Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Det var for dyrt at lukke efter "kun" 45 par solgte
Det var for dyrt at lukke efter "kun" 45 par solgte
Jeg ved seriøst ikke men blev sq en smule momset... så må man da skrive at der kun er 45 tilbud eller noget... man kan da bare ikke lukke når der står auktionen løber 80 timer endnu!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1012lmp skriver: Jeg ved seriøst ikke men blev sq en smule momset... så må man da skrive at der kun er 45 tilbud eller noget... man kan da bare ikke lukke når der står auktionen løber 80 timer endnu!
Ej, det er heller ikke i orden! Man skal ikke udlove et tilbud af den kaliber, hvis man ikke har råd til at lade den stå i de der 100 timer eller hvor meget det er..
M (: skriver: Ej, det er heller ikke i orden! Man skal ikke udlove et tilbud af den kaliber, hvis man ikke har råd til at lade den stå i de der 100 timer eller hvor meget det er..
Nej præcis.. blev sq ret knotten og det fik de også pænt at vide i den mail jeg sendt dem
1012lmp skriver: Nej præcis.. blev sq ret knotten og det fik de også pænt at vide i den mail jeg sendt dem
Haha, fedt at du sender en "hade"-mail! Det er sgu fuldt fortjent!
M (: skriver: Haha, fedt at du sender en "hade"-mail! Det er sgu fuldt fortjent!
Det værste var at de sendte en mega høfligt svar tilbage så fik liiidt dærlig smag i munden bagefter...!
M (: skriver: Sådan ser dagens sweetdeal ud: "Har du mistet fylden i dine bryster efter børnefødsler og amning, har dine bryster altid været små, eller har du blot et ønske om større bryster? Uanset årsagen, kan du med dagens deal fra Glostrup Privathospital få en brystforstørrende operation, som kan være med til at booste dit selvværd og kvindelighed.." Kun 18.500 (50%).. http://www.sweetdeal.dk/deal/Copenhagen/other/3882/glostrup-privathospital?582189509%3F671136188 Kunne I finde på, at benytte et sådant tilbud, og hvorfor/hvorfor ikke? (:
Sådan ser dagens sweetdeal ud:
"Har du mistet fylden i dine bryster efter børnefødsler og amning, har dine bryster altid været små, eller har du blot et ønske om større bryster? Uanset årsagen, kan du med dagens deal fra Glostrup Privathospital få en brystforstørrende operation, som kan være med til at booste dit selvværd og kvindelighed.."
Kun 18.500 (50%)..
http://www.sweetdeal.dk/deal/Copenhagen/other/3882/glostrup-privathospital?582189509%3F671136188
Kunne I finde på, at benytte et sådant tilbud, og hvorfor/hvorfor ikke? (:
Nope, det kunne jeg ikke tænke at benytte mig af Jeg er fuldt ud tilfreds med mine forlygter, og vil ikke fyre så mange penge af på noget jeg er tilfreds med
Tilbudet var et der kørte lørdag hvor de 305 blev solgt, men der var vist en del der kontaktede dem om mandag, da de ikke kunne få fat i så mange på om søndag, derfor valgte man vist at forlænge den lidt.
1012lmp skriver: Det værste var at de sendte en mega høfligt svar tilbage så fik liiidt dærlig smag i munden bagefter...!
Haha, det bliver de jo nødt til.. Hvad var argumentet for at lukke efter 45?
M (: skriver: Haha, det bliver de jo nødt til.. Hvad var argumentet for at lukke efter 45?
At de jo skulle sørge for at dem der allerede var solgt til fik en ordentlig service osv osv.. men så må de da lade være med at starte den igen efter den var lukket altså!
1012lmp skriver: At de jo skulle sørge for at dem der allerede var solgt til fik en ordentlig service osv osv.. men så må de da lade være med at starte den igen efter den var lukket altså!
Ej, det er da dårligt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128