Trustpilot, igen... ny tråd, gammel slettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

mariamiss6

Giraffen skriver:

Hvad fik du helt præcist af vide fra dem? altså ordret?

Se længere nede i tråden... Bubbes skriver hun mener beskeden kom fra trustpilot, ikke baby.dk

Man får da heller ikke at vide, fra trustpilot, hvem der har rapporteret eens anmeldelse gør man?

det skulle da være meget dårlig stil af trustpilot synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Giraffen

mariamiss6 skriver:

Se længere nede i tråden... Bubbes skriver hun mener beskeden kom fra trustpilot, ikke baby.dk

Man får da heller ikke at vide, fra trustpilot, hvem der har rapporteret eens anmeldelse gør man?

det skulle da være meget dårlig stil af trustpilot synes jeg...

nej jeg mente hvad trustpilot ordret havde skrevet til hende og ikke hvad baby havde skrevet til hende

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

Bubbes skriver:

Har slettet mig, så kan ikke læse den igen. Men noget med at baby.dk så sig stødt over mit indlæg på Trustpilot

altså fik du ikke en mail eller noget fra trustpilot? det er den jeg mener

Anmeld

8. november 2011

mariamiss6

Giraffen skriver:

nej jeg mente hvad trustpilot ordret havde skrevet til hende og ikke hvad baby havde skrevet til hende

Aaaaaaah

Anmeld

8. november 2011

Vivian87

Bubbes skriver:

Nej tror det var fra trustpilot.dk.. men er ikke sikker.. men synes bare det er fis i en hornlygte at de skriver man skal skrive en anmeldes, og når man så gør det må der INTET negativt stå :/

Selvfølgelig må man komme med kritik! Det handler ikke om hvad man skriver men hvordan man formulere det 

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

Bubbes skriver:

Nej tror det var fra trustpilot.dk.. men er ikke sikker.. men synes bare det er fis i en hornlygte at de skriver man skal skrive en anmeldes, og når man så gør det må der INTET negativt stå :/

Som jeg har læst reglerne så handler det om hvorvidt der er dele der skal dokumenteres fx fordi det er hårde påstande eller andet.

Fx hvis man skriver "baby.dk stjæler mine penge" - så er det en ret hård påstand og så kan man kræve dokumentation på det for at Trustpilot kan stå inde for det - og hvis man har dokumentation så er der jo ingen ko på isen og har man ikke det så må den del af anmeldelsen jo ryge - tror ikke de sletter hele anmeldelsen hvis det kun er en sætning der er imod deres regler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.