Glukosebelastning overstået :D JUHUUU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

oOhelene&larsOo

rikkeregnbue skriver:

Det var lige præcis sådan jeg havde det sidste gang også  Og så er de 2 timer man skal sidde og glo ellers også bare ENORMT lange

ja lange det vidst ikke ordet  havde heldigvis en der kom også og skulle ha lavet glukosebelastning en halv time efter jeg var gået i gang med min, så der var da lidt underholdning engang imellem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

oOhelene&larsOo skriver:

ja lange det vidst ikke ordet  havde heldigvis en der kom også og skulle ha lavet glukosebelastning en halv time efter jeg var gået i gang med min, så der var da lidt underholdning engang imellem 

Altid noget at der er lidt underholdning  Jeg skal i hvert fald huske en bog denne her gang, for nøøøøj hvor jeg synes det var svært at holde mig vågen sidst

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

rikkeregnbue skriver:

Altid noget at der er lidt underholdning  Jeg skal i hvert fald huske en bog denne her gang, for nøøøøj hvor jeg synes det var svært at holde mig vågen sidst

ja go ide jeg havde også en bog med så jeg ikke bare sad og kiggede ud i luften 

men du må da ha held og lykke i morgen 

Anmeld

8. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

oOhelene&larsOo skriver:

ja go ide jeg havde også en bog med så jeg ikke bare sad og kiggede ud i luften 

men du må da ha held og lykke i morgen 

Mange tak  Og held og lykke med svaret på mandag

For at det er et godt svar.

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

rikkeregnbue skriver:

Mange tak  Og held og lykke med svaret på mandag

For at det er et godt svar.

mange tak og i lige måde 

Anmeld

8. november 2011

MelikkazMoar

oOhelene&larsOo skriver:

såååå fik jeg endelig overstået den her "slemme" glukosebelastning...

det sukkervand syntes jeg altså ikke er så slemt som alle siger det er det kan da sagtens drikkes, og fik det endda uden citron i så det var skam fint nok 
meeeeen det værste er de to timer man skal sidde og glo i, og vente tiden på svar, som jeg først får på mandag når jeg skal ringe ind efter svaret. ØV... men nu er det da overstået  yes..

jeg syndes selve sukkervandet var forfærdeligt..  jeg fik med citron og det gjorde kun min kvalme endnu værre

men jeg fik så en briks at ligge på så jeg sov de 2 timer jeg skulle vente på svar

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

MelikkazMoar skriver:

jeg syndes selve sukkervandet var forfærdeligt..  jeg fik med citron og det gjorde kun min kvalme endnu værre

men jeg fik så en briks at ligge på så jeg sov de 2 timer jeg skulle vente på svar

SOV  ej det er altså forvirrende, jeg syntes tit man høre om at man heller ikke må sove under det, skal da lige love for at det er forskelligt fra sted til sted.. 

Anmeld

8. november 2011

MelikkazMoar

oOhelene&larsOo skriver:

SOV  ej det er altså forvirrende, jeg syntes tit man høre om at man heller ikke må sove under det, skal da lige love for at det er forskelligt fra sted til sted.. 

ja så er det da meget forskelligt..

jeg fik atvide at hvis min kvalme blev for slet kunne jeg få en briks og ligge mig til at sove der så ville de vække min når behandlingen var slut..

for hvis jeg kastede op, skulle jeg jo komme igen for en ny behandling..

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

MelikkazMoar skriver:

ja så er det da meget forskelligt..

jeg fik atvide at hvis min kvalme blev for slet kunne jeg få en briks og ligge mig til at sove der så ville de vække min når behandlingen var slut..

for hvis jeg kastede op, skulle jeg jo komme igen for en ny behandling..

okay, det dælme ikke til og finde ud af 

Anmeld

8. november 2011

MelikkazMoar

oOhelene&larsOo skriver:

okay, det dælme ikke til og finde ud af 

nej det er det ikke

det er meget forskellige over hele landet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.