Hvem ligner Jeres børn mest af være måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

LinLin

David ligner mest mig; især med temperament! Han ligner efterhånden mest sin far af udseende - da han var under 1 år lignede han mig

Adam ved jeg ikke endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Muffin

Vores datter ligner min lillesøster, både af sin og skind. Og vores søn ligner farmand, af sind og skind..  Godt udtryk. hihi

Anmeld

12. november 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Ligner hun slet ikke nogle af jer på nogen måder? 

Egentlig ikke...hun har lidt med mimik og den slags men det er jo ofte noget tillært, så nej..hvis hun nu fx var vokset op i en anden familie, så tror jeg ikke man ville finde megen lighed.
Men faktisk så ligner hun lidt sin farmor og sjovt nok min farmor.

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Jeg har ingen anelse om hvor de gør af det 

Nej og vi finder nok heller ikke ud af det... 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

anetteb skriver:

Sophia ligner sin far rigtig meget!
de er nemlig begge to lige rådne indvendig. haha.
( hun er kun 4 dage, så lidt svært at sige andet endnu

hehe... og jeg da lige et smil på læben... Den der rådenhed indvendig, har farmand og Julie også tilfælles her... 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Muffin skriver:

Vores datter ligner min lillesøster, både af sin og skind. Og vores søn ligner farmand, af sind og skind..  Godt udtryk. hihi

Ja det må man sige... ¨

F.eks min lillesøster og min niece, der jeg synes jeg virkelig de ligner hinanden utrolig meget... Hvert fald udseendet... 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

DAs mor skriver:

David ligner mest mig; især med temperament! Han ligner efterhånden mest sin far af udseende - da han var under 1 år lignede han mig

Adam ved jeg ikke endnu

hehe.. 

Ja her ligner Julie også mig, temperament og stædighed er også fra mig... 

Anmeld

16. november 2011

Muhmi

Det der med at ligge og slumre og sådan, der ligner Silas både Anders og mig, men når han så endelig er vågen så er han frisk.... Meget lig hans far.... Hvor der bare er fuld fart på ligeså snart man er ude af sengen... Der vil jeg gerne have en laaaangsom start på dagen, med kaffe og en smøg før jeg sådan rigtig orker noget hehe.. Men Silas ligner faktisk os begge to rigtig meget i væremåde... Men vi er egentlig også ret ens på mange punkter...

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Muhmi skriver:

Det der med at ligge og slumre og sådan, der ligner Silas både Anders og mig, men når han så endelig er vågen så er han frisk.... Meget lig hans far.... Hvor der bare er fuld fart på ligeså snart man er ude af sengen... Der vil jeg gerne have en laaaangsom start på dagen, med kaffe og en smøg før jeg sådan rigtig orker noget hehe.. Men Silas ligner faktisk os begge to rigtig meget i væremåde... Men vi er egentlig også ret ens på mange punkter...

Lina ligner mig mest.. Gerne en der sover længe... 

Anmeld

16. november 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

hehe... og jeg da lige et smil på læben... Den der rådenhed indvendig, har farmand og Julie også tilfælles her... 

hehe.
Men det er stadig svært at sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.