Hvem ligner Jeres børn mest af være måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Liva ligner sin far, sin far OOOOG sin far....

Så det er jo meget heldigt at jeg kan lide ham

Slet ikke noget efter sin mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Hmm Isabella er en mellemting tror jeg  Udseendemæssigt ligner hun mest sin far 

Hun har lige så stor appetit som sin far - sin mors temperament, utålmodighed og krudt i røven 

Den med appetitten forstår jeg slet ikke, hvor pokker gør de af det, de kære børn... 

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Her hjemme står Fie op med sin far tidligt om morgen, men sindsmessigt er det mig, uha hun kan blive tosset.. ballade messigt er det en god blanding af os begge..

Tammie der i mod elsker og putte længe lige som mig.. Hun er tålmodig som sin far. Hun kan godt blive pænt tosset, men der skal meget til lige som sin far

Julie ligner bestemt også mig med stædighed, hidsighed osv... 

Anmeld

11. november 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Slet ikke noget efter sin mor?

Nej det tror jeg ikke...

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Den med appetitten forstår jeg slet ikke, hvor pokker gør de af det, de kære børn... 

Jeg har ingen anelse om hvor de gør af det 

Anmeld

11. november 2011

Henriette Aaby

Mira0911 skriver:

Hvem ligner Jeres børn mest af være måde i forhold til sine forældre? 

Håber I forstår spørgsmålet!? 

Vi sad og snakkede om det igår aftes... 

Julie ligner helt klart sin far... Hun morgenfrisk ligesom ham... Hun er den der står op sammen med ham om morgen... Julie har ligeså stor appetit som sin far.... Hvis det stod til dem, så åd det hvert fald hver time... 

Lina ligner mig, vi begge har lidt svært ved at komme op om morgen... Vi begge nyder at ligge og fede den i sengen... 

Hvordan ser det ud hos Jer? 

Det er et godt spørgsmål

Og jeg ved faktisk ikke hvem hun ligner af væremåde. Men hun ligner sin far af udseende, med små spor af mig.

Men hendes måde at være på er helt hendes egen. Selvom de fleste siger at hendes bestemthed og til tider hysteri er som mig... Men det forstår jeg ikke

Anmeld

11. november 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Julie ligner helt klart sin far... Hun morgenfrisk ligesom ham... Hun er den der står op sammen med ham om morgen... Julie har ligeså stor appetit som sin far.... Hvis det stod til dem, så åd det hvert fald hver time... 

Lina ligner mig, vi begge har lidt svært ved at komme op om morgen... Vi begge nyder at ligge og fede den i sengen... 

Sophia ligner sin far rigtig meget!
de er nemlig begge to lige rådne indvendig. haha.
( hun er kun 4 dage, så lidt svært at sige andet endnu

Anmeld

11. november 2011

Pige2009

Mira0911 skriver:

Hmm... Den er svær, men jeg tror, det er en god blanding Af udseende ligner hun mest farmand

Anmeld

11. november 2011

Kofoed.

Mig Hun sover, skider og brokker sig, hehe, trutter med munden ligesom mig, sover mega tungt og meget, men hold da op hun bevæger sig i søvne, plus hun siger mange lyde og snokker  osv osv osv.

Men i udseende er det 99% hendes far, kun kun "prale" af, at hun har mine øre...

Anmeld

11. november 2011

katrineoerum

Vores ældste søn ligner nok mest mig. både af udseende om af sin. Ingen af os har særlig meget temprameng og er ret følsomme.

Vores yngste datter ligner mest sin far. Begge har et kæmpe tempramang og det er ret sjovt at se dem skændes. Når min man sælder vores store søn ud på 4 bliver han ked af det men når han skælder vores datter ud på 2 rækker han bare tunge og vender sig om og går. Det kan godt være lidt svært at holde masken når hendes far som er ret stor og høj lige bliver sat på plads af en 2 årigt lille pige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.