Min skønne søn kom 10 uger før tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med ham..

Godt at høre han har det godt og ejr med..

Held og ylkke fremover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Hailiesmom11

Stort tillykke med prinsen.. Godt at høre alt går godt

Anmeld

7. november 2011

babymus77

Nåhhhh stort tillykke med den lille prins;-) Hvor er han nuser;-) Sender en masse energi og nogle kg til ham;-)

Anmeld

7. november 2011

CmarianN

Nitz - 29+ skriver:

Ja så gad lillemanden åbenbart ikke bo i sin midlertidige bolig mere! Så januar baby blev natten til igår til nov. Baby..

Her er en kort beretning da jeg skriver fra min tlf.

Lørdag eftermiddag (5/11) var Jakob og jeg en tur i hjørring for at købe en ny postkasse. Vi tog på mac d og spise. Da vi gik ud til bilen begyndte jeg at få plukveer. Som bare fortsætte med at komme lige i røven a hinanden. De blev mere og mere kraftige. Så jeg lagde mig på sofaen i håb om at de snart gik væk. (de startede ved 3 halv 4 tiden) Da jeg havde lagt der en time ca. Begyndte jeg at tage tid. 5-10 min mellem hver plukveer. Jeg ringede til fg. Hun sagde at det kunne være en blærerbetændelsen. så sgu komme der ind.

Vi ankom til FG ved 19.30 tiden ca.. Vi blev undersøgt og målt på kryds og tværs. Men hun ku hurtigt fortælle at det var rigtige veer. Blev scannet. 3,7 cm åben. Så de ville prøve med vestop. Som bettemanden desværre reagerede stressende på. De valgte derfor at overflytte mig til aalborg, da hjørring ikke er gearet til babyer født før uge 32. (i tilfælde af han hjerte ikke begyndte at opføre sig normalt igen)
Jeg ankommer til Aalborg sygehus ved 23 tiden. Blir igen vurderet af en masse læger. Som hurtigt kommer frem til at vi dropper vestop og påbegynder kejsersnit. For han skulle ikke stresses mere.
Kl. 01.15 kom min lille skat til verden. 29+4 (5)

1110g og 37,5 cm..
Han klare det hele super. Trækker selv vejret og reagere rigtig godt på det hele.. der kommer billeder når jeg lige får computeren sat til osv..

Idag (mandag) er han kommet under blå lys, og hans vægt er fladet til 1023g. Men det er normalt at de taber ca. 10% af fødselsvægten de første par døgn.. Hans hjerne er blevet scannet her til morgen. Og det hele så rigtig fint ud.

Han ser bare skøn ud!  

Og hvor er det skønt med en stolt far 

Håber I kommer godt om på den anden side.... 

Anmeld

7. november 2011

twinboys

Sikke fin han er... og husk for tidligt fødte er så unikke...

Jeg fødte selv 3 1/2 mdr. for tidligt...i uge 25+0 så kender til det du går igennem nu.. Men du skal vide at du endelig bare skal bruge mig hvis du har nogle spørgsmål m.m.

Men hjertelig tillykke meed lille musen...

Majbritt

Anmeld

7. november 2011

maria_wlt

Tillykke med den lille fis 

Godt at høre at det går som det skal nu og vi ser frem til mere opdate

Anmeld

7. november 2011

Muffin_girl

EJ TILLYKKE .. Sikken et bette fin en.. 

Anmeld

7. november 2011

Miss Church

Mange 1.000 gange tillykke med jeres fine bebs! Hvor er han bare sød!

Fik helt gåsehud af at læse din beretning. Håber at alt er vel hos jer alle 3 og at han vokser sig stor og stærk, så i kan komme hjem.

Held og lykke til jer alle  

Anmeld

7. november 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Nitz - 29+ skriver:

Ja så gad lillemanden åbenbart ikke bo i sin midlertidige bolig mere! Så januar baby blev natten til igår til nov. Baby..

Her er en kort beretning da jeg skriver fra min tlf.

Lørdag eftermiddag (5/11) var Jakob og jeg en tur i hjørring for at købe en ny postkasse. Vi tog på mac d og spise. Da vi gik ud til bilen begyndte jeg at få plukveer. Som bare fortsætte med at komme lige i røven a hinanden. De blev mere og mere kraftige. Så jeg lagde mig på sofaen i håb om at de snart gik væk. (de startede ved 3 halv 4 tiden) Da jeg havde lagt der en time ca. Begyndte jeg at tage tid. 5-10 min mellem hver plukveer. Jeg ringede til fg. Hun sagde at det kunne være en blærerbetændelsen. så sgu komme der ind.

Vi ankom til FG ved 19.30 tiden ca.. Vi blev undersøgt og målt på kryds og tværs. Men hun ku hurtigt fortælle at det var rigtige veer. Blev scannet. 3,7 cm åben. Så de ville prøve med vestop. Som bettemanden desværre reagerede stressende på. De valgte derfor at overflytte mig til aalborg, da hjørring ikke er gearet til babyer født før uge 32. (i tilfælde af han hjerte ikke begyndte at opføre sig normalt igen)
Jeg ankommer til Aalborg sygehus ved 23 tiden. Blir igen vurderet af en masse læger. Som hurtigt kommer frem til at vi dropper vestop og påbegynder kejsersnit. For han skulle ikke stresses mere.
Kl. 01.15 kom min lille skat til verden. 29+4 (5)

1110g og 37,5 cm..
Han klare det hele super. Trækker selv vejret og reagere rigtig godt på det hele.. der kommer billeder når jeg lige får computeren sat til osv..

Idag (mandag) er han kommet under blå lys, og hans vægt er fladet til 1023g. Men det er normalt at de taber ca. 10% af fødselsvægten de første par døgn.. Hans hjerne er blevet scannet her til morgen. Og det hele så rigtig fint ud.

tillykke med den lille mand

Anmeld

7. november 2011

Clisolka

STORT tillykke med ham, godt at det hele endte godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.