Min skønne søn kom 10 uger før tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Nitz - <3 David

twinboys skriver:

Sikke fin han er... og husk for tidligt fødte er så unikke...

Jeg fødte selv 3 1/2 mdr. for tidligt...i uge 25+0 så kender til det du går igennem nu.. Men du skal vide at du endelig bare skal bruge mig hvis du har nogle spørgsmål m.m.

Men hjertelig tillykke meed lille musen...

Majbritt

Mange tak for dine søde ord
- Der kommer helt sikkert en masse ting hen af vejen.. Men lige nu er jeg bare proppet i hovedet.. Men de er rigtig søde til at fortælle alt hvad der sker osv.. Så jeg syns at det hele er pefekt, når det nu ikke kunne være anderledes
Men han er en sej gut med sin egen stærke vilje.. Så inden længe er han bare en stor stærk knejt der render rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

twinboys

Nitz - <3 min søn! skriver:

Mange tak for dine søde ord
- Der kommer helt sikkert en masse ting hen af vejen.. Men lige nu er jeg bare proppet i hovedet.. Men de er rigtig søde til at fortælle alt hvad der sker osv.. Så jeg syns at det hele er pefekt, når det nu ikke kunne være anderledes
Men han er en sej gut med sin egen stærke vilje.. Så inden længe er han bare en stor stærk knejt der render rundt

smiler nemlig... hvor er det nu i ligger henne???

Anmeld

8. november 2011

babyMark

Til lykke med ham!

Han er en rigtig lille fin en. Og godt klaret af jer som forældre - sikke en start! Lyder godt at I bliver hjulpet godt på afdelingen. Jeg har ikke lige selv en for tidlig født dreng, men håber at I gør brug af de andre herinde som har, tror det er guld værd...Håber han snart indhenter sin fødselvægt og mere til!

Anmeld

9. november 2011

Nitz - <3 David

twinboys skriver:

smiler nemlig... hvor er det nu i ligger henne???

Vi ligger i Aalborg..

Anmeld

9. november 2011

inpe

stort tillykke med ham, håber at han snart bliver stor og sund, så i kan få ham med hjem.

Anmeld

9. november 2011

Timse

Tillykke med jeres lille fine dreng

Anmeld

9. november 2011

smutti1975

Hjertelig tillykke med den lille fejter !!!!

Anmeld

9. november 2011

Christina.78

smuk lille dreng..det ripper da lige op i følelserne at se og læse..men dejligt at han klarer det hele selv..

Anmeld

9. november 2011

VIPpigen

Tillykke med sønnike. Det kommer helt bag på en at de vil ud før tid

Men lyder til han bare har klaret det hele så flot, og hvor ser han skøn ud. Her er Lilje selv født 5 uger før tid, og husker alt for godt den mølle vi var igennem. Sej lille gut i har fået jer

Anmeld

9. november 2011

Lone Jakobsen

åh hvor er han lille og fin.

stort tillykke med jeres lille søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.