Trustpilot, igen... ny tråd, gammel slettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Sabsy

SjeBets skriver:

hvad sker der da ellers ? 

Baby.dk anmeldte det, og jeg fik besked på slette det eller blev jeg slettet. Sååååå, det skal man ikke, kun positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

SjeBets

Bubbes skriver:

Baby.dk anmeldte det, og jeg fik besked på slette det eller blev jeg slettet. Sååååå, det skal man ikke, kun positivt

Woot ??? så ens væremåde andre steder kan altså også få en slettet her fra .. heh gad vide hvorfor her er så stille så ... 

Anmeld

8. november 2011

mariamiss6

Bubbes skriver:

Aaarh du må kun skrive ros - det fandt jeg da ud af..

da, man må være konstruktivt kritisk i et væk, hvis man har noget konstruktivt at komme med

Har man kun destruktive ting, er det godt nok sørgerligt, og så forstår jeg ikke man bliver ved at hænge i....Men det er vidst en ret så gammel debat efterhånden.. Og jeg gider faktisk ikke starte forfra nu....

Anmeld

8. november 2011

Sabsy

mariamiss6 skriver:

da, man må være konstruktivt kritisk i et væk, hvis man har noget konstruktivt at komme med

Har man kun destruktive ting, er det godt nok sørgerligt, og så forstår jeg ikke man bliver ved at hænge i....Men det er vidst en ret så gammel debat efterhånden.. Og jeg gider faktisk ikke starte forfra nu....

Det be'r jeg heller ikke om..

Anmeld

8. november 2011

Sakris

isabellamor skriver:

enten er det en gammel tråd jeg kan se på TP. ellers er der nogl damer med seriøse problemer... der er godtnok mange der har noget rigtig negativt at sige...  

jeg vil ikke tage diskutionen op. men hold da op hvor syntes jeg det er fejt at skrive den slags. ISÆR fordi de har personlige problemer med nogle og så kan de ikke klare at det er en ledelse der også er almindelige brugere... hvorfor skal de være anderledes.. det er rigtig trist at se... 

MEN JEG VED HVAD JEG MENER OM BABY.DK OG JEG ELSKER JER ALLE OG JEG ELSKER DENNE SIDE... SÅ PIGER IND OG SKRIV NOGET GODT SÅ VI KAN MANE DE DÅRLIGE ANMELDELSER NED TIL JORDEN....

Anmeld

8. november 2011

Sabsy

SjeBets skriver:

Woot ??? så ens væremåde andre steder kan altså også få en slettet her fra .. heh gad vide hvorfor her er så stille så ... 

Nej tror det var fra trustpilot.dk.. men er ikke sikker.. men synes bare det er fis i en hornlygte at de skriver man skal skrive en anmeldes, og når man så gør det må der INTET negativt stå :/

Anmeld

8. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Man må absolut både skrive ris og ros, men hvis man reagerer på en opfordring om enten at skrive ris ELLER ros, så må man ikke, som jeg forstod. Så hvis der er blevet slettet anmeldelser på trustpilot, er det på den konto.

Så skulle der ikke være mere at sige til det

Vi har ingen kontrol eller magt over trustpilot. - tværtimod!

Anmeld

8. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bubbes skriver:

Nej tror det var fra trustpilot.dk.. men er ikke sikker.. men synes bare det er fis i en hornlygte at de skriver man skal skrive en anmeldes, og når man så gør det må der INTET negativt stå :/

Se mit generalle svar i tråden

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

Bubbes skriver:

Hvad fik du helt præcist af vide fra dem? altså ordret?

Anmeld

8. november 2011

Sabsy

Giraffen skriver:

Hvad fik du helt præcist af vide fra dem? altså ordret?

Har slettet mig, så kan ikke læse den igen. Men noget med at baby.dk så sig stødt over mit indlæg på Trustpilot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.