Glukosebelastning overstået :D JUHUUU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

banditten2011

Syntes heller ikk det var det slemmeste, det sku bar overståes

Men jeg fik da mit svar med det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

norenberg

puhh godt det ikke var mig de to gange jeg prøvede det væltede det bare ovenud igen kunne ikke holde det i mig...så de kunne ikke bruge resultatet til noget...

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

banditten2011 skriver:

Syntes heller ikk det var det slemmeste, det sku bar overståes

Men jeg fik da mit svar med det samme?

det der mange der siger til mig at de fik svar med det samme, og de kunne også fortælle mig da jeg kom at det så fint ud der var ikke noget, men efter sukkertesten her der skulle det åbenbart sendes på sygehuset først og tjekkes.. 

Anmeld

8. november 2011

banditten2011

oOhelene&larsOo skriver:

det der mange der siger til mig at de fik svar med det samme, og de kunne også fortælle mig da jeg kom at det så fint ud der var ikke noget, men efter sukkertesten her der skulle det åbenbart sendes på sygehuset først og tjekkes.. 

Øv øv der er ikk noget værre end bar at gå og vente

Anmeld

8. november 2011

Clisolka

Første gang jeg fik den var det ikke slemt - det værste er nu den ventetid  2. gang var jeg ikke lige så heldig, så den "bestod" jeg ikke... De nåede kun til blodprøven og så gik det ellers stærkt dagene efter  Jeg var 37 uger henne og skulle have født på Holbæk. Jeg fik besked på, at jeg skulle føde på riget  Dagen efter skulle jeg til samtale med diætist på riget... 2 uger efter var jeg blevet mor 

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

Babymor2010 skriver:

Første gang jeg fik den var det ikke slemt - det værste er nu den ventetid  2. gang var jeg ikke lige så heldig, så den "bestod" jeg ikke... De nåede kun til blodprøven og så gik det ellers stærkt dagene efter  Jeg var 37 uger henne og skulle have født på Holbæk. Jeg fik besked på, at jeg skulle føde på riget  Dagen efter skulle jeg til samtale med diætist på riget... 2 uger efter var jeg blevet mor 

Hold da helt op det gik stærkt lige pludselig det hele 

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

banditten2011 skriver:

Øv øv der er ikk noget værre end bar at gå og vente

Nej det er frygteligt og bare gå og vente  men der er jo ikke så meget og gøre ved...

Anmeld

8. november 2011

Clisolka

oOhelene&larsOo skriver:

Hold da helt op det gik stærkt lige pludselig det hele 

Haha ja, nu efter jeg tænker over det, så gik det nok lidt for stærkt for en førstegangsfødende 

Anmeld

8. november 2011

sofiell89

oOhelene&larsOo skriver:

såååå fik jeg endelig overstået den her "slemme" glukosebelastning...

det sukkervand syntes jeg altså ikke er så slemt som alle siger det er det kan da sagtens drikkes, og fik det endda uden citron i så det var skam fint nok 
meeeeen det værste er de to timer man skal sidde og glo i, og vente tiden på svar, som jeg først får på mandag når jeg skal ringe ind efter svaret. ØV... men nu er det da overstået  yes..

måske et dumt spørgsmål... Men hvad er det? Og hvorfor? Kan se mange har været der og op til flere gange...

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

Babymor2010 skriver:

Haha ja, nu efter jeg tænker over det, så gik det nok lidt for stærkt for en førstegangsfødende 

hehe ja  nok når man ikke lige forventer det er det der vil ske så vil jeg godt tro man bagefter tænker wow hvad sker der lige der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.