Glukosebelastning overstået :D JUHUUU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.345 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. november 2011

oOhelene&larsOo

såååå fik jeg endelig overstået den her "slemme" glukosebelastning...

det sukkervand syntes jeg altså ikke er så slemt som alle siger det er det kan da sagtens drikkes, og fik det endda uden citron i så det var skam fint nok 
meeeeen det værste er de to timer man skal sidde og glo i, og vente tiden på svar, som jeg først får på mandag når jeg skal ringe ind efter svaret. ØV... men nu er det da overstået  yes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Henriette Aaby

oOhelene&larsOo skriver:

såååå fik jeg endelig overstået den her "slemme" glukosebelastning...

det sukkervand syntes jeg altså ikke er så slemt som alle siger det er det kan da sagtens drikkes, og fik det endda uden citron i så det var skam fint nok 
meeeeen det værste er de to timer man skal sidde og glo i, og vente tiden på svar, som jeg først får på mandag når jeg skal ringe ind efter svaret. ØV... men nu er det da overstået  yes..

Tja jeg synes også det er de 2 timer der er værst... Især i denne graviditet, hvor det har været hos min egen læge begge gange. Og det har været mega kedligt.

Da jeg ventede min datter var jeg afsted 3 gange, men det var på Skejby, sammen med en masse andre gravide. Så det var hyggelig

Håber du få et dejlig resultat

Mange hilsner

Henriette 34+2

Anmeld

8. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Uhhhh, jeg skal igennem min 2 gang i morgen

Synes heller ikke sukkervandet er så slemt, men jeg fik det bare ENORMT dårligt efter jeg havde drukket det..

Jeg glæder mig nu ikke til i morgen

Anmeld

8. november 2011

twinny

Ihh jeg kan godt huske.. Synes det værreste var man ikk måtte spise morgenmad..  Og jeg fik vildt meget halsbrand..

Jeg skal til igen d. 28 for at se om det er forsvundet... Ihh hvor jeg ikk gider..

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

Henriette Aaby skriver:

Tja jeg synes også det er de 2 timer der er værst... Især i denne graviditet, hvor det har været hos min egen læge begge gange. Og det har været mega kedligt.

Da jeg ventede min datter var jeg afsted 3 gange, men det var på Skejby, sammen med en masse andre gravide. Så det var hyggelig

Håber du få et dejlig resultat

Mange hilsner

Henriette 34+2

det havde da godt nok været noget kune mere hyggeligt og have sat ude på sygehuset sammen med en masse andre man kunne snakke med, meeen hvad pokker nu er det ovre, så mangler jeg bare svaret i næste uge 

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

rikkeregnbue skriver:

Uhhhh, jeg skal igennem min 2 gang i morgen

Synes heller ikke sukkervandet er så slemt, men jeg fik det bare ENORMT dårligt efter jeg havde drukket det..

Jeg glæder mig nu ikke til i morgen

jeg fik det faktisk ikke vildt dårlig, kun lidt ondt i hovedet, men var ovre igen efter den første time 

håber du får et fint svar i morgen 

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

twinny skriver:

Ihh jeg kan godt huske.. Synes det værreste var man ikk måtte spise morgenmad..  Og jeg fik vildt meget halsbrand..

Jeg skal til igen d. 28 for at se om det er forsvundet... Ihh hvor jeg ikk gider..

ja tak det var frygteligt, jeg er en af dem som nærmest ikke når og slå øjnerne op før jeg tænker, MAAAAD  så det var virkelig nogle lange timer for mig os.. men det gik da, men er træt af jeg først får svar på mandag 

Anmeld

8. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

oOhelene&larsOo skriver:

jeg fik det faktisk ikke vildt dårlig, kun lidt ondt i hovedet, men var ovre igen efter den første time 

håber du får et fint svar i morgen 

Håber jeg også  Hehe...

Uh, heldigt.. Jeg fik bare kvalme og det hele, nok også fordi man jo skal komme fastende

Anmeld

8. november 2011

oOhelene&larsOo

rikkeregnbue skriver:

Håber jeg også  Hehe...

Uh, heldigt.. Jeg fik bare kvalme og det hele, nok også fordi man jo skal komme fastende

ja jeg var også bange for at komme til at kaste det op, simpelthen fordi jeg godt kan blive så sulten at jeg føler jeg skal kaste op, og så tænkt jeg bare at det ryger sku lige op igen det der fordi det er sådan noget sukker halløj, men det gik 

Anmeld

8. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

oOhelene&larsOo skriver:

ja jeg var også bange for at komme til at kaste det op, simpelthen fordi jeg godt kan blive så sulten at jeg føler jeg skal kaste op, og så tænkt jeg bare at det ryger sku lige op igen det der fordi det er sådan noget sukker halløj, men det gik 

Det var lige præcis sådan jeg havde det sidste gang også  Og så er de 2 timer man skal sidde og glo ellers også bare ENORMT lange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.