Har i fundet ud af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2009

SaNiNa

Stefanie skriver:

Ja det bliver en pige siger de
Hun skal hedde Victoria

Victoria snakker vi osse som hvis det bliver en pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

StineL

Vi venter en dreng. Vi er dog ikke helt enige om navn endnu. Jeg vil rigtig gerne have, at han skal hedde Alexander, men min kæreste er ikke helt enig. Han ved dog ikke, hvad han ellers skulle hedde hi hi.... Han sagde dog igår, at han er ved at vænne sig til Alexander, så nu må vi se

Stine 29+2

Anmeld

3. marts 2009

Louise mortil4

Vi ved det ikke endnu, for den har indtil videre pakket tingene godt ind når der er blevet kigget ind til den. Men skal til scanning igen den 20 marts så håber på en sidste chance for at den afslører hemmeligheden da. Men indtil videre er vi enige om at hvis det bliver en pige skal hun hedde Nanna bliver det en dreng skal han hedde Zander, så nu skal manden bare holdes fast på det da han skifter mening som vinden blæser nogle gange, ihvertfald når det gælder navne.

Louise 34+0

Anmeld

3. marts 2009

musen25

Vi skal have en dejlig lille dreng som vi har set til en 3d scanning
Vi er næsten 100 procent sikker på at han skal hedde Mads...Vi synes det er et godt og frækt navn som man både kan hedde som baby,barn,voksen og gammel... men man ved jo aldrig om der dukker andre op

Hilsen Jeanette 34 + 3

Anmeld

4. marts 2009

Ambrosius

Vi ved ikke, hvad det bliver. Men det er efter eget valg. Min kæreste synes, det er mest spændende ikke at vide det, så det respekterede jeg.. Synes nu alligevel det er ved at være super spændende, hvad det er for en lille en

Louise 29 + 6

Anmeld

8. marts 2009

Liza_h

Vi skal have en lille dreng, og han skal hedde Sigurd..!!

Vi har i forvejen Axel på 3

/Liza

Anmeld

10. marts 2009

SaNiNa

Vi før det afvide på søndag der skal vi nemlig til 3d scan og glæder mig så meget...

Anmeld

13. marts 2009

Hellemor

Vi venter en dreng, og han skal hedde Christoffer. Til MD-scanningen var der ikke nogen tvivl, vi har et fint billede med en "stritter"...

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

vi venter en lille dreng...

hvor er det bare skønt at få et køn på

Anmeld

15. marts 2009

leona82

skal have en pige der skal hedde Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.