Rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

LilleLene

Ej undskyld mig, nu ved jeg ikke om jeg tramper på nogen, MEN det er simpelthen noget pjat, ats krive i gerne vil stoppe, men ikke kan, så vil i det godt nok ikke nok

Jeg har røget en pakke om dagen i 6 år, og den dag jeg fandt ud af jeg var gravid, knækkede jeg mine smøger.... Jo jeg har haft lyst til at ryge men jeg VILLE stoppe, og derfor gjorde jeg det...
Min kæreste ryger, og stort set alle mine veninder, men det holder mig da stadig ikke fra at starte igen.
I har valgt at sætte jeres barn til verden, hvorfor pokker så give dem en dårlig start på livet med en masse røg ?

Undskyld mig, men jeg forstår det godt nok ikke, og hvis nogen kan give mig en RIGTIG god grund til at blive ved med at ryge, så vil jeg meget gerne høre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

maria_wlt

delimus skriver:

Altså jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg er nok en af dem der sender de "dømmende" blikke, hvis jeg ser en gravid med en smøg.

Jeg synes bare ikke man kan være det bekendt. 
Ved godt det bliver skrevet stolpe op og stolpe ned herinde, at jeres baby'er ikke fejler noget mens de ligger i maven, men hvad med bagefter????? Jeg har det bare sådan, at jeg vil give Blob de bedste startbetingelser, som jeg kan

Det er ikke for at starte en kæmpe diskution eller være hellig, at jeg skriver det. Men F.CK hvor har jeg bare selv døjet med eksem, allergier osv og det er sgu en plage. Det er ikke noget der ligger til familien, men min søsters børn har det også og hun røg under graviditeterne og efterfølgende   

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Indtil jeg fandt ud af jeg var gravid røg jeg 10 om dagen, derefter røg jeg 7 indtil uge 20 og derefter røg jeg kun 3 om dagen.

Anmeld

10. november 2011

MiaLarsen

Jeg ryger omkring 10 -15 stykker om dagen.. men nogen gange ryger jeg også under 10. 

Anmeld

10. november 2011

delimus

maria_wt skriver:

Tak 

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

Loan skriver:

Ja du har helt ret, rygning kan føre til problemer for en selv og barnet, men gør det ikke nødvendigvis. (Kan nævne et par eksempler på det ikke nødvendigvis påvirker)

- Men tusinde tak, er os stolt af mig selv efter at have røget massivt i kun 6 år at kunne lave en kold tyrker.

Spørgsmålet er så om man er villig til at spille en slags russisk roulette, hvad det angår

Du er sgu sej!

Anmeld

10. november 2011

Christina-pigen91

merethe skriver:

Jeg røg ca. 30 smøger om dagen og havde gjort det i ca 13år, men jeg stoppede, da jeg ville starte projekt baby. Jeg har nu været røgfri i 8år. 

det er også godt gået

Anmeld

10. november 2011

FogL

Christina-pigen91 skriver:

Jeg har altid sagt til mig selv at når jeg blev gravid, ville jeg stoppe med det samme. men den holdt ikke, for når man først står og er gravid, kan man ikke bare sådan lige stoppe, jeg kunne ihvertfald ikke .
men ville nu være dejligt at være stærk nok til at kvitte de dumme smøger.

Sådan har jeg også altid haft det! 

Jeg ryger dog endnu - selvom jeg egentlig prøvede hårdt i starten med at stoppe. Det holdt bare ikke, og hader mig selv for det! Vi er dog enige om, at ligemeget hvad, må vi aldrig ryge indenfor. Har vi heller aldrig gjort, så det er fint nok. Men hun skal ikke lide under at vi ryger når hun kommer ud også. 

Ved ikke hvor meget jeg ryger nu, det er MEGET forskelligt fra dag til dag. Nogle dage er jeg nede på 10, andre dage kan jeg godt nå 20. Det er træls, men vil ikke dunke mig selv i hovedet for det længere, det skal andre NOK sørge for.

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

Christina-pigen91 skriver:

Mange tak  og det håber jeg ihvertfald også.

Velbekomme og held og lykke med det!

Anmeld

10. november 2011

Christina-pigen91

ciepige skriver:

Sådan har jeg også altid haft det! 

Jeg ryger dog endnu - selvom jeg egentlig prøvede hårdt i starten med at stoppe. Det holdt bare ikke, og hader mig selv for det! Vi er dog enige om, at ligemeget hvad, må vi aldrig ryge indenfor. Har vi heller aldrig gjort, så det er fint nok. Men hun skal ikke lide under at vi ryger når hun kommer ud også. 

Ved ikke hvor meget jeg ryger nu, det er MEGET forskelligt fra dag til dag. Nogle dage er jeg nede på 10, andre dage kan jeg godt nå 20. Det er træls, men vil ikke dunke mig selv i hovedet for det længere, det skal andre NOK sørge for.

Ja, men behøver slet ikke selv at dunke sig selv i hovedet over at man ryger. for det har jeg så mange andre til, og er faktisk ret træt af det.
Jeg er godt klar over at det ikke er smart at ryge under graviditeten,
men derfor gider jeg simpelthen ikke høre på brok fra andre, synes det er så irriterende at høre på. og også derfor jeg prøver at lade være at ryge offentlige steder, så er jeg da fri for at folk skal se ned på mig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.