Panodil ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Sara.

Maja88 skriver:

jeg giver Aprilla panodil hvis jeg kan se det er tænderne..

men jeg kunne ALDRIG finde på at give det bare for at slå en feber ne

Hvorfor ikke det? hvis dit barn ligger med høj feber?

Jeg giver mine børn det hvis jeg vurdere det er det rigtige at gøre for dem....enten hvis de gar et meget dårligt eller høj feber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Maja88

lærkes_mor skriver:

Hvorfor ikke det? hvis dit barn ligger med høj feber?

Jeg giver mine børn det hvis jeg vurdere det er det rigtige at gøre for dem....enten hvis de gar et meget dårligt eller høj feber

nej netop hvis de ligger med høj feber.. det er med til at sløre hvordan barnet helt reelt har det..

Anmeld

6. november 2011

Clisolka

Vi har haft givet Isabella børnepanodil de første par gange i samråd med vagtlægen - det var i forbindelse med høj feber og tænderne  

Egen læge bad os om at give panodil ved ondt i halsen ved sengetid fordi det "lindrer"....

Anmeld

6. november 2011

Rødhætte

Har ikke prøvet at give det endnu, men hvis jeg ved at der er en forklaring på smerterne ville jeg godt give det uden at snakke med lægen først.

Anmeld

6. november 2011

Sara.

Maja88 skriver:

nej netop hvis de ligger med høj feber.. det er med til at sløre hvordan barnet helt reelt har det..

feberen siger jo ikke nødvendigvis hvordan barnet har det...

barnet kan have jo have enorm høj feber uden at fejle noget farligt og også lav feber men faktisk være rigtig syg....

læger råder jo også ofte til at man giver børn panodil for at slå feberen ned....

Det vigtigste er jo at kigge på barnets almene tilstand

Anmeld

6. november 2011

Laulund87

K&S skriver:

Jeg giver altid Anton Panodil uden at rådføre mig med læge, hvis jeg vurderer, at det er det, der skal til  

Anmeld

6. november 2011

Laulund87

Maja88 skriver:

Nej det er noget fis det der..

Min datter har 40 i feber i dag og er rigtig skidt. Vi har været ved vagtlæge, men det er ikke noget med ører, lunger, hals osv.

Det er bare en virus.

Så selvfølgelig giver jeg hende panodil for at slå feberen ned så hun ikke er så skidt.

Anmeld

6. november 2011

Laulund87

lærkes_mor skriver:

feberen siger jo ikke nødvendigvis hvordan barnet har det...

barnet kan have jo have enorm høj feber uden at fejle noget farligt og også lav feber men faktisk være rigtig syg....

læger råder jo også ofte til at man giver børn panodil for at slå feberen ned....

Det vigtigste er jo at kigge på barnets almene tilstand

Nemlig

Anmeld

6. november 2011

Maja88

Laulund87 skriver:

Nej det er noget fis det der..

Min datter har 40 i feber i dag og er rigtig skidt. Vi har været ved vagtlæge, men det er ikke noget med ører, lunger, hals osv.

Det er bare en virus.

Så selvfølgelig giver jeg hende panodil for at slå feberen ned så hun ikke er så skidt.

ja men det må du så mene...

men nu skrev jeg min holdning til hvorfor jeg ALDRIG ville gøre det

Anmeld

6. november 2011

Laulund87

Maja88 skriver:

ja men det må du så mene...

men nu skrev jeg min holdning til hvorfor jeg ALDRIG ville gøre det

Det er nu fakta at de ikke behøver at fejle noget som sådan for at have feber

Men ja det må du jo så om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.