Sikke en sweetdeal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

M (:

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Jeg har gerne ville have nye bryster længe. Før graviditeten var det vist bare en luksusgode, hvis jeg havde fået det lavet for der havde jeg faktisk rigtig gode bryster.  Men efter graviditeten kan jeg godt se, at jeg ikke burde brokke mig før, og at det nu derfor er "OKAY" at forærer mig selv nogle nye bryster.

Jeg tænker også, at på nuværende tidspunkt måtte de da godt være bare lidt større, men igen, hvis jeg skal have børn inden få ganske få år, er det vist spild af penge (der er på nuværende tidspunkt i hvert fald ikke råd til begge dele, og det er ikke et stort ønske for mig) - må nok hellere nøjes med efter evt. graviditeter, hvis de bliver lidt kedelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

M (: skriver:

Jeg tænker også, at på nuværende tidspunkt måtte de da godt være bare lidt større, men igen, hvis jeg skal have børn inden få ganske få år, er det vist spild af penge (der er på nuværende tidspunkt i hvert fald ikke råd til begge dele, og det er ikke et stort ønske for mig) - må nok hellere nøjes med efter evt. graviditeter, hvis de bliver lidt kedelige

Hvis du har det godt med dem, du har nu, skal du da absolut heller ikke bruge penge på det. Det vil efter min mening også være super spild af penge.

Anmeld

7. november 2011

M (:

Hvis du har det godt med dem, du har nu, skal du da absolut heller ikke bruge penge på det. Det vil efter min mening også være super spild af penge.

Vil sige, at jeg er blevet mere tilfreds med årene - men hvilken teenager er ikke utifreds?

Nej, det er ikke super aktuelt for mig nu, men kan som tidligere skrevet heller ikke udelukke muligheden, hvis mine bryster bliver lidt kedelige efter at have ammet forhåbentlig tre-fire unger ;D

Anmeld

7. november 2011

malenes

ja vis jeg lige havede alle de penge så ville

helt sikker benytte mig af det tilbud

Anmeld

7. november 2011

Tennamor

Jeg overvejede lige et kort øjeblik at hoppe på tilbudet, men nej.

For det 1. vil jeg gerne være færig med at få børn inden jeg skal have lavet bryster. Og for det andet er jeg ikke sikker på, om jeg skal have silokone i, eller om et brystløft er nok. Jeg render rundt med en g-skål, så har som sådan fylde nok, de hænger bare for meget  Og hvis man skal have et brystløft oven i, kommer det til at koste 31.000 (min søster har ringet og forhørt sig)

Så jeg venter..

Anmeld

7. november 2011

Vil sige, at jeg er blevet mere tilfreds med årene - men hvilken teenager er ikke utifreds?

Nej, det er ikke super aktuelt for mig nu, men kan som tidligere skrevet heller ikke udelukke muligheden, hvis mine bryster bliver lidt kedelige efter at have ammet forhåbentlig tre-fire unger ;D

Hvis du skal have 3-4 stykker, vil jeg helt sikkert også vente for mon ikke at de bliver lidt kedelige så.

Med mindre at du i forvejen har en lille barm, så der ikke er noget, der kan komme til at hænge.

Anmeld

7. november 2011

Tennamor skriver:

Jeg overvejede lige et kort øjeblik at hoppe på tilbudet, men nej.

For det 1. vil jeg gerne være færig med at få børn inden jeg skal have lavet bryster. Og for det andet er jeg ikke sikker på, om jeg skal have silokone i, eller om et brystløft er nok. Jeg render rundt med en g-skål, så har som sådan fylde nok, de hænger bare for meget  Og hvis man skal have et brystløft oven i, kommer det til at koste 31.000 (min søster har ringet og forhørt sig)

Så jeg venter..

Skulle din søster betale 16000 kr. for et løft oven i de 18500 kr.?

Har hun ringet derover idag?

Glemte jeg nemlig at hører om, hvis hun synes, at det skal oven i.

Anmeld

7. november 2011

M (:

Hvis du skal have 3-4 stykker, vil jeg helt sikkert også vente for mon ikke at de bliver lidt kedelige så.

Med mindre at du i forvejen har en lille barm, så der ikke er noget, der kan komme til at hænge.

Hm, tror jeg har en meget almindelig barm - ikke lillebitte, men heller ikke prangende - kæresten er dog godt tilfreds.. Men må nok hellere vente med overvejelserne til jeg ser resultatet efter alle de unger jeg forhåbentlig får! (:

Anmeld

7. november 2011

Hm, tror jeg har en meget almindelig barm - ikke lillebitte, men heller ikke prangende - kæresten er dog godt tilfreds.. Men må nok hellere vente med overvejelserne til jeg ser resultatet efter alle de unger jeg forhåbentlig får! (:

Lige præcis.

Anmeld

7. november 2011

Misssen

De 12000 som der skal ligges oveni deres tilbud på de 19000, er jo deres alm. pris for brystløft, den er der jo ikke halv pris på. Så samlet pris på de 31000 er jo stadigvæk "billigt" når deres pris normalt er ca. 45.000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.