Trustpilot, igen... ny tråd, gammel slettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.687 visninger
35 svar
0 synes godt om
8. november 2011

mariamiss6

Alle de som har noget at sige om baby.dk kan gå ind på www.trustpilot.dk og give en anmeldse af baby.dk ris  og ros er velkommen fra alle. 

HVIS en moderator har lyst til at forklare hvorfor den gamle trustpilot tråd blev slettet, er det helt fint med mig

Men hvis IKKE man vil give en forklaring, så er dette BESTEMT også helt okay..... 

Det korte af det lange, giv den anmeldelse du mener baby.dk fortjener, hvad enten det er ris eller ros

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Vivian87

Done

Anmeld

8. november 2011

Benjamins'mor

Jeg lavede en dårlig anmeldese da jeg blev smidt ud, men kan ikke finde ud af at ændre den, nogle der ved hvordan?

Anmeld

8. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

En bruger var så venlig at gøre os opmærksomme på, at det ikke er tilladt, at opfordre til at lave hverken positive eller negative anmeldelser af et website på TrustPilot, så derfor har vi måtte fjerne den første tråd

Med venlig hilsen
Staff

Anmeld

8. november 2011

aarhusmor

Benjamins'mor skriver:

Jeg lavede en dårlig anmeldese da jeg blev smidt ud, men kan ikke finde ud af at ændre den, nogle der ved hvordan?

Der er en knap derinde der hedder Rediger anmeldelse

Anmeld

8. november 2011

Sofia

DONE! Positiv her fra!

Anmeld

8. november 2011

Benjamins'mor

aarhusmor skriver:

Der er en knap derinde der hedder Rediger anmeldelse

Okay.

Anmeld

8. november 2011

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Alle de som har noget at sige om baby.dk kan gå ind på www.trustpilot.dk og give en anmeldse af baby.dk ris  og ros er velkommen fra alle. 

HVIS en moderator har lyst til at forklare hvorfor den gamle trustpilot tråd blev slettet, er det helt fint med mig

Men hvis IKKE man vil give en forklaring, så er dette BESTEMT også helt okay..... 

Det korte af det lange, giv den anmeldelse du mener baby.dk fortjener, hvad enten det er ris eller ros

enten er det en gammel tråd jeg kan se på TP. ellers er der nogl damer med seriøse problemer... der er godtnok mange der har noget rigtig negativt at sige...  

jeg vil ikke tage diskutionen op. men hold da op hvor syntes jeg det er fejt at skrive den slags. ISÆR fordi de har personlige problemer med nogle og så kan de ikke klare at det er en ledelse der også er almindelige brugere... hvorfor skal de være anderledes.. det er rigtig trist at se... 

MEN JEG VED HVAD JEG MENER OM BABY.DK OG JEG ELSKER JER ALLE OG JEG ELSKER DENNE SIDE... SÅ PIGER IND OG SKRIV NOGET GODT SÅ VI KAN MANE DE DÅRLIGE ANMELDELSER NED TIL JORDEN....

Anmeld

8. november 2011

mariamiss6

I er gode er i

Staff....Jeg ved at jeg i min første tråd også skrev at man selvfølgelig kun skulle give den anmeldelse man mener baby.dk fortjener

Men det informerede jeg en fra staff om igår

Anmeld

8. november 2011

Zeus

mariamiss6 skriver:

I er gode er i

Staff....Jeg ved at jeg i min første tråd også skrev at man selvfølgelig kun skulle give den anmeldelse man mener baby.dk fortjener

Men det informerede jeg en fra staff om igår

Som jeg husker det, så skrev du jo direkte, at folk skulle gå ind og skrive en anmeldelse - det samme gør du her - og det er imod trustpilots regler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.