Klapvogn, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Janni.

StineW79 skriver:

Vi har en safe klapvogne fra Bilka. Punkterfri hjul, som er dejlig store, vendbart styr osv. God i ujævent terang.Den har vi været rigtig glade for!! Vh Stine

Måske skulle vi også kigge i bilka. 

Det behøver ikke være dyrt for at være godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Janni.

Mette. skriver:

Vi købte klapvogn til Emilie da hun var 14 måneder, men kunne sagtens være startet før, vi havde bare ikke behovet.

Vi har en Emmaljunga Nitro city med svinghjul som kan låses foran. Den er så lækker, nem at gå med, let også kan ryggen ligges helt ned, så vi er fri for at have barnevogn med når vi skal på tur hvor hun skal sove til middag.

Det lyder også som en rigtig lækker vogn. Tror vi skal kigge lidt nærmere på den. 

1000 tak for dit svar. 

Anmeld

4. november 2011

Janni.

Babyklar skriver:

ja det jo rigtig .. håber i finder en go en

Skal nok komme med en update 

Anmeld

4. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nej det behøver nemlig slet ik være alt for dyrt! Den har også en god stor kurv til vare osv. Vi har brugt den i snart 3 år og den ser stadig helt ny ud

Anmeld

4. november 2011

Janni.

GitteC78 skriver:

Vi har også en Basson barnevogn, som vi også er super glade for. Derfor kiggede vi også efter en Basson klapvogn. Vi købte en brugt som var lidt under 1 år gammel, da vi købte den. Vi har været glad for den.

Nej det er ikke nemt at finde ud af hvilken klapvogn man skal vælge.

Det er også en af grundene til at vi nærmest kun har kigget efter basson klapvogn når vi har smugkigget. 

Vi tager ud imorgen og kigger, så må vi se hvad vi ender med. 

Anmeld

4. november 2011

Janni.

StineW79 skriver:

Nej det behøver nemlig slet ik være alt for dyrt! Den har også en god stor kurv til vare osv. Vi har brugt den i snart 3 år og den ser stadig helt ny ud

Nemlig. Imponerende at den holder så godt 

Anmeld

4. november 2011

AnneBJ

Vi har også købt klapvogn da Felix var 6½ måned. Der var flere grunde:

-nemmere at pakke i bilen
-MEGET nemmere at køre med
-han sidder bedre
-fylder ikke så meget i bus/butikker mm.

Jeg har nogle virkeligt dårlige håndled, og det er tungt for mig at køre barnevogn, pga. manglende svinghjul.

Vi har købt en Emmaljunga scooter s 2.0 (tror jeg nok!) og jeg ELSKER den! Den har kombihjul, altså luftgummi, tror jeg de hedder. Svinghjul ude foran, som kan låse, til ikke at svinge
Styret kan ikke vendes, men Felix er vist ligeglad. Altså det er mest mig der har behov for at kunne se på ham!
Styret er justerbart, ligesom ryglænet er. Den kan ikke lægges fuldstændigt ned, men han sover rigtig godt i den alligevel! Jeg har læst mig til, at liften fra EJ barnevogne godt kan stilles i, det er jo ret smart til næste barn, så kan vi stadig nøjes med at medbringe klapvogn

Nåh, jeg kunne altså skrive meget mere om vores nye fantastiske køretøj, men dybest set ville du jo gerne bare vide hvornår 6½ måned, siddende stabilt selv, og det var helt perfekt!

Anmeld

4. november 2011

Maja_4000

Vi købte den da Caroline var 7½ måned .. Vi bruger den kun hvis vi skal med bil et eller andet sted hen og ved at hun ikke skal sove i flere timer .. Vi har en paraplyklapvogn

Anmeld

4. november 2011

Dansker I Holland

Hey vi har den her som har klapvogns sæt osse Den er vi super glade for Vedhæfter lige et billede af min datter i barnevogns OG klapvognsudgaven

http://www.zoekertjes.net/baby-en-kind/kinderwagens-buggys/88344/rode-quinny-formula-kinderwagen.html

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2011

Janni.

AnneBJ skriver:

Vi har også købt klapvogn da Felix var 6½ måned. Der var flere grunde:

-nemmere at pakke i bilen
-MEGET nemmere at køre med
-han sidder bedre
-fylder ikke så meget i bus/butikker mm.

Jeg har nogle virkeligt dårlige håndled, og det er tungt for mig at køre barnevogn, pga. manglende svinghjul.

Vi har købt en Emmaljunga scooter s 2.0 (tror jeg nok!) og jeg ELSKER den! Den har kombihjul, altså luftgummi, tror jeg de hedder. Svinghjul ude foran, som kan låse, til ikke at svinge
Styret kan ikke vendes, men Felix er vist ligeglad. Altså det er mest mig der har behov for at kunne se på ham!
Styret er justerbart, ligesom ryglænet er. Den kan ikke lægges fuldstændigt ned, men han sover rigtig godt i den alligevel! Jeg har læst mig til, at liften fra EJ barnevogne godt kan stilles i, det er jo ret smart til næste barn, så kan vi stadig nøjes med at medbringe klapvogn

Nåh, jeg kunne altså skrive meget mere om vores nye fantastiske køretøj, men dybest set ville du jo gerne bare vide hvornår 6½ måned, siddende stabilt selv, og det var helt perfekt!

Har set den på youtube i forbindelse med én herinde der manglede hjælp til hendes vogn. 

Og synes faktisk det var en smart vogn. Vi tager ud og kigger imorgen, så må vi se om vi kommer hjem med en ny vogn. 

1000 tak for dit svar. Det lyder som en god vogn.  (er der en indre sælger gemt i dig?) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.