sofiell89 skriver:
Nej min læge har intet sagt. Men han er heller ikke så snaksaglig.
Han lavede VJ da jeg var 5+3 mener jeg, og siden har jeg ikke snakket med ham. Er 11+5 eller 12+0 idag. Men det er rart at vide hvad man skal, i løbet af graviditeten...
Hvornår i løbet af graviditeten får man den lavet?
Mit blodsukker ligger fint lige pt. og indtil videre er min søde tand fuldstændig væk, så chancerne er nok ikke så store for at jeg udvikler noget. Men man skal jo aldrig sige aldrig til at min søde tand pludselig vender frygtelig tilbage..
for at den bliver væk 
Ja okay det sku da vildt nok, man plejer ellers og sige man først laver VJ efter uge 8-10 stykker først...
øøøh mener det hedder mellem uge 28-32
men når du skal scannes snakker du lige med hende der skal scanne dig og siger du slet ikke har fået noget som helst at vide af din læge, og så kan det være hun kan fortælle dig alle de ting du skal til i løbet af graviditeten 
kan så fortælle at min søde tand forsvandt også HELT de første mange mange uger, den kom først igen omkring uge 26 tror jeg er i uge 30 i morgen og nu er den STÆRKT vendt tilbage igen, men har dog kun taget 7,1 kg på, hvilket jeg syntes er okay flot til jeg er så langt nu 

Anmeld