Trustpilot, igen... ny tråd, gammel slettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Giraffen

Zeus skriver:

Som jeg husker det, så skrev du jo direkte, at folk skulle gå ind og skrive en anmeldelse - det samme gør du her - og det er imod trustpilots regler..

nej igår hed tråden "anmeld Trustpilot positivt"

man må godt be om anmeldelser bare ikke eksplicit positive/negative

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Zeus

Giraffen skriver:

Misforstod meddelelsen fra staff 

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

Zeus skriver:

Misforstod meddelelsen fra staff 

det er også lidt besværligt det hele

Anmeld

8. november 2011

mariamiss6

Zeus skriver:

Som jeg husker det, så skrev du jo direkte, at folk skulle gå ind og skrive en anmeldelse - det samme gør du her - og det er imod trustpilots regler..

, jeg opfordrer folk til at skrive en anmeldelse, men jeg må ikke bestemme om folk vil skrive en påositiv eller negativ anmeldelse... Og det vil jeg heller ikke....

Jeg ved, med 120% sikkerhed, at jeg også i min gamle tråd skrev, at man selvfølgelig kun skulle give siden den bedømmelse man selv mener den fortjener... Og her i min nye tråd skriver jeg ris og ros...

Så vidt jeg ved er det det samme som yin og yan/godt og skidt/sort og hvidt.....

Anmeld

8. november 2011

mariamiss6

Giraffen skriver:

Men nærlæste du tråden igår? For der stod, i parentes, at man selvfølgelig skulle give det man synes siden fortjente, hvilket jo altid er op til een selv at beslutte....

Anmeld

8. november 2011

Zeus

mariamiss6 skriver:

, jeg opfordrer folk til at skrive en anmeldelse, men jeg må ikke bestemme om folk vil skrive en påositiv eller negativ anmeldelse... Og det vil jeg heller ikke....

Jeg ved, med 120% sikkerhed, at jeg også i min gamle tråd skrev, at man selvfølgelig kun skulle give siden den bedømmelse man selv mener den fortjener... Og her i min nye tråd skriver jeg ris og ros...

Så vidt jeg ved er det det samme som yin og yan/godt og skidt/sort og hvidt.....

Som jeg også skrev til Giraffen, så havde jeg misforstået Staffs meddelse

Men du skal da lige have en undskyldning

Anmeld

8. november 2011

mariamiss6

Zeus skriver:

Som jeg også skrev til Giraffen, så havde jeg misforstået Staffs meddelse

Men du skal da lige have en undskyldning

Du behøver skam ikke undskylde, men tak for det alligevel....

Jeg åbnede siden, havde en notifikation (dit citat) og svarede på den, før jeg læste noget som helst andet... Derfor kommer mine svar her nu, i lidt omvendt rækkefølge... så jeg så ikke der var blevet skrevet efter du havde citeret mig første gang

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

mariamiss6 skriver:

Men nærlæste du tråden igår? For der stod, i parentes, at man selvfølgelig skulle give det man synes siden fortjente, hvilket jo altid er op til een selv at beslutte....

Når der i overskriften står "anmeld baby positivt" så er det i sig selv nok til at reglerne ikke er overholdte

Anmeld

8. november 2011

Sabsy

Aaarh du må kun skrive ros - det fandt jeg da ud af..

Anmeld

8. november 2011

SjeBets

Bubbes skriver:

Aaarh du må kun skrive ros - det fandt jeg da ud af..

hvad sker der da ellers ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.