Sikke en sweetdeal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

merichs

M (: skriver:

Det er frisk! Jeg tror ikke jeg ville turde.. Ville nok være bekymret for, om de udlover et sådan tilbud, fordi de ikke har kunder nok i butikken - og hvad mon det skyldes?

Tænker at det måske er en form for promotion. Ved at give sådan et knald-tilbud får de nok en del "kunder i butikken", og har de kunder en god oplevelse, anbefaler de det højst sandsynligt til andre og det er jo god reklame

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

M (:

merichs skriver:

Tænker at det måske er en form for promotion. Ved at give sådan et knald-tilbud får de nok en del "kunder i butikken", og har de kunder en god oplevelse, anbefaler de det højst sandsynligt til andre og det er jo god reklame

Ja, der er jo da mindst 305 der har slået til i weekenden..

Anmeld

8. november 2011

Peter.Kofoed

For god ordens skyld:

Jeg skal ikke have opereret mine bryster

Jeg synes, det er forargerligt at give brugerne 1 dag til at "slå til" for at få en brystoperation - og endnu mere forargerligt, at de henviser til en klinik, som Ekstra Bladet har kritiseret for ikke at gøre deres arbejde ordentligt.

Derfor har vi også valgt at nævne disse ting på All2day.dk.

All2day.dk er en side, som giver et samlet overblik over alle de gode tilbud fra Sweetdeal, Downtown, Fri Med Børn m.m.

Som de eneste går vi ind og kommenterer tilbud, hvis vi bliver opmærksomme på, at de ikke er "helt fine i kanten". Og det synes jeg bestemt, at dette Sweetdeal-tilbud er et godt eksempel på.

Men man forstår jo godt, at de bragte tilbudet - de fik solgt for mere end 5 mio. kr. bryster på 1 dag...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Peter.Kofoed skriver:

For god ordens skyld:

Jeg skal ikke have opereret mine bryster

Jeg synes, det er forargerligt at give brugerne 1 dag til at "slå til" for at få en brystoperation - og endnu mere forargerligt, at de henviser til en klinik, som Ekstra Bladet har kritiseret for ikke at gøre deres arbejde ordentligt.

Derfor har vi også valgt at nævne disse ting på All2day.dk.

All2day.dk er en side, som giver et samlet overblik over alle de gode tilbud fra Sweetdeal, Downtown, Fri Med Børn m.m.

Som de eneste går vi ind og kommenterer tilbud, hvis vi bliver opmærksomme på, at de ikke er "helt fine i kanten". Og det synes jeg bestemt, at dette Sweetdeal-tilbud er et godt eksempel på.

Men man forstår jo godt, at de bragte tilbudet - de fik solgt for mere end 5 mio. kr. bryster på 1 dag...

Ih, hvor kedeligt, at du ikke skal have fixet dine

Ej, spøg til side. Hvad er der da galt med klinikken? Kan man nu stole heeeelt på, hvad eksta bladet siger?

Anmeld

8. november 2011

Peter.Kofoed

Her er den artikel, vi linkede til fra all2day.dk:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1459549.ece

:-) Peter

Anmeld

17. november 2011

anna34

Hej

Jeg var den første der blev opereret på Glostrup Privathospital efter at have købt via Sweetdeal.

Jeg skriver her, da jeg godt kan forstå harmen over et sådant tilbud, samt de spekulationer kvinder der overvejer en brystforstørrende operation har. 

For mig var det en mulighed jeg ikke kunne sige nej til, da jeg efter at have ammet tre børn var blevet helt fladbrystet og slet ikke kunne genkende min krop. Mange vil sige, at det hører med til at blive mor, men min forfængelighed samt lysten til at blive berørt af min mand, og føle sig dejlig og kvindelig har betydet, at jeg siden jeg fik mit første barn har haft en brystforstørrende operation i tankerne. Min mand har på ingen måde presset på, for han ville hellere end gerne ha' mig som jeg var...det var MIG der ønskede min kvindelighed tilbage.

Allerede dagen efter købet kom jeg til forundersøgelse, og fik et rigtig godt indtryk af Mary som er kirurg. Hun er rolig, venlig, tager sig god tid til at sætte sig ind i, hvad det er du ønsker, samt gør det klart hvilke risici der er ved en operation.

En uge efter blev jeg opereret, og det er nu tre dage siden. Jeg havde travlt i forhold til min jobsituation, og de var så søde og forstående, at de fik mig presset ind. Det skal siges at jeg bor i Jylland og tilfældigvis i denne uge havde sende to af vores tre børn på ferie, så det var perfekt timing 

Operationen gik planmæssigt, men jeg havde det ret dårligt bagefter, og da vi skulle køre helt til Jylland, besluttede personalet, at jeg skulle blive natten over, og min mand fik en seng ved siden af mig. Næste morgen havde jeg det meget bedre, og efter en dejlig morgenmad serveret på værelset af den søde sygeplejerske, kunne vi drage mod Jylland. 

Det er en meget hård omgang at blive opereret i halvanden time, men allerede tre dage efter sidder jeg her og skriver og glemmer at tage den udleverede smertestillende medicin

Der skal kun lyde rosende og glade ord herfra, over den behandling jeg har fået på Glostrup Privathospital, og jeg glæder mig til at hævelsen har fortaget sig, så jeg rigtig kan se hvor fine bryster jeg har fået

Ingen tvivl om at det at lade sig opererer skal tænkes nøje igennem, for det er stærke smerter man skal igennem, og man ændrer på naturens gang, men har man været klar til det i 4 år, er en sådan Sweetdeal bestemt kærkommen...

Venlig hilsen Anna

Anmeld

17. november 2011

MelikkazMoar

jeg var meget ked af jeg ikke havde pengene den dag.. ellers havde jeg gjord det !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.