Hej
Jeg var den første der blev opereret på Glostrup Privathospital efter at have købt via Sweetdeal.
Jeg skriver her, da jeg godt kan forstå harmen over et sådant tilbud, samt de spekulationer kvinder der overvejer en brystforstørrende operation har.
For mig var det en mulighed jeg ikke kunne sige nej til, da jeg efter at have ammet tre børn var blevet helt fladbrystet og slet ikke kunne genkende min krop. Mange vil sige, at det hører med til at blive mor, men min forfængelighed samt lysten til at blive berørt af min mand, og føle sig dejlig og kvindelig har betydet, at jeg siden jeg fik mit første barn har haft en brystforstørrende operation i tankerne. Min mand har på ingen måde presset på, for han ville hellere end gerne ha' mig som jeg var...det var MIG der ønskede min kvindelighed tilbage.
Allerede dagen efter købet kom jeg til forundersøgelse, og fik et rigtig godt indtryk af Mary som er kirurg. Hun er rolig, venlig, tager sig god tid til at sætte sig ind i, hvad det er du ønsker, samt gør det klart hvilke risici der er ved en operation.
En uge efter blev jeg opereret, og det er nu tre dage siden. Jeg havde travlt i forhold til min jobsituation, og de var så søde og forstående, at de fik mig presset ind. Det skal siges at jeg bor i Jylland og tilfældigvis i denne uge havde sende to af vores tre børn på ferie, så det var perfekt timing 
Operationen gik planmæssigt, men jeg havde det ret dårligt bagefter, og da vi skulle køre helt til Jylland, besluttede personalet, at jeg skulle blive natten over, og min mand fik en seng ved siden af mig. Næste morgen havde jeg det meget bedre, og efter en dejlig morgenmad serveret på værelset af den søde sygeplejerske, kunne vi drage mod Jylland.
Det er en meget hård omgang at blive opereret i halvanden time, men allerede tre dage efter sidder jeg her og skriver og glemmer at tage den udleverede smertestillende medicin
Der skal kun lyde rosende og glade ord herfra, over den behandling jeg har fået på Glostrup Privathospital, og jeg glæder mig til at hævelsen har fortaget sig, så jeg rigtig kan se hvor fine bryster jeg har fået
Ingen tvivl om at det at lade sig opererer skal tænkes nøje igennem, for det er stærke smerter man skal igennem, og man ændrer på naturens gang, men har man været klar til det i 4 år, er en sådan Sweetdeal bestemt kærkommen...
Venlig hilsen Anna