Hvem ligner Jeres børn mest af være måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
41 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Mira0911

Hvem ligner Jeres børn mest af være måde i forhold til sine forældre? 

Håber I forstår spørgsmålet!? 

Vi sad og snakkede om det igår aftes... 

Julie ligner helt klart sin far... Hun morgenfrisk ligesom ham... Hun er den der står op sammen med ham om morgen... Julie har ligeså stor appetit som sin far.... Hvis det stod til dem, så åd det hvert fald hver time... 

Lina ligner mig, vi begge har lidt svært ved at komme op om morgen... Vi begge nyder at ligge og fede den i sengen... 

Hvordan ser det ud hos Jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Julie ligner helt klart sin far... Hun morgenfrisk ligesom ham... Hun er den der står op sammen med ham om morgen... Julie har ligeså stor appetit som sin far.... Hvis det stod til dem, så åd det hvert fald hver time... 

Lina ligner mig, vi begge har lidt svært ved at komme op om morgen... Vi begge nyder at ligge og fede den i sengen... 

Den yngste og ældste ligner mest mig, og den mellemste...hmmm hun ligner rent faktisk ingen..hverken af sind eller skind.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2011

Sildefisk

Mikkel ligner sin far:

Videnbegærlig, intelligent, stædig, perfektionist, ikke bange for at blive væk, ikke til at få op om morgenen, nysgerrig.

Maya (sin mor)

Social / glad pige som trives blandt andre, bliver ked når hun ikke lige kan se os, taler /synger meget, kan sagtens komme op om morgenen, kærlig.

Anmeld

7. november 2011

Koen.

Med at stå op og morgenen ligner hun ingen af os for nogle gange holder hun af at stå MEGET tidlig op

Temperemant er vist os begge for Wow hun er hysterisk og med stort temperemant nogen gange for tiden

Men være måde og sind ovs der er hun 100% rendyrket farmand

Anmeld

7. november 2011

SjeBets

Tøsen ... af udseende ligner hun sin mor, men væremåde .. ingen, hun er en ener, 

Knægten , ligner sin far af udseende og være måde det er hans onkel hvor sært det end lyder, men det er så spooky at have en kopi af sin lillebror som søn ...  

Anmeld

7. november 2011

Ciss

Det er lidt begge dele hos os.

Den ældste er en pige. Af temperament ligner hun nok mest på sin far - men samtidig er hun meget "piget" i måden at tænke på og interessefelter, så på den måde ligner hun meg ret meget.

Den yngste er en dreng. Af temperament ligener han nok mest på mig - men samtidig er han meget "drenget" i måden at tænke på og interessefelter, så på den måde ligner han sin far ret meget.

Jeg synes, det er spændende at lære sine børn at kende efterhånden, som de udvikler sig. Man opdager hele tiden nye sider ved dem. Fantastisk!

Anmeld

7. november 2011

Sucker for love

Phillip ligner helt sikkert mest mig, vi er begge to meget morgenfriske... men vi kan også godt lide at sidde og hygge lidt i sofaen med en dyne og en god tegnefilm  Og så kan vi begge to rigtig godt lide at drille manden 

Anmeld

7. november 2011

TaAsJu

Her hjemme står Fie op med sin far tidligt om morgen, men sindsmessigt er det mig, uha hun kan blive tosset.. ballade messigt er det en god blanding af os begge..

Tammie der i mod elsker og putte længe lige som mig.. Hun er tålmodig som sin far. Hun kan godt blive pænt tosset, men der skal meget til lige som sin far

Anmeld

7. november 2011

helle85

Mira0911 skriver:

lucas ligner mig af sind og sin far af udseendet og

freja liger mest sin far på nær temprement der liger hun mig også ligner hun mig af udseendet

Anmeld

7. november 2011

JulieE

Herhjemme ligner Jacob sin far af udseende og mig af sind og smagsløg, hvorimod Line er mit udtrykte billede (siger alle- jeg kan ikke se det) og sin fars pige af sind og smagsløg 

Grunden til jeg nævner msagsløgene re, atd et er meget tydeligt herhjemme, hvem der deler smags -likes og dislikes. Jeg kan f.eks ikke udstå rå tomater og Jacob har dte på samme måde. Deres far elsker tomater og æder dem gerne dagen lang og det samme gør Line  Der er flere ting, hvor det er tydeligt, at far og datter delere smagsløg og sønnen og jeg deler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.