Min skønne søn kom 10 uger før tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Ansemusen

Tillykke med jeres lille bitte guldklump! Han er bare rigtig nuser

Dejligt at han har det fint trods de 10 uger  En gammel bekendt fødte også 10 uger før termin, og hendes dreng klarede det rigtig fint og er nu 4-5 år tror jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

camillakrath

Nitz - 29+ skriver:

Ja så gad lillemanden åbenbart ikke bo i sin midlertidige bolig mere! Så januar baby blev natten til igår til nov. Baby..

Her er en kort beretning da jeg skriver fra min tlf.

Lørdag eftermiddag (5/11) var Jakob og jeg en tur i hjørring for at købe en ny postkasse. Vi tog på mac d og spise. Da vi gik ud til bilen begyndte jeg at få plukveer. Som bare fortsætte med at komme lige i røven a hinanden. De blev mere og mere kraftige. Så jeg lagde mig på sofaen i håb om at de snart gik væk. (de startede ved 3 halv 4 tiden) Da jeg havde lagt der en time ca. Begyndte jeg at tage tid. 5-10 min mellem hver plukveer. Jeg ringede til fg. Hun sagde at det kunne være en blærerbetændelsen. så sgu komme der ind.

Vi ankom til FG ved 19.30 tiden ca.. Vi blev undersøgt og målt på kryds og tværs. Men hun ku hurtigt fortælle at det var rigtige veer. Blev scannet. 3,7 cm åben. Så de ville prøve med vestop. Som bettemanden desværre reagerede stressende på. De valgte derfor at overflytte mig til aalborg, da hjørring ikke er gearet til babyer født før uge 32. (i tilfælde af han hjerte ikke begyndte at opføre sig normalt igen)
Jeg ankommer til Aalborg sygehus ved 23 tiden. Blir igen vurderet af en masse læger. Som hurtigt kommer frem til at vi dropper vestop og påbegynder kejsersnit. For han skulle ikke stresses mere.
Kl. 01.15 kom min lille skat til verden. 29+4 (5)

1110g og 37,5 cm..
Han klare det hele super. Trækker selv vejret og reagere rigtig godt på det hele.. der kommer billeder når jeg lige får computeren sat til osv..

Idag (mandag) er han kommet under blå lys, og hans vægt er fladet til 1023g. Men det er normalt at de taber ca. 10% af fødselsvægten de første par døgn.. Hans hjerne er blevet scannet her til morgen. Og det hele så rigtig fint ud.

Ville lige sige tillykke

Vores dreng tabte sig til 1700 gram og var knap 43 cm lang. Vi var indlagt med ham i 3 uger, og har også været det hele igennem med lys osv osv

Han ser bare super fin ud

Anmeld

7. november 2011

MinNoah

Stort Tillykke

Men pyha han måtte da gerne ha ventet lidt med at komme ud... Men han ser rigtig fin ud trods hans tidlige alder!

Jeg er sygeplejerske og har en del kendskab til for tidlig fødte... Jeg er sikker på han nok skal vokse sig stor og stærk.

Held og lykke med ham

Anmeld

7. november 2011

TaAsJu

Hvor er han lille og fin.. stort tillykke med ham

Anmeld

7. november 2011

birthee

Stort tillykke med jeres dreng!!! Trods det at han er født før tid, så synes jeg altså at han ser så fin ud!!!

Knus herfra

Anmeld

7. november 2011

chael

Årh det lille pus til lykke med ham. Alt godt for ham og jer i fremtiden. Og godt han klare sig fint ifht han er født så tidligt.

*Camilla

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Hold da op en lille en... og sikke da en oplevelse... men stort tillykke med ham hvor ser han dejlig, men lille ud!

Anmeld

7. november 2011

norenberg

Tillykke med bette manden...håber det går godt med ham....husker tydeligt den dag du var ude hos os, og jeg viste dig det helt mindste tøj fra Oliver og vi snakkede om at det fik du selvfølgelig ikke brug for...så er da lidt rystet over du netop har oplevet samme forløb som vi var igennem, og han er ligeså lille som Oliver....men han ser rigtig sød ud...og hvis du har lyst til at snakke med en, der har stået i samme situation, så skriver du bare...og når han engang kommer i åben vugge og skal i tøj kan du bare skrive hvis du vil have det helt lille tøj....

Anmeld

7. november 2011

olander87

Tillykke med bettemanden, hvor er han fin... :-)

Anmeld

7. november 2011

morethanperfect

Nitz - 29+ skriver:

Ja så gad lillemanden åbenbart ikke bo i sin midlertidige bolig mere! Så januar baby blev natten til igår til nov. Baby..

Her er en kort beretning da jeg skriver fra min tlf.

Lørdag eftermiddag (5/11) var Jakob og jeg en tur i hjørring for at købe en ny postkasse. Vi tog på mac d og spise. Da vi gik ud til bilen begyndte jeg at få plukveer. Som bare fortsætte med at komme lige i røven a hinanden. De blev mere og mere kraftige. Så jeg lagde mig på sofaen i håb om at de snart gik væk. (de startede ved 3 halv 4 tiden) Da jeg havde lagt der en time ca. Begyndte jeg at tage tid. 5-10 min mellem hver plukveer. Jeg ringede til fg. Hun sagde at det kunne være en blærerbetændelsen. så sgu komme der ind.

Vi ankom til FG ved 19.30 tiden ca.. Vi blev undersøgt og målt på kryds og tværs. Men hun ku hurtigt fortælle at det var rigtige veer. Blev scannet. 3,7 cm åben. Så de ville prøve med vestop. Som bettemanden desværre reagerede stressende på. De valgte derfor at overflytte mig til aalborg, da hjørring ikke er gearet til babyer født før uge 32. (i tilfælde af han hjerte ikke begyndte at opføre sig normalt igen)
Jeg ankommer til Aalborg sygehus ved 23 tiden. Blir igen vurderet af en masse læger. Som hurtigt kommer frem til at vi dropper vestop og påbegynder kejsersnit. For han skulle ikke stresses mere.
Kl. 01.15 kom min lille skat til verden. 29+4 (5)

1110g og 37,5 cm..
Han klare det hele super. Trækker selv vejret og reagere rigtig godt på det hele.. der kommer billeder når jeg lige får computeren sat til osv..

Idag (mandag) er han kommet under blå lys, og hans vægt er fladet til 1023g. Men det er normalt at de taber ca. 10% af fødselsvægten de første par døgn.. Hans hjerne er blevet scannet her til morgen. Og det hele så rigtig fint ud.

Orr ha hvor han lille og kær ! <3 Tillykke med ham ! Ønsker jer alt godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.