Hvem ligner Jeres børn mest af være måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Hvem ligner Jeres børn mest af være måde i forhold til sine forældre? 

Håber I forstår spørgsmålet!? 

Vi sad og snakkede om det igår aftes... 

Julie ligner helt klart sin far... Hun morgenfrisk ligesom ham... Hun er den der står op sammen med ham om morgen... Julie har ligeså stor appetit som sin far.... Hvis det stod til dem, så åd det hvert fald hver time... 

Lina ligner mig, vi begge har lidt svært ved at komme op om morgen... Vi begge nyder at ligge og fede den i sengen... 

Hvordan ser det ud hos Jer? 

Hmm Isabella er en mellemting tror jeg  Udseendemæssigt ligner hun mest sin far 

Hun har lige så stor appetit som sin far - sin mors temperament, utålmodighed og krudt i røven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Tona

Hvem ligner Jeres børn mest af være måde i forhold til sine forældre? 

Håber I forstår spørgsmålet!? 

Vi sad og snakkede om det igår aftes... 

Julie ligner helt klart sin far... Hun morgenfrisk ligesom ham... Hun er den der står op sammen med ham om morgen... Julie har ligeså stor appetit som sin far.... Hvis det stod til dem, så åd det hvert fald hver time... 

Lina ligner mig, vi begge har lidt svært ved at komme op om morgen... Vi begge nyder at ligge og fede den i sengen... 

Hvordan ser det ud hos Jer? 

Amanda ligner sin far som to dråber vand i udseende.

I væremåde ligner hun rigtig meget mig  Hun udvikler sig også på samme måde som jeg gjorde med at være ekstremt tidlig til tale og finmotorik og til gengæld langsom til det grovmotoriske.

Anmeld

7. november 2011

TbCp

Liva ligner sin far, sin far OOOOG sin far....

Så det er jo meget heldigt at jeg kan lide ham

Anmeld

7. november 2011

Den lykkelige

Mine forældre siger at min datter er PRÆCIS som jeg var da jeg var lille: Nysgerrig, selvskabs papegøje, der skal ALTID ske noget, altid hoppes med/vippes/gynges eller hvad man nu kan finde på, meget stædig, sover lidt, bandit og krudt i numsen
Af udseende er hun TRO KOPI af sin far.. Håber da det ændre sig

Anmeld

7. november 2011

Mother-love

Isabella ligner helt klart sin far. Både udseende og det indvendige. Han kan ikke løbe fra at hun erhans, hun er som snydt ud af næsen på ham, hun har et godt sovehjerte. Hun brokker sig kun når hun er sulten, (ligesom hendes far) huber nem og få til at grine. Hun elsker og putte (dog fra os begge) hun snakker/ pludre meget også fra hendes far. Hun æder som en hest ligesom hendes far hehe. Hu griner når hendes far og når hun selv prutter... Hun er kun 5 måneder men griner af sig selv når hun prutter, det er så underholdene. Hendes far synes også det sjoveste i hele verden er prutter hehe..... Hun gider ikke sove men når hun endelig falder i søvn gider hun ikke op igen. Det blev vidst lidt rodet sorry hehe

Anmeld

7. november 2011

morethanperfect

Oscar ligner mest daniel .. De har jo begge rødt hår
Men på nogle punkter ligner han mig .. Gider helst ikke sove, gad jeg heller ik da jeg var lille .. Osv .  

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Den yngste og ældste ligner mest mig, og den mellemste...hmmm hun ligner rent faktisk ingen..hverken af sind eller skind.

Kærligst
Sussie

Ligner hun slet ikke nogle af jer på nogen måder? 

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Oscar ligner mest daniel .. De har jo begge rødt hår
Men på nogle punkter ligner han mig .. Gider helst ikke sove, gad jeg heller ik da jeg var lille .. Osv .  

hehe, ja hårfarven på tøserne her, efter mit... 

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

michelledam skriver:

Isabella ligner helt klart sin far. Både udseende og det indvendige. Han kan ikke løbe fra at hun erhans, hun er som snydt ud af næsen på ham, hun har et godt sovehjerte. Hun brokker sig kun når hun er sulten, (ligesom hendes far) huber nem og få til at grine. Hun elsker og putte (dog fra os begge) hun snakker/ pludre meget også fra hendes far. Hun æder som en hest ligesom hendes far hehe. Hu griner når hendes far og når hun selv prutter... Hun er kun 5 måneder men griner af sig selv når hun prutter, det er så underholdene. Hendes far synes også det sjoveste i hele verden er prutter hehe..... Hun gider ikke sove men når hun endelig falder i søvn gider hun ikke op igen. Det blev vidst lidt rodet sorry hehe

Her har Julie sin appetit efter sin far... Hvis de fik lov begge to, så åd de gerne hver time... 

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

Den lykkelige skriver:

Mine forældre siger at min datter er PRÆCIS som jeg var da jeg var lille: Nysgerrig, selvskabs papegøje, der skal ALTID ske noget, altid hoppes med/vippes/gynges eller hvad man nu kan finde på, meget stædig, sover lidt, bandit og krudt i numsen
Af udseende er hun TRO KOPI af sin far.. Håber da det ændre sig

Stædighed og hysterisk er efter mig, det har Julie tydeligvis arvet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.