Sikke en sweetdeal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Misssen

glemte lige at skrive at jeg tilfældigvis faldt over denne tråd, da jeg sad og googlede lidt. Jeg har nemlig også købt....

Har fået de børn jeg skal have, så har længe gået og overvejet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Pige2009

M (: skriver:

Sådan ser dagens sweetdeal ud: 

"Har du mistet fylden i dine bryster efter børnefødsler og amning, har dine bryster altid været små, eller har du blot et ønske om større bryster? Uanset årsagen, kan du med dagens deal fra Glostrup Privathospital få en brystforstørrende operation, som kan være med til at booste dit selvværd og kvindelighed.."

Kun 18.500 (50%)..

http://www.sweetdeal.dk/deal/Copenhagen/other/3882/glostrup-privathospital?582189509%3F671136188

Kunne I finde på, at benytte et sådant tilbud, og hvorfor/hvorfor ikke? (:

Nej absolut ikke. Mine er store nok i forvejen

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Uha jo det kunne jeg godt... synes bare siden er fuld af FUP....

Så sætter de en ny auktion igang i dag også efter 45 solge lukker de bare auktionen og skriver bagefter at der kun var 45 enheder til salg... fuck det synes jeg er RINGE...!

Anmeld

7. november 2011

Kruse90

havde jeg fået de børn jeg skulle, ville jeg takke ja tak til tilbuddet

Jeg ved at hvis mine bryster bliver kedelige efter at have fået de børn jeg skal, ja så lægger jeg mig gerne under kniven for at få mit selvværd tilbage.
Det er noget jeg 100% ville gøre for min egen skyld

Anmeld

7. november 2011

Muffin_girl

Sådan ser dagens sweetdeal ud: 

"Har du mistet fylden i dine bryster efter børnefødsler og amning, har dine bryster altid været små, eller har du blot et ønske om større bryster? Uanset årsagen, kan du med dagens deal fra Glostrup Privathospital få en brystforstørrende operation, som kan være med til at booste dit selvværd og kvindelighed.."

Kun 18.500 (50%)..

http://www.sweetdeal.dk/deal/Copenhagen/other/3882/glostrup-privathospital?582189509%3F671136188

Kunne I finde på, at benytte et sådant tilbud, og hvorfor/hvorfor ikke? (:

Nej kunne jeg ikke.. Da mine bryster er meget store.. Men når jeg har født vil jeg gerne have dem fixet igen hvis de er rykket for langt syd på.. 

Men havde jeg små bryster, kunne jeg godt finde på det  

Anmeld

7. november 2011

M (:

1012lmp skriver:

Uha jo det kunne jeg godt... synes bare siden er fuld af FUP....

Så sætter de en ny auktion igang i dag også efter 45 solge lukker de bare auktionen og skriver bagefter at der kun var 45 enheder til salg... fuck det synes jeg er RINGE...!

Men nu er der 305, der har gjort brug af tilbuddet - svarende til 5.642.500 kr.! Så de må da have åbnet tilbuddet igen?

Anmeld

7. november 2011

jydeinden

i og med jeg ikke har pengene så nej.. men havde jeg så ja og det har ikke noget med at leve op til et ideal at gøre, men noget at gøre med at jeg er meget ked af ikke at kunne bruge bestemt slags tøj fordi jeg bare er FOR fladpattet

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Men nu er der 305, der har gjort brug af tilbuddet - svarende til 5.642.500 kr.! Så de må da have åbnet tilbuddet igen?

Ja det gjorde de også... den var åbnet igen her til morgen

Anmeld

7. november 2011

M (:

1012lmp skriver:

Ja det gjorde de også... den var åbnet igen her til morgen

Det var for dyrt at lukke efter "kun" 45 par solgte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.