Det samme her...

Vi ved ikke med sikkerhed, hvilket køn det bliver, men hvis det bliver en pige skal hun hedde Silja og hvis det bliver en dreng er vi på spanden, for kan ikke rigtig blive enige og vi har heller ikke rigtig nogen navne!!

Skal scannes igen d. 3 April, en tilvækstscanning og ja der er jeg i 29 uge, så der burde den være sikker..

VH. Pernille 22+5

Anmeld

20. februar 2009

SaNiNa

p20juni skriver:

Det samme her...

Vi ved ikke med sikkerhed, hvilket køn det bliver, men hvis det bliver en pige skal hun hedde Silja og hvis det bliver en dreng er vi på spanden, for kan ikke rigtig blive enige og vi har heller ikke rigtig nogen navne!!

Skal scannes igen d. 3 April, en tilvækstscanning og ja der er jeg i 29 uge, så der burde den være sikker..

VH. Pernille 22+5

vi skal have en 3d scanning d. 18 marts og glæder mig helt vildt....

Elsker at side og kigge på scannings billederne

Anmeld

20. februar 2009

Louise85

Sanne skriver:

vi skal have en 3d scanning d. 18 marts og glæder mig helt vildt....

Elsker at side og kigge på scannings billederne

Vi skal også til 3d, den 14 marts. Og jeg glæder mig også helt vildt:-)

Meeeennnnn.... Alligevel, så er der jo nok den sidste scanning vi skal til inden han kommer ud. Og der er bare stadig lang tid til juni..

Anmeld

20. februar 2009

SaNiNa

Louise85 skriver:

Vi skal også til 3d, den 14 marts. Og jeg glæder mig også helt vildt:-)

Meeeennnnn.... Alligevel, så er der jo nok den sidste scanning vi skal til inden han kommer ud. Og der er bare stadig lang tid til juni..

Ja det føles som uendelighed... er osse begynd at tælle ned til terminen men altså 105 dag det altså pæn længe..

Tror 3d scanningen er det hele værd vi får den jo så gennem syghuset men vi ville selv have betalt hvis de ikke hvad tilbudet det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.