Klapvogn, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Vi købte den da Caroline var 7½ måned .. Vi bruger den kun hvis vi skal med bil et eller andet sted hen og ved at hun ikke skal sove i flere timer .. Vi har en paraplyklapvogn

Fair nok, man køber jo efter hvad behovet er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Maja_4000

Janni. skriver:

Fair nok, man køber jo efter hvad behovet er. 

Ja .. Og vi har barnevogn for 11.000 .. Så den SKAL sgu bruges Haha :b Desuden eeelsker vores datter den .. Så synes ikke der var grund til at købe en dyr klapvogn - Selvom der er mange jeg gerne ville have

Anmeld

4. november 2011

Janni.

Dansker I Holland skriver:

Hey vi har den her som har klapvogns sæt osse Den er vi super glade for Vedhæfter lige et billede af min datter i barnevogns OG klapvognsudgaven

http://www.zoekertjes.net/baby-en-kind/kinderwagens-buggys/88344/rode-quinny-formula-kinderwagen.html

Den ser ellers smart ud  

Anmeld

4. november 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Ja .. Og vi har barnevogn for 11.000 .. Så den SKAL sgu bruges Haha :b Desuden eeelsker vores datter den .. Så synes ikke der var grund til at købe en dyr klapvogn - Selvom der er mange jeg gerne ville have

11.000 ? Det er da en pæn sjat  Men pyt, så længe i er glade for den og den dækker jeres behov 

Anmeld

4. november 2011

Dansker I Holland

Janni. skriver:

Den ser ellers smart ud  

Hehe det er den i hvert fald osse Smiler.. OG så er den skide god når man kører i græs eller grus eller sådan noget.. Du ved offroad

Anmeld

4. november 2011

Janni.

Dansker I Holland skriver:

Hehe det er den i hvert fald osse Smiler.. OG så er den skide god når man kører i græs eller grus eller sådan noget.. Du ved offroad

Ja det kunne jeg lige forestille mig. Men er den så tung at køre med på almindelig vej?

Man ser jo nogen gange at producenterne ikke finder en balance imellem de 2 ting. 

Anmeld

4. november 2011

Tona

Janni. skriver:

Hej piger

Jeg går og spekulerer så ofte på det med en klapvogn til Silas. Han runder lige straks 8 mdr  (kan slet ikke følge med... men det kender i jo..) 

Egentlig vil jeg gerne købe én til ham nu, fordi udsigten fra barnevognen bare ikke er det samme, og han sidder heller ikke særlig godt synes jeg.

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn? Nu tænker jeg ikke til at sove i, men på små ture osv?  

Fortæl også gerne hvilken klapvogn i kan anfale, det er jo en ren jungle der ude 

Vi købte til Amanda da hun var 3 eller 4 mdr. I starten sad hun ikke op i den, men sad kortvarigt halvvejs op i sædet (det kan indstilles ligesom sædet i en skråstol så barnet halvvejs sidder op). Ellers lå hun ned i den. Da hun kunne sidde stabilt begyndte hun at sidde op i den.

Anmeld

4. november 2011

Janni.

Amandas-mor skriver:

Vi købte til Amanda da hun var 3 eller 4 mdr. I starten sad hun ikke op i den, men sad kortvarigt halvvejs op i sædet (det kan indstilles ligesom sædet i en skråstol så barnet halvvejs sidder op). Ellers lå hun ned i den. Da hun kunne sidde stabilt begyndte hun at sidde op i den.

Genial løsning! 

Anmeld

4. november 2011

Janni.

1000 tak for alle jeres svar og gode råd. 

Vi tager ud imorgen og ser på et nyt køretøj. Nu skal det være 

Anmeld

4. november 2011

merichs

Janni. skriver:

Silas sidder også stabilt, men du kender det vel godt... er det nu rette tidspunkt osv? 

Ved hvad du mener

Vi har forresten en 4ME - Nuuk sport. Den er med vendbart styr og 2 af hjulene er svingbare, men kan låses  Synes det er en dejlig vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.