Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja .. Afstemningen giver nok sig selv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cajsa gav jeg først - uden at snakke med lægen - da hun var over de 6 mdr, og kun en enkelt om aftenen. Inden da, ringede jeg til lægen/vagtlægen først.. Isabella har jeg endnu ikke givet smertestillende
Panodil lindrer jo ikke kun smerter, den slår også ind ved feber, så det beøver jo ikke kun gives ved smerter
Dinna88 skriver: Panodil lindrer jo ikke kun smerter, den slår også ind ved feber, så det beøver jo ikke kun gives ved smerter
Nej , derfor er feber en af valgmulighederne
Maja_4000 skriver: Nej , derfor er feber en af valgmulighederne
Wtf! Jeg læste mulighederne TO gange for at være sikker Undskyld! Jeg må være træt.
jeg giver det uden at rådgive mig med en læge, hvis jeg mener at det er det der skal til
Dinna88 skriver: Wtf! Jeg læste mulighederne TO gange for at være sikker Undskyld! Jeg må være træt.
Haha
Maja_4000 skriver: Ja .. Afstemningen giver nok sig selv
Jeg giver altid Anton Panodil uden at rådføre mig med læge, hvis jeg vurderer, at det er det, der skal til
jeg giver Aprilla panodil hvis jeg kan se det er tænderne..
men jeg kunne ALDRIG finde på at give det bare for at slå en feber ne
Nej, det gør jeg bestemt ikke. Jeg spørg heller lægen en gang for meget end for lidt. Jeg kan ringe, maile eller møde personligt op og det er rart jeg har de muligheder..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128